تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817274666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترفند هاى Windows Media Player


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: ترفند هاى Windows Media Player
حتماً تا به حال نام Windows Media Player را زياد شنيده ايد، يكى از بهترين و معروفترين نرم افزارهاى مايكروسافت براى پخش فرمتهاى صوتى و ويدوئويى است. اما ممكن است اطلاعات كافى پيرامون آن نداشته باشيد. در اينجا قصد داريم تا شما را با ۲۰ ترفند مفيد اين نرم افزار آشنا كنيم. Windows Media Player يكى از برنامه هاى پخش كننده صوت و تصوير است كه به صورت آماده همراه با سيستم عامل ويندوز در كامپيوتر نصب مى شود. گرچه اين برنامه در تمام ويندوزها وجود دارد ولى شايد كمتر كاربرى به صورت كامل با آن آشنا باشد. كاربران معمولاً براى شنيدن يا ديدن (سرسرى) فايل هاى صوتى و تصويرى از اين برنامه استفاده مى كنند و اگر بخواهند به طور جدى يا حرفه اى با يك فايل چندرسانه اى كار كنند، به سراغ نرم افزارهاى ديگرى چون Winamp، JetAudio، RealPlayer و غيره مى روند. البته شايد هم حق با اين كاربران باشد. چرا كه WMP تا قبل از نسخه ۱۰ برنامه زياد خوش دست وپرامكاناتى نبود. ولى با عرضه نسخه ۱۰ اين برنامه، قضيه فرق كرده است. حالا برنامه خيلى برنامه خيلى زيباتر شده و امكانات زيادى دارد. ولى براى كسانى كه به نسخه ۹ عادت كرده اند، با اين نسخه جديد شايد كمى سردرگم شوند. جاى منوها و ابزارها عوض شده و عموماً به منوى View رفته اند. حتى Color Chooser هنوز هم وجود دارد و حالا مى توانيد طيف رنگ و ميزان پربودن صفحه را خودتان انتخاب كنيد. به جاى انباشته كردن آن هم آيكون كوچك در صفحه Library، حالا يك دكمه More Info گذاشته شده كه اطلاعات آلبوم و هنرمند را روشن يا خاموش مى كند. ديگر مجبور نيستيد يك Codec اضافى MP3 روى سيستم نصب كنيد يابا يك برنامه ديگر آهنگ هاى خود را Pi كنيد. مايكروسافت هنوز هم برفرمت WMA خود اصرار مى ورزد. ولى يك MP3 Codec هم به نام Fraenhofer در برنامه گذاشته كه مى تواند با هرBit Rate به ريپ كردن آهنگ ها بپردازد.
1) منوها
اگر بخواهيد درويندوز WMP، تغييرى ايجاد كنيد، اول بايد منوى مربوطه را بيابيد. با استفاده از دكمه كركره اى كنار دكمه هاى كوچك ـ بزرگ كردن پنجره كليك راست كنيد. اگر دوست داشته باشيد، مى توانيد منوهاى استاندارد پنجره را فعال كنيد و امكانات بيشترى را ببينيد. براى اين منظور، از منوىView، گزينه Menu Bar Options را انتخاب كنيد. در اين حالت، اگر گزينه Show Menu Bar را انتخاب كنيد، منوها فعال مى شوند و اگر گزينه Autohide Menu Bar را انتخاب كنيد، با بردن ماوس به قسمت منوها، آن قسمت ظاهر و سپس پنهان مى شود.
2) تغيير به MP3
براى كنار گذاشتن فايل هاى WMP، از منوى Tools گزينه Option را انتخاب كرده و سپس به صفحه Rip Music برويد. در اين حالت، از قسمت Format گزينه MP3 را انتخاب كنيد. كيفيت صوت به طور پيش فرض روى ۱۲۸kbps تنظيم شده است. ولى اگر بخواهيد، با حركت كردن دكمه لغزان مربوطه، كيفيت را بهتركنيد. درهمين صفحه، باكليك روى دكمه File Name مشخص كنيد كه كدام اطلاعات در اسم فايل ها برايتان درج شود.
3) تغيير نام فايل ها
تنظيماتى كه در منوى Tools، گزينه Option در صفحه Library وجود دارد، تعيين مى كنند كه برنامه چه تغييراتى را مى تواند روى فايل هاى ريپ شده ايجاد كند. مثلاً اگر گزينه Retrieve Additional Information را تيك بزنيد، اطلاعات ناقص را از طريق اينترنت كامل مى شود.
4) تغيير ترتيب فايل ها
اگر بخواهيد آهنگ هاى خود را در فولدرهاى مجزا براساس آلبوم يا نام هنرمند دسته بندى كنيد، بايد گزينه Rearrange Music را علامت بزنيد. درهمين جا مى توانيد با انتخاب گزينه RenameMusic Files، از برنامه بخواهيد با درج اطلاعات جديد آهنگ ها، اسامى فايل ها را اصلاح كند. اين كارمخصوصاً زمانى خوب است كه فايل هاى خود را با ابزارهاى مختلف و روش هاى متفاوت نام گذارى، ريپ كرده باشيد و حالا بخواهيد آن ها را يك دست كنيد.
5) مقايسه محتوا
قسمت Info Center كه اطلاعات بيشترى درباره آلبوم يا تراك مى دهد، حالا جزئى از سرويس هاى اينترنتى WMP10 شده است. بنابراين اگر از يك سرويس، اطلاعات كافى به دست نمى آوريد، مى توانيد سرويس ديگرى را امتحان كنيد. مثلاً سايت Napster بيوگرافى كاملى درباره هنرمندان دارد.
6) راديو اينترنتى
راديوى اينترنتى حالا به قسمت Media Guide رفته است. از صفحه Guide گزينه Radio را انتخاب كنيد تا فهرستى از ايستگاه هاى راديويى و لينكى را ببينيد كه صفحه Radio Tuner را باز مى كند. اين صفحه تمام ايستگاه هاى موجود در اينترنت را نشان مى دهد. اگر لينك Radio Tuner را در ستون سمت راست پيدا نكرديد، پايين برويد و روى لينك InternationWindowaMedia.com كليك كنيد و حالا دوباره صفحه Guide را باز كنيد. اگردوست نداريد تنظيمات بين المللى خود را تغيير دهيد، مى توانيد ازنشانى Windowsmedia.com /MyRadio.asp مستقيماً به صفحه Radio Tuner برويد. بعد از انتخاب ايستگاه مورد نظر، روى دكمه Play كليك كنيد.
daneshema.com
 پنجشنبه 5 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 352]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن