تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817441328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الهام در دانشگاه امام صادق(ع):همه دولت، مشايي نيستحذف احمدي نژاد يعني احياي مافيانگاه رهبري به دولت سازندگي و اصلاحات انتقادي بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: الهام در دانشگاه امام صادق(ع):همه دولت، مشايي نيستحذف احمدي نژاد يعني احياي مافيانگاه رهبري به دولت سازندگي و اصلاحات انتقادي بود


تهران- خبرگزاري كار ايران
سخنگوي دولت نهم شامگاه گذشته باحضور در جمع دانشجويان دانشگاه امام صادق(ع) به پرسش‌‏هاي آنها پيرامون مسايل سياسي،اقتصادي و فرهنگي كشور پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، غلامحسين الهام در ابتداي اين مراسم رويكرد به فهم قدرت را به دو بخش تقسيم كرد و افزود: رويكرد اول نگاه قدرت براي قدرت است و رويكرد ديگر نگاهي است كه قدرت را براي علت مي‌‏خواهد.
وي در مورد رويكرد اول كه همان قدرت براي قدرت است، توضيح داد: نتيجه اين نوع قدرت، اقتدارگرايي محض، سلطه انسان بر انسان ديگر ، استعمار، فساد و طاغوت است و دراين نوع رويكرد از هر ابزار براي رسيدن به قدرت استفاده مي‌‏شود اما اگر هدف از قدرت عدالت باشد، نگرش به قدرت متفاوت است.
بدون حكومت هيچ آرماني تحقق نمي‌‏يابد
الهام قدرت عدالت را جزو مكتب علوي دانست و تصريح كرد: اميرالمومنين نيز در امر قدرت جدي بود و حكومت را ابزاري براي اجراي عدالت مي‌‏دانست زيرا بدون حكومت هيچ آرماني تحقق نمي‌‏يابد.
سخنگوي دولت با بيان اينكه حكومت بازيچه نيست كه عده‌‏اي آن را به بازي قدرت تبديل كنند،تصريح كرد:حكومت يك عقيده است و جنگ جدي براي اين عقيده وجود دارد لذا بايد براي كسب چنين اقتداري، جدي بود.
وزير دادگستري ادامه داد: سياست به معناي تلاش براي اقتدار مبتني بر عدالت،تكليف مثبت است و كساني كه در اين مسير حركت مي‌‏كنند، شايسته حمايت هستند.
الهام در بخش ديگري از اظهارات خود گفت: مي‌‏گويند امروز يك ابر قدرت وجود دارد كه آمريكاست و قدرت آن با عمق تاثيرگذاري در جهان از لحاظ نظامي ، اقتصادي و سياسي فراگير است، هر نوع مقاومت هم در مقابل اين ابرقدرت بي حاصل است و تنها راه ، تسليم در برابر نظام جهاني است. مي‌‏گويند از عراق و افغانستان عبرت بگيريد و چرا بر اصولتان ايستگادگي مي كنيد و براي عدم شناسايي رژيم اشغالگر هزينه مي‌‏پردازيد.اين اقتدار به دنبال انحلال در نظام سياسي است.
وي ادامه داد: برخي اين مسير را در كشور دنبال كرده و براي آن برنامه ريزي كردند كه البته موفق شدند كه بر اريكه قدرت برآمده از گفتمان امام ، انقلاب غلبه كنند و ما را در چنين مخمصه‌‏اي گرفتار كردند.
سخنگوي دولت با اشاره به روي كار آمدن دولت نهم خاطرنشان كرد: پس از 3 تير، گفتمان عوض شد .برخي مي‌‏خواستند بگويند اين نظام ستيزه‌‏گر است و به نظام هماهنگ با نظام بين المللي نياز داريم لذا پديده سكولاريسم در متن انقلاب شروع به رشد كرد و 3 تير آن را به گفتمان امام بازگرداند.
الهام مهمترين عملكرد دولت نهم را بازگشت به گفتمان انقلاب و امام عنوان كرد و گفت: حمايت‌‏هاي رهبري از دولت مربوط به همه دولت هاي قبلي بوده است اما اين حمايت يك حمايت اجرايي است و به منظور تقويت براي انجام ماموريت‌‏ها صورت مي‌‏گيرد. اگر در سيستم اجرايي حمايت نباشد، دولتي توفيق نخواهد يافت.
وي معتقد است: نگاه رهبري به دولت سازندگي و اصلاحات انتقادي بود كه شاخص هاي فراواني در اين مورد وجود دارد.
مقام رهبري در دولت سازندگي عدالت و اصلاح رفتار دولت با مردم را دنبال مي‌‏‌‏كردند مبارزه با فقر، دنيا گرايي، ثروت هاي بادآورده و غيره، خط مشي رهبري در آن دوره بود؛ البته همين ديدگاه در دوره اصلاحات نيز جريان داشت. تقسيم اصلاحات به دو بخش آمريكايي و اصلاحي، اصلاح گرايشات دموكراتيك ، خلق ادبيات جديد براي اصلاح تفكرات سكولاريستي و غيره از گفتمان انتقادي اين دوران بود.
گفتمان مقام معظم رهبري در دولت نهم انتقادي نبود
الهام تاكيد كرد: گفتمان رهبري در دولت نهم انتقاد نبود بلكه حمايت مطلق است و همچنان انتقاد از رويكرد سكولاريسمي ادامه دارد.
در ادامه اين مراسم دانشجويان به طرح سوالات خود از سخنگوي دولت پرداختند اولين دانشجوي پرسشگر با خواندن اشهد خود از الهام پرسيد كه در مبارزه با مفاسد اقتصادي چه كار كرده‌‏ ايد و از جزايري چه خبر و چرا اين همه مسووليت را جمع كرده‌‏ايد؟ الهام در پاسخ به اين دانشجو گفت: بهترين راه پاسخ ندادن به اين سوالات است زيرا جواب آنها روشن است.
وي افزود: در 10 سال اخير اتفاقاتي رخ داد و وزارت دادگستري از حيظ انتفاع ساقط شد؛ بنابراين يكي از كاركردهاي ما احياي ظرفيت دادگستري در چارچوب قانون اساسي است.
الهام با بيان اينكه طبق ماده 160 قانون اساسي وزارت دادگستري مسوول كليه امور مربوط به قواي سه گانه است ،گفت: در سال‌‏هاي اخير رئيس قوه‌‏قضاييه، نماينده ويژه‌‏اي براي ارتباط با مجلس منصوب كرد و در ارتباط با مجلس، تشكيلات ديگري به صورت هم‌‏عرض وجود دارد و از سويي تمام بخش‌‏هاي قوه‌‏قضاييه با دولت و قوه مجريه مرتبط است. سال گذشته در قانون بودجه تصويب شد كه حقوق كاركنان دولت از خزانه پرداخت شود تا تاخيري در حقوق كاركنان دولت پيش نيايد كار خوبي بود اما نياز به نظارت و مديريت خوب داشت كه قوه قضاييه آن را نپذيرفت و مخل استقلال اين قوه دانست و در نتيجه آن وزير دادگستري ديگر نتوانست از كم و كيف پرداخت‌‏ها اطلاع يابد.
اگر رئيس قوه‌‏قضاييه اختيارات مالي خود را تنفيذ نمي‌‏كند، رييس دادگستري چكاره بيد!.
وي ادامه داد: دولت براي مسكن نظام‌‏نامه‌‏اي تنظيم مي‌‏كند اما هنوز حرف من تمام نشده، مي‌‏گويد غيرقانوني است. يعني دولت كار غير‌‏قانوني مي‌‏كند؟
عضو كميسيون مبارزه با مفاسد اقتصادي نيستم
الهام در مورد كميته مبارز با مفاسد نيز گفت: من عضو اين كميسيون نيستم البته به دليل برخي مسايل دعوت مي‌‏شوم و عضويت من در اين كميسيون افتخاري است و امشب هم جلسه ستاد نمايندگان سه قوه برگزار مي‌‏شود .مبارزه با مفاسد ارتباطي با وزير دادگستري ندارد.
وزير دادگستري همچنين در مورد بودجه‌‏اي كه به قوه‌‏قضاييه و قضات تعلق مي‌‏گيرد، گفت: رشد بودجه قوه‌‏قضاييه در سال‌‏هاي دولت نهم بسيار خوب بوده است هم در رشد عمران و هم در رشد اجرايي.وضعيت قضات هم بد نيست و حقوق آنها با حقوق اعضاي هيات علمي برابري مي‌‏كند.
سخنگوي دولت در پاسخ به اين سوال كه چگونه مي‌‏توانيد اين همه شغل را با يكديگر مديريت كنيد؟ گفت: من تمام اين مشاغل را با راي اين مجلس و خواست سه قوه پذيرفتم اگر هم اشكالي دارد، اين اشكال متوجه روساي سه قوه است . برخي فكر مي‌‏كنند كه اگر من از شوراي نگهبان بروم، يك جوان تازه كار مي تواند جاي من بنشيند!! البته من آويزان نيستم. وزماني كه در شوراي نگهبان بودم رئيس قوه‌‏قضاييه مرا به رئيس‌‏جمهور معرفي كرد و رئيس‌‏جمهور نيز من را براي تصدي وزارت دادگستري به مجلس پيشنهاد داد كه مجلس هم موافقت كرد.
وي افزود: پس از قبول مسووليت وزارت دادگستري كميسيون قضايي مجلس هفتم مرا احضار كرد و در مورد دو شغله بودن پرسيدند كه من هم گفتم من راي ندادم، خودتان راي داديد. آيا من نبايد اين مشاغل را مي‌‏پذيرفتم؟
الهام گفت: اگر چند شغله بودن اشكال حقوقي دارد پيشينيان هم نبايد اين كار را مي كردند.رئيس سازمان ثبت احوال هم عضو شوراي نگهبان است و حجم كارهاي اين سازمان به اندازه تمام مشاغل من است. در ضمن بسياري از اين امور كه شغل ناميده مي‌‏شود، شغل رسمي نيست آيا واقعا مشكل كليدي كشور اين است؟.
سخنگوي دولت در واكنش به اظهارات يك دانشجو مبني بر اينكه پيامك‌‏هاي كوتاهي درمورد چند شغله بودن شما ارسال مي‌‏شود كه يك نمونه آن جايگزيني شما به جاي قلعه نويي براي سرمربي تيم ملي است، گفت: اين پيامك‌‏ها يك نوع تفريح است و اگر براي ما آب ندارد براي شما نان دارد! من از مسرور شدن شما نگران نيستم.
الهام سپس به بيان برنامه كاري خود در يك روز پرداخت و گفت: ساعت 5/6 در كارگروه مسكن شركت كردم، از ساعت 5/8 تا 10 در دفتر بودم و ساعت 10 به شوراي مشورتي قوه قضاييه و دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي رفتم، ساعت 13:30 نيز مجددا به دفتر برگشتم ساعت 15:30 درجلسه شوراي مسكن رئيس‌‏جمهور حضور پيدا كردم و ساعت 17:30 پس از اقامه نماز در خدمت شما هستم .
سخنگوي دولت در پاسخ به سوال دانشجوي ديگري كه پرسيد چقدر به اين حرف مقام معظم رهبري مبني بر اينكه "مردي و كاري" اعتقاد داريد، گفت: مردمي وكاري حرف درستي است. در تمام زندگي تلاش كردم به آن عمل كنم اما نتوانستم و از شما مي‌‏خواهم تلاش كنيد تا شايد بتوانيد.
الهام خاطرنشان كرد: حكومت نمي‌‏تواند بدون اشكال باشد. امام راحل نيز به برخي انتقادات نسبت به جمهوري اسلامي پاسخ داده است همانطور استاندار امير المومنين هم خطا مي‌‏كند اما مهم اين است كه حكومت چگونه برخورد مي‌‏كند؛ بي‌‏تفاوت ويا قاطع .
نمي خواهيم منكر مشكلات شويم اما مصاديقي كه عنوان كرديد مانند مشايي و كردان هيچ ارتباطي مستقيمي با دولت ندارد البته بايد حوزه نظامي سيستماتيك وجود داشته باشد.
سيستم اداري نيازمند تحول و انقلاب است
وي در واكنش به انتقاد دانشجويي كه از عدم ثبات امنيت شغلي اظهار نگراني كرد، گفت: سيستم اداري ما پوسيده و حركت دادن آن دشوار است پس از يك دوره‌‏اي كه فضا به طورر ديگري بود، اصلاح كار در اين دوره كار ساده‌‏اي نيست .
وزير دادگستري در مورد شعار احمدي نژاد مبني بر اينكه تمركز زدايي را از تهران آغاز مي‌‏كنيم گفت: دولت تمركز زدايي را از خود شروع كرد و در كل كشور رها شد و در تهران نماند. وزرا كار سختي دارند؛ با مشاهده فعاليت وزراي كشاورزي ، كار ، صنايع و غيره متوجه اين امر مي‌‏شويد كه آنها دائما در حال تردد در شهرها و استان‌‏ها هستند. ما روح تمركز زدايي را از خودمان شروع كرديم .
الهام ادامه داد: يكي از اهداف سفرهاي استاني هم تمركززدايي بود كه حتي دولت براي سياست گريز از مركز امتياز داد.
معتقديم كه سيستم اداري نيازمند تحول و انقلاب است و دولت براي يك تحول هزينه‌‏هاي زيادي مي‌‏پردازد عمده هزينه‌‏هاي پرداخت شده از سوي احمدي‌‏نژاد براي بخش تحول در مديريت اداري بوده است.
وزير دادگستري خاطرنشان كرد: تمركززدايي را در وزارت دادگستري هم اجرا كرديم يعني تمام تشكيلات اين وزارت خانه را در ساختماني جاي داديم كه مربوط به شركت آب و فاضلاب يك استان بود. تمام دستگاه هاي دولتي مكلف به فروش املاك مازاد خود شدند .
از اظهار اشتباه خود ابايي نداريم
الهام در پاسخ به سوال دانشجويي كه چرا احمدي نژاد نمي‌‏خواهد اشتباه خود در انتصاب كردان را بپذيرد اظهار داشت: كسي از اظهار اشتباه خود ابايي ندارد اما بايد توجه داشت كه برداشت‌‏ها متفاوت است.احمدي‌‏نژاد حتي يك بار هم از مدرك كردان حرفي نزده و دفاعي نكرده است و بارها اين مدارك را كاغذپاره خوانده است. خودم هم مخالف پرداخت هزينه براي كردان بودم البته شيوه كردان قابل تحليل است.
وي تصريح كرد: كردان 30 سال مدير رده بالاي كشور بود و دردانشگاه آزاد هم تدريس مي‌‏كرد البته براي وزارت نيازي به مدرك نيست اما چگونه او بدون مدرك در دانشگاه آزاد تدريس مي‌‏كرد.
الهام كه با اصرار دانشجويان در قبال مساله مشايي مواجه شده بود گفت: ممكن است به برخي مسايل انتقاد داشته باشيد كه ارتباطي با كلان دولت ندارد. مگر در يك مجموعه، همه روحيات و ويژگي‌‏هاي يك فرد مورد قبول است. در موردمشايي هم رهبري فرمودند كه اين حرف غلط بوده است ومشايي هم پذيرفت و بازگشت.البته همه دولت را بند يك مورد كردن صحيح نيست و دولت مشايي نيست و احمدي نژاد هم مشايي نيست.
دانشجوي لرستاني در اين مراسم ادعا كرد كه دولت تنها به استان‌‏هايي توجه مي‌‏كند كه ظرفيت پيشرفت در آنها وجود دارد و به ساير استان‌‏هاي مربوط توجهي ندارد كه الهام به وي گفت: اين ادعا غلط است. نمي‌‏توان در سفرهاي استاني همه جا را تعطيل كرد و به فكر رشد يك جا باشيم البته آن بخش صنعتي فعال نبايد تعطيل شود و ظرفيت‌‏هاي معطل مانده هم بايد فعال شود و به آن كه عقب‌‏مانده كمك بيشتري خواهد شد.
براي اين دولت تعطيلي معنا ندارد
وي افزود: دولت به همه استان‌‏ها رفته است اما بايد توجه كنيم كه ما چه وضعي را تحويل گرفتيم اما با اميد نشاط وارد شديم. آرمان دانشجويان هم مقدس است و بايد مطالبات را دنبال كنيم اما با نگاه واقع‌‏بينانه ونه از ياس و نااميدي .
الهام به فعاليت‌‏هاي شبانه‌‏روزي رئيس‌‏جمهور در جهت ارتقاي وضعيت كشور اشاره كرد و گفت: در روز عيد غدير ايشان تمام كابينه را به جلسه بردند تا به فكر مردم و آسايش آنها در تعطيلات باشيم. براي اين دولت تعطيلي معنا ندارد .
وزير دادگستري در مورد بودجه نفت نيز گفت: در پول نفت همه سهيم هستيم اما بايد آن را صرف زيرساخت‌‏ها كنيم. بايد حجم اعتباراتي كه دولت براي امور عمراني هزينه كرده است را با دولت‌‏هاي قبلي به صورت واقع بينانه مقايسه كنيم . در سال 85 بيشترين هجمه به دولت شد كه تئوري ندارد و جرمش اين بود كه مي‌‏خواست حجم كار عمراني بالا برود و با سرمايه نفت، زير ساخت‌‏ها ساخته شود.
الهام گفت: 93 درصد حجم گازرساني درروستاها در اين دولت انجام شد و بيش از 3 هزار روستا گازرساني شدند و سرمايه گذاري تسهيلات بانكي نيز بين تمام مناطق هاي كشور تقسيم شد .
طرح مسكن مهر نيز انقلابي در امر مسكن بود و قيمت را از مسكن برداشت ؛يعني زمين هاي 99 ساله را به صورت اجاره‌‏اي به مردم واگذار كرد.
سخنگوي دولت با انتقاد از برخي اظهارات در مورد صندوق ذخيره ارزي گفت: مي‌‏گفتند كه با حساب ذخيره ارزي پرتقال وارد كرده‌‏ايم. رقم صادرات محصولات كشاورزي از سال 81 تا 83 حدود 6/29 ميليارد دلار بود كه اين رقم در سال 84 تا 86 به6/75 ميليارد دلار رسيد واردات سيب نيز از 6 ميليون دلار به 311 ميليون دلار افزايش يافت.
احمدي نژاد داراي اعتماد نفس بالايي است
الهام در مورد انتقاداتي كه درباره محدود بودن حلقه مشاوران رئيس‌‏جمهور مي‌‏شود، توضيح داد: مقصود از محدوديت چيست اگر ابلاغ مشاور است كه نبايد آن را جدي گرفت مشاور واقعي بايد از ظرفيت هاي فعال و فكري موجود استفاده كند حلقه احمدي‌‏نژاد باز است و كل ملت در آن جاي مي‌‏گيرد.
وي با تاكيد بر اينكه احمدي نژاد داراي روح اعتماد نفس بالايي است، خاطرنشان كرد: او روح اعتماد به نفس و شجاعت ملت را تقويت مي‌‏كند.
الهام در بخشي ديگري از اظهارات خود گفت: در زمان آغاز كار دولت برخي موضع گرفتند و گفتند نمي‌‏گذاريم برگ ريزان مديريت صورت گيرد اما از آنجا كه لازمه رئيس‌‏جمهور، شكست قالب‌‏ها است، احمدي‌‏نژاد هزينه‌‏هاي زيادي پرداخت تا قبل از دولت نهم سابقه تغيير نيرو با اين حجم وجود نداشته است وحجم سوالات و استيضاح هم بي‌‏سابقه بوده است از آن طرف ادعا مي‌‏كند كه حلقه مديران را بسته است.
الهام معتقد است بايد كادر سازي كنيم كه يكي از راه‌‏هاي آن تحزب است البته قالب تحزب يك شرك حزبي ايجاد كرده است و جنود حزبي به جاي رويش حزب موجب حذف شده است بنابراين بايد تشكل پيداكنيم و مبنا را بر تشكل گفتماني و ارتباط بگذاريم و ارتباط مبتني بر نگاه گفتماني كه موجب شناسايي نيروها مي‌‏شود. بايد در چارچوب اين گفتمان، نيروها را شناسايي و در حوزه مديريتي رشد دهيم. به رسانه‌‏ها انتقاد وارد است كه گفتمان سازي نكردند؛ بنابراين حاميان گفتمان بايد به ميدان بيايند و دولت هم از آنها حمايت مي‌‏كند.
سخنگوي دولت در پاسخ به اين سوال كه دولت با مافياي نفتي چه كرد و آيا اين مبارزه متوقف شده است گفت: اگر بحث مبارزه با مافيا ادامه نداشت اين همه اعتراض عليه دولت نبود پاي روي دم مافيا گذاشتند كه آنها كارشناسي و تخريب مي كنند.
مافيا اكنون احساس امنيت نمي‌‏كند و با وجود احمدي‌‏نژاد، احساس ناامني دارد. حذف احمدي نژاد يعني احياي مافيا.
رئيس‌‏جمهور را به عدم صداقت متهم كردن روا نيست
الهام در واكنش به دانشجويي كه رئيس‌‏جمهور را درمساله كردان و مشايي به بي‌‏صداقتي متهم كرد، گفت: عدم صداقت را مهمترين مشكل مي‌‏دانيم زيرا صداقت نقطه نجات ماست لذا اگر در دولت و رابطه دولت و ملت كسي به عدم صدق آلوده باشد، در گفتمان جايي ندارد لذا بايد فرهنگ صداقت را حمايت كنيم و مهمترين ركن پيروزي رئيس‌‏جمهور صداقت اوست.
وي افزود: هرچند نبايد از رئيس جمهور انتظار عصمت داشته باشيم چون او هم فردي معمولي است كه اشتباه مي‌‏كند.
وزير دادگستري با اشاره به حديثي از امام معصوم مبني بر اينكه اگر 70 نفر گفتند فردي كاري را كرده است اما خودش گفت كه ‌‏نكرده‌‏ام، حجت حرف همان يك نفر است، ادامه داد: مشايي مي‌‏گويد من نگفتم و برخي برداشت نادرست دارند.احمدي‌‏نژاد هم بر طبق اين اصل برخورد كرد البته من احتياط بيشتري لازم مي‌‏دانم. تند نرويم و رئيس‌‏جمهور را به عدم صداقت متهم كردن روا نيست.
الهام همچنين در مورد وضعيت زندگي خود توضيح داد: خانه من نزديك استاديوم آزادي است كه سه دنگ آن متعلق به من و سه دنگ متعلق به همسرم است و 15 خردادماه مراسمي در آنجا مي‌‏كنيم كه مي‌‏توانيد بياييد. اتومبيل من هم پرايد ساده است و حقوقم از استادياري دانشگاه تهران تامين مي‌‏شود كه حدود يك ميليون و دويست هزار تومان است. البته وضع زندگي‌‏ام خوب است و مشكلي ندارم، دو فرزند دارم كه هيچ كدام در دانشگاه آزاد درس نمي‌‏خوانند و همسرم برنامه‌‏ريزي مخارج زندگي را بر عهده دارد اگر خانم رجبي را وزير اقتصاد كنيم، وضع همه ما خوب مي‌‏شود.
پايان‌‏پيام

كد خبر: 464455
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن