تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816831865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه قدس// حاميان خاتمي و فيلم سانسوري // نشست قاليباف و لاريجاني انتخاباتي نبود// كلاهبرداري پليس امارات از تاجران ايراني// شب يلداي احمدي نژاد چگونه بود؟// ايران بمب الكترومغناطيس مي سازد!


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه قدس// حاميان خاتمي و فيلم سانسوري // نشست قاليباف و لاريجاني انتخاباتي نبود// كلاهبرداري پليس امارات از تاجران ايراني// شب يلداي احمدي نژاد چگونه بود؟// ايران بمب الكترومغناطيس مي سازد!
خبرگزاري آريا- قدس در شماره امروز خود (3 دي)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

قاضي عراقي: دادگاه لاهه پرونده منافقين را بگشايد

قدس- گروه سياسي: قاضي تحقيق دادگاه ويژه مبارزه با تروريسم پيشنهاد كرد كه دادگاه لاهه، پرونده ويژه اي را در مورد منافقين تشكيل دهد تا به وضعيت نقض حقوق بشر و تروريستي در اين گروه رسيدگي كامل كند.به گزارش خبرنگار ما به نقل از پايگاه اطلاع رساني «هابيليان»(خانواده شهداي ترور)، «جمعه عبدالداوود» در ديدار جمعي از خانواده هاي شهيدان ترور در مشهد، گفت: دادگاه جنايي عراق، 150 نفر از سران گروهك تروريستي منافقين را تحت تعقيب قرار داده است و به جز اين افراد، بقيه مي توانند به كشور خود يا هر كشور ديگري كه بخواهند بروند.وي با اشاره به درخواست مردم عراق براي اخراج منافقين از اين كشور گفت: مردم عراق بارها اعلام كرده اند كه منافقين بايد از خاك كشورشان خارج شوند و اين مسأله در قانون اساسي عراق نيز تصريح شده است.

زيباكلام هم به صف حاميان دولت «وحدت ملي» پيوست

ايرنا- صادق زيباكلام، استاد علوم سياسي دانشگاه هاي تهران كه در همايش «انقلاب اسلامي، دستاوردها و آسيبها» در سخناني تأمل برانگيز از عملكرد «شاه» دفاع كرده بود، به انتقاد از دولت احمدي نژاد پرداخت و شكل گيري دولت وحدت ملي را اجتناب ناپذير خواند.وي در اين باره گفت: در دوران هاشمي رفسنجاني، كشور شاهد حضور وزيران چپ مانند عبدا... نوري، مصطفي معين و خاتمي، عناصر راست مانند مصطفي ميرسليم، علي محمد بشارتي و تعدادي هم تكنوكرات همچون محمدرضا عارف و محمد زنگنه در كنار يكديگر بود.

حاميان خاتمي و فيلم سانسوري

ايرنا- پس از گذشت كمتر از يك هفته از حضور خاتمي در دانشگاه تهران، انجمن اسلامي دانشجويان اين دانشگاه با ايجاد يك پايگاه اينترنتي، فيلمي 20 دقيقه اي از اين برنامه 180 دقيقه اي منتشر كرده است.در اين فيلم كه با دستگاه هاي مجهز و پيشرفته گرفته شده است، بخشهاي اعتراضات دانشجويان به خاتمي و درخواست پرسش شفاهي سانسور شده است. همچنين هو كردن مجري با صلوات جايگزين شده است.

پيشروي اروند و كاهش مساحت كشور

مهر- نماينده مردم آبادان در مجلس گفت: به علت غفلت از ساحل سازي در رودخانه اروند، بخشي از اين رودخانه به داخل خاك ايران پيشروي كرده است.سيد علي موسوي با تأسف برانگيز دانستن اين رخداد گفت: اين امر سبب شده هزاران متر از مرزهاي كشور به علت تغيير در خط مرزي تالوگ قرار بگيرد كه ادامه اين روند موجب تغيير خط تالوگ و كاهش خاك وطن به نفع عراق مي شود.

نشست قاليباف و لاريجاني انتخاباتي نبود

مهر- يك مسؤول در دفتر رئيس مجلس، طرح مسايل سياسي و انتخاباتي در جلسه ديروز لاريجاني و قاليباف را تكذيب كرد.اين مسؤول گفت: در جلسه ديروز رئيس مجلس و شهردار تهران، به هيچ عنوان مسايل سياسي و انتخاباتي مطرح نشده و اخبار انتخاباتي بودن اين جلسه كذب محض است.

اصلاح طلبان همچنان به دنبال خاتمي

مهر- عبدا... ناصري، عضو ارشد سازمان مجاهدين انقلاب درباره اظهارات خاتمي براي معرفي گزينه اي كه علاوه بر حساسيت كمتر نسبت به وي، متعادل و توانمند نيز باشد، گفت: از نظر بنده و حزب متبوع من و بيشتر اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات، خاتمي گزينه مطلوب اصلاح طلبان است و علت اين انتخاب هم ويژگيهاي منحصر به فرد خاتمي است.

تحركات غيراخلاقي برخي اراذل و اوباش!

تابناك- يك سخنران مشهور از آغاز تحركات غيراخلاقي برخي از اراذل و اوباش همزمان با فرارسيدن محرم و آغاز به كار هيآت عزاداري در قالب مجالسي با نام «حسين پارتي» هشدار داد.اين خطيب در حاشيه سفر خود به استان اصفهان، از تحركات مخفيانه برخي از اراذل و اوباش در قالب مجالسي با عنوان «حسين پارتي» پرده برداشت و گفت: با فرارسيدن ايام سوگواري و ماه محرم، برخي از اوباش و سودجويان منحرف، تمامي ابتذالات و ارتباطات نامشروع خود را در قالب برگزاري يك پارتي كه با اشعار لهو و بيهوده برخي مداحان مبتذل و تندرو هيآت عزاداري ساخته شده است، انجام مي دهند.

كلاهبرداري پليس امارات از تاجران ايراني

تابناك- رئيس اداره حقوق بشر پليس دوبي، چندي پيش با معرفي خود به يك تاجر ايراني و دريافت ميليونها درهم از وي، قول مي دهد مشكل اقتصادي وي را كه از سوي دولت امارات ايجاد شده بود، در اسرع وقت رفع كند.

سرهنگ «محمد المر»، رئيس پليس حقوق بشر از راه پست سازماني خود و نيز به عنوان حق العمل دولتي، اين پول را دريافت مي كند، اما خود آن را تصاحب مي كند و در پايان، تاجر ايراني با مراجعه به رئيس پليس دوبي و مقامات قضايي امارات، از اين فرد شكايت مي كند، اما همه مراجع مسؤول، به همدستي با اين مقام پليس پرداخته و از دادخواهي اين ايراني ثروتمند خودداري مي كنند.

نكته جالب توجه اين كه حتي پليس امارات، به ثبت شكايت اين ايراني اقدام هم نمي كند و سرانجام با ايجاد راه هاي بي ربط و انحرافي، پرونده را دچار نوسان مي كند.مركز حقوق بشر پليس دوبي از نظر اداري، داراي رتبه اي بالا در پليس امارات است.

شب يلداي احمدي نژاد چگونه بود؟

فردا- بخش خبري 30/20 تلويزيون يكشنبه شب، پس از پخش گزارشي شاد از شب يلداي ايرانيان در تهران و پرسش خبرنگار واحد مركزي خبر از مردم درباره چگونه گذراندن شب يلدا، گزارشي از رئيس جمهور را پخش كرد.

ساعت 15/23 دقيقه، گروه خبري باشگاه خبرنگاران جوان وارد نهاد رياست جمهوري شدند و در حالي از رئيس جمهور در شب يلدا فيلم گرفتند كه وي در حال مذاكره با محمود بهمني، رئيس بانك مركزي بود.

بهائيان و آموزش كودكان افغان

آريا- عناصر بهايي استان كرمان با ارتباط با افغانها در قالب كلاسهاي تربيتي و سوادآموزي رايگان، كودكان آنان را تحت آموزش تبليغ فرقه بهائيت قرار مي دهند.

جاي خالي استاندار مازندران در سفر هاشمي

فردا- حضور نداشتن استاندار مازندران به عنوان عالي ترين مقام اجرايي استان در جريان سفر اخير هاشمي رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص مصلحت به مازندران، در حالي كه نماينده ولي فقيه و ديگر مقامات استان به عنوان ميزبان در اين برنامه ها حضور داشتند، موجب تعجب ناظرين شد.

جميله كديور: تبيين اصلاحات پس از مدتها طنز است

فارس- جميله كديور، نماينده اصلاح طلب مجلس ششم و همسر مهاجراني، وزير ارشاد دولت خاتمي در جديدترين مطلب در وبلاگ خود، نوشت: اين هم از طنزهاي روزگار است كه اصلاح طلبان پس از مدتها انتظار، اين روزها در انديشه و تبيين و تعريف اصلاحات برآمده اند.

بازداشت تيم جاسوسي انگليس در ايران

فارس- يك عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: تعدادي خبرنگار انگليسي با همكاري نمايندگان سفارت انگليس در تهران، قصد راه اندازي شبكه گسترده جاسوسي در ايران را داشتند كه يك تيم از اين شبكه در تهران دستگير شد.

محمد كريم عابدي به نقل از يك مقام ارشد اطلاعاتي، با اشاره به دستگيري چند تبعه انگليس در ايران گفت: تعدادي تبعه انگليس تحت پوشش «خبرنگار» در شبكه «كورپوراسيون بي بي سي» به فعاليت در خاك ايران مشغول بودند كه با تسلط مسؤولان اطلاعاتي ايران، پيش از عضو گيري، شناسايي و بازداشت شدند.

ايران بمب الكترومغناطيس مي سازد!

آريا- روزنامه آمريكايي «پروگرس ريپورت» با ادعايي مضحك نوشت: بيشترين خطر بمب الكترومغناطيس از جانب ايران است!

موضعگيري جديد فرقه ضاله

آريا- تشكيلات بهائيت به تازگي متني دو برگي درباره لزوم دخالت نكردن در سياست تهيه و در اختيار عناصر خود قرار داده است.

اين بيانيه، خلاصه برداري از نوار 55 امري در مورد دخالت نكردن در امور سياسي است.

تشكيلات بهائيت در چرخشي محسوس، مداخله نداشتن در سياست را سياست «حزبي» معني كرده تا كار عناصر خود را براي حضور در امور سياسي براي معرفي فرقه و به اصطلاح احقاق حقوق بهائيان آسان كند.

نامه سرگشاده «رامين» به «خاتمي»

فارس- محمدعلي رامين، مشاور سابق احمدي نژاد در نامه اي سرگشاده به محمد خاتمي، با برشمردن دلايلي به او توصيه كرد، در انتخابات آينده شركت نكند.

رصد مقالات علمي ايرانيان از سوي صهيونيستها

فارس- معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت گفت: يك نويسنده صهونيست كه در مجله نيچر مقاله مي نويسد، تحقيقات علمي در ايران و جهان اسلام را رصد مي كند و به دنبال پيدا كردن موارد شك برانگيز است، بنابراين محققان ايراني بايد حساس و هوشيار باشند.

محمد واسعي، ديروز در مراسم چهاردهمين جشنواره تحقيقات علوم پزشكي رازي افزود: فردي به نام «باتلر» كه مقالات او در نشريه معتبر نيچر منتشر مي شود، يك فرد صهيونيست است كه توليدات علمي كشورهاي اسلامي را رصد مي كند و در پي پيدا كردن ايراد و مسائل شك برانگيز از اين تحقيقات است.

وي گفت كه: اين فرد همچنين به طور جدي مواضع انرژي هسته اي ايران را پيگيري مي كند.

بنابراين محققان كشورمان بايد هوشيار و حساس باشند تا كارهاي تحقيقاتي آ نها سالم و پاك باشد.

اعدام مدعي امامت در قم

فرارو- مصطفي برزگر گنجي، دادستان عمومي و انقلاب قم، از اعدام پنج نفر در اين شهر از جمله يك مدعي امامت خبر داد.به گفته او، عليرضا پيغان كه در آبان ماه سال 1385 از سوي مأموران اطلاعات قم بازداشت شده بود، يكي از اعداميان پنج شنبه گذشته قم بوده است.

حجاريان: رودررو قرار گرفتن احمدي نژاد و خاتمي بهترين گزينه است

ايلنا- حجاريان گفت: براي ما قرار گرفتن احمدي نژاد در مقابل خاتمي بهترين گزينه است. البته هر فرد ديگري هم مي تواند جاي احمدي نژاد قرار گيرد.

حجاريان گفت: ميرحسين موسوي نمي آيد. من و موسوي مدتها با يكديگر همكار بوديم، دانشگاه بوديم، در گروه علوم سياسي هم گروه بوديم، بنابراين با شناختي كه از او دارم، مي دانم كه نمي آيد. البته ميرحسين، انسان توانمندي است و حضورش به نفع اصلاح طلبان خواهد بود، اما نمي آيد.

اتحاديه اروپا نمايش «فتنه» را ممنوع كرد

ايكنا- اتحاديه اروپا با صدور قطعنامه اي در «بروكسل»، پايتخت بلژيك و مقر اين اتحاديه، نمايش فيلم ضدقرآني «فتنه» در كشورهاي اروپايي را ممنوع كرد.

مشاركت در پي كمرنگ كردن انگيزه ميرحسين است

فارس- عباس پازوكي، عضو شوراي مركزي حزب مردم سالاري با بيان اين كه مشاركت پس از اطمينان از حضور نيافتن خاتمي، عارف را به عنوان كانديداي حزبي روانه انتخابات كرده است، گفت: مشاركت با نامزدي عارف مي خواهد، انگيزه ميرحسين موسوي را كمرنگ كند.

گارد محافظ خاندان سعودي از القاعده هستند

فارس- روزنامه المؤتمر عراق در شماره 1715 خود نوشت: اعضاي گارد حفاظت خانواده حاكم در عربستان بيشتر از سلفي هاي متهم به همكاري با القاعده هستند.

حداد عادل: نامزد نمي شوم

واحد مركزي خبر- حداد عادل، رئيس كميسيون فرهنگي مجلس در حاشيه «همايش ملي سي سال انقلاب اسلامي» در دانشگاه صنعتي شريف تهران به خبرنگاران گفت كه نامزد انتخابات رياست جمهوري نمي شود
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن