تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816985474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: اخبار كوتاه شهرستانها
يزد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : 300 نفر از طلاب و دانشجويان غيرايراني از جاذبه هاي ديدني و گردشگري يزد بازديد كردند . اين افراد كه از 53 كشور جهان براي شركت در همايش جهاني (غدير از ديدگاه اهل سنت ) به يزد آمده اند از بناهاي تاريخي اين شهر از جمله مسجد جامع كبير بافت تاريخي مدرسه ضياييه و زندان سكندر مجموعه امير چقماق و چند اثر تاريخي ديگر بازديد كردند.
يزد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : معاون سياسي امنيتي استانداري يزد گفت : مبارزه با قاچاق كالا و ارز نيازمند عزم ملي است . به گزارش روابط عمومي اين استانداري عبدالرسول دوران در پنجمين نشست كميسيون اصلي مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان يزد افزود : به همت نيروي انتظامي و سربازان گمنام امام زمان (عج ) و تلاش همه دست اندركاران عرصه مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان مسير رو به رشدي دارد. وي با تاكيد بر برخورد قاطع قضايي با قاچاقچيان كالا و ارز گفت بايد برخورد با جرايم و محكوميت قاچاقچيان به نحوي باشد كه اين اقدام براي متخلفين مقرون به صرفه نبوده و ضربه اقتصادي به آنها به گونه اي باشد كه ديگر دست به چنين اقداماتي نزنند.
يزد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : نمايشگاه پژوهش و فناوري در مركز فناوري اقبال پارك علم و فناوري يزد گشايش يافت . در اين نمايشگاه دانشگاهها و نهادهاي دولتي استان يزد طرحها و دستاوردهاي پژوهشي خود طي يكسال گذشته را در 16 غرفه به نمايش گذاشتند. عكس پوستر پايان نامه بولتن طرهاي پژوهشي و اختراعات دستگاهها در اين نمايشگاه به معرض نمايش درآمد. اين نمايشگاه به مناسبت هفته پژوهش و فناوري با همكاري استانداري يزد و پارك علم و فناوري اين استان برگزار گرديد.
دهدشت ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : در سال زراعي جاري 450 هكتار از اراضي شهرستان كهگيلويه به زير كشت دانه هاي روغني مي رود. مدير جهاد كشاورزي شهرستان اعلام كرد براي كشت دانه هاي روغني در شهرستان ميزبان 5 تن بذر گواهي شده رقم هايولا 401 با دو دستگاه رديف كار و يك نفر مهندس ناظر در سطح شهرستان به اين امر مشغول مي باشد. وي گفت با توجه به وضعيت سال گذشته و مسئله خشكسالي امسال كشت دانه هاي روغني بطور آبي بصورت پذيرفته و از كشت ديم نيز اجتناب گرديد.
كرج ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : منطقه 3 شهرداري كرج با تخصيص اعتباري بالغ بر يك ميليون و دويست هزار تومان آسفالت و لكه گيري معابر منطقه را آغاز كرد . از اعتبار فوق مبلغ 800 ميليون تومان اعتبار جهت روكش آسفالت خيابانها و مبلغ 400 ميليون تومان نيز جهت لكه گيري آسفالت تخصيص يافته است .
اراك ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : بعد از اشتغال مسكن مشكلات معيشتي و تردد از جمله مشكلات امروزه معلولين بشمار مي رود. مدير كل بهزيستي استان با اعلام خبر فوق افزود شعار امسال روز جهاني معلولان يكسان سازي فرصت اشتغال است . وي گفت : در اكثر مجامع پيشرفته مسئولين معلولان را در نگاه اشتغال ديده كه متاسفانه اين امر در كشور ما كمرنگ است وي در ادامه سخنان خود افزود خوشبختانه معلولان استان همانند ديگر معلولين كشور افتخارات خوبي را در صحنه هاي علمي اقتصادي و ورزش كسب نموده كه اين امر نشان از توانمنديهاي بالاي آنان دارد مدير كل بهزيستي استان در ادامه خبر از شناسايي 40 هزار معلول در استان داده و افزود بيشترين تعداد معلولين در اراك و شازند و كمترين آن در دليجان است .
جوين ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : فرماندار جوين در گردهمايي رابطان بهداشت ضمن تجليل و بزرگداشت از رابطان به سلامت تن و روان اشاره كرد و گفت با سفيران بهداشت كه خالصانه در راه سلامت ما حركت مي نمايند مشاركت فعال داشته باشيم تا بهره وري از تلاش شبانه روزي رابطان ـ بسيجيان و داوطلبان افزايش يابد. نماينده رابطان و بسيجيان و داوطلبان بهداشت و سلامت ضمن تشريح فعاليت هاي داوطلبان گفت رابطان بهداشت پيشتازان عمومي هستد كه داوطلبانه قدم در راه جلب مشاركت مردم جهت سلامت فردي ـ خانوادگي و اجتماعي آنان گذاشته اند و در اين راه از هيچ كوششي دريغ نمي نمايند. خبرنگار ما افزود رابطان بهداشت مشكلات خود را نداشتن مكان آموزشي مناسب و امكانات آموزشي جهت ارتقا و بالا بردن سطح معلومات بهداشت رابطان و استفاده از بيمه درماني معرفي رابطان بهداشت به دستگاههاي اجرائي در همكاري بين بخشي ـ تشكيل تعاوني و برخورداري از تسهيلات بانكي عنوان نمودند. مشكلات شهرستان جوين پس از تاسيس و ارتقا بهداشت و درمان جوين به سطح شبكه قابل حل است و اين امر با مساعدت مسئولين به زودي حل خواهد شد.
اوز ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : اردوي يك روزه اشتغال و كارآفريني فرزندان شاهد و جانبازان لارستان در شيراز برگزار شد. در اين اردو كه 40 نفر از ايثارگران جوياي كار لارستان در آن شركت داشتند كلاسهاي آموزش كارآفريني تشكيل و شركت كنندگان با انواع شغلهاي ساده و درآمدزا آشنا شدند. آنان از دستاوردهاي كارآفريني در نمايشگاه بين المللي شهرك گلستان شيراز نيز بازديد و با انواع مشاغل آشنا گرديده و در جلسه پرسش و پاسخ پيرامون اشتغال با كارآفرينان و مسئولان نيز شركت كردند.
كرج ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : عمليات پاكسازي معابر سطح منطقه 3 شهرداري كرج توسط واحدهاي حوزه خدمات شهري امور شهر سد معبر و فضاي سبز منطقه 3 اجرا شد . در اين عمليات بيش از يكصد نفر از نيروهاي پاكبان به پاكسازي معابرو جويهاي آب و شستشوي جدول جمع آوري نخاله هاي تعميرات ساختماني و هرس درختچه هاي مياني بلوارها پرداختند.
ارسنجان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : ستاد بزرگداشت ايام الله دهه فجر شهرستان ارسنجان با حضور فرماندار و گروهي از مسئولين شهرستان در محل سالن اجتماعات و فرمانداري تشكيل جلسه داد. در اين جلسه فرماندار با توجه به سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و اهميت اين موضوع توضيحاتي داد و از مسئولين خواست دستاوردهاي سي ساله انقلاب اسلامي را براي آگاهي بيشتر مردم منتشر كرده و در برگزاري هرچه باشكوه تر مراسم جشن هاي انقلاب تلاش نمايند. در ادامه مسئولين پيرامون برنامه هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به بحث و تبادل نظر پرداخته و در پايان مقرر شد شش كميته تبليغات مالي پروژه هاي عمراني برگزاري نمايشگاه هماهنگي دستگاه هاي امنيتي و آمار و اطلاعات فعاليت خود را آغاز نموده و با تشكيل جلسات فرعي و همكاري همه جانبه تصميمات اتخاذ شده را به ستاد دهه فجر مستقر در فرمانداري ارسال نمايند.
نور ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : سرپرست اداره ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري شهرستان نور گفت : شش مجتمع كوچك رفاهي از مصوبات سفر نخست هيات دولت به استان مازندران در شهرستان نور در حال احداث است . سعيدي اظهار داشت : در حال حاضر فونداسيون انجام شده و سازها نيز در حال نصب است . وي بيان داشت : اين مجموعه ها شامل نمازخانه فروشگاه و سرويس بهداشتي مي باشد كه بصورت شبانه روزي براي مسافران داير مي شود. سعيدي مكان احداث اين مجموعه ها را در مسيرهاي پر تردد مسافران عنوان كرد و افزود : اين مجتمع ها در شهر رويان در پارك كوثر جنب شهرداري پارك شهيد مطهري كه هر دو در مسير اصلي و ترانزيتي واقع شده اند.
يزد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : سمينار سراسري اداره راه هوايي اورژانس به مدت دو روز در يزد برگزار شد. دبير اين سمينار گفت : اهميت راه هوايي بخصوص در مواقع بحراني و نيز درگير بودن تمامي رشته هاي تخصصي در اين مسئله ما را بر آن داشت تا با برپايي سمينار اداره راه هوايي اورژانس در جهت رفع مشكلات مربوطه و افزايش مهارت پزشكان و پرسنل درماني تلاش كنيم . دكتر حبيب الله حسيني تصميم گيري براي لوله گذاري و تاييد آن در اين خصوص الگوريتم اورژانسهاي راه هوايي برقراري راه هوائي اورژانس لوله گذاري در فرد بيمار اداره راه هوايي پايه برقراري جراحي راه را از جمله COPD هوائي و برقراري راه هوايي در بيماران آسمي و محورهاي اين سمينار عنوان كرد.
يزد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : نشست اعضاي كميته هاي گراميداشت ايام الله دهه فجر و ستاد سيمرغ با حضور استاندار يزد و جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي در محل استانداري تشكيل شد. در اين نشست استاندار يزد با بيان اينكه مهمترين موضوعي كه بايد برجسته شده و به نسل جوان انتقال يابد ترويج اسلام ناب به عنوان دستاورد انقلاب اسلامي است گفت : حضرت امام خميني (ره ) رهبر فقيد انقلاب احياگر اسلام ناب بود كه اين مسئله در بين ساير كشورهاي اسلامي نمونه و مشابهي ندارد. محمدرضا فلاح زاده با اشاره به توطئه هاي دشمنان انقلاب گفت : به لطف خدا اين توطئه برملا شده و مردم شريف همانگونه كه تاكنون عاشورايي ايستاده اند همچنان در مقابل دشمنان مقاومت خواهند كرد و قله هاي ترقي و پيشرفت را يكي پس از ديگري فتح خواهند نمود.
زنجان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : استاندار زنجان از برگزاري جشنواره نوآوري و شكوفايي در استان زنجان خبر داد. دكتر محمد رئوفي نژاد در جلسه ستاد جشنواره نوآوري و شكوفايي استان زنجان تصريح نمود : در اين جشنواره 15 طرح نوآور و 15 طرح شكوفايي بعنوان طرحهاي برگزيده معرفي خواهد شد. وي با اشاره به اينكه برترين طرحهاي نوآوري و شكوفايي استان به دبيرخانه جشنواره ملي نوآوري و شكوفايي مستقر در معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري معرفي خواهد شد اظهار داشت : طرحهاي برتر استانها در نمايشگاه ملي در دهه مباركه فجر در تهران در معرض بازديدكنندگان قرار خواهد گرفت .
 دوشنبه 25 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 326]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن