تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816937189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط افتاب


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: روي خط افتاب
0956- روشنايي از كرج:

چه گويمت كه چو گيسوي او پريشانم

گــداي در بـه در كـوي مـي فـروشـانـم

دمي مباد كه كس جاي دوست بنشانم

به جان او كه به شكرانه جان برافشانم

اگر به سوي من آري پيامي از بر دوست

1058- ما همچنان منتظر و مترصد اعلام كانديداتوري آقاي خاتمي هستيم. (9/9)

0746- آقاي واحدي از تحليل‌هاي سياسي شما لذت مي‌بريم به خصوص شجاعت و صراحت گفتار شما را در مصاحبه با فارس تبريك مي‌گويم در عمر نزديك به 80 سال خود مي‌بينم شما جزء روزنامه‌نگاراني هستيد كه نيستيد. اميدوارم اين شجاعت و صراحت را همواره حفظ نموده و گردش روزگار موجب چرخش قلم شما به راه ديگر نشود. (9/9)

0933- سخنان بعضي افراد برايم خيلي جالب است. آنها به حرف هاي قبل خودشان در مورد اين مسئله توافق‌نامه امنيتي عراق و آمريكا و صحبت‌هاي ديروزشان نگاه و توجه كنند قبلا‌ چه گفتند و امروز چه دارند مي‌گويند؟ (9/9)

1436- از آستارا تماس مي‌گيرم. وقتي آقاي ... در سازمان فرهنگ و هنري شهرداري بودند گفته بودند كه مسير حركت امام زمان (عج) را پژوهش و شناسايي كردند و قرار است كه اين مسير بازسازي شود و گفته بودند اين يك تكليف شرعي است كه بايد انجام شود و حتي نقشه تهيه و در تيراژ بالا‌ چاپ شده بود كه يكي از مسئولان رده بالا‌ جلوي آن را گرفته بودند، طبق اينگونه سخنان و اعمال، ما نبايد در انتظار درست شدن حرف‌ها و رفتار اين افراد باشيم، آن چيزي كه عيان است، چه حاجت به بيان است؟ (9/9)

1402- از پره‌سر تالش تماس مي‌گيرم.مرحوم سيداحمد خميني (ره) در ماه هاي پاياني عمر خود در ديدار با مسئولان امنيت داخلي وزارت اطـلاعـات شـديـدا بـه تـروريـسـت‌هاي اقتصادي و سرمايه‌داران زالوصفت مي‌تازند و آنها را بدتر از منافقين مي‌دانند و مي‌گويند يك عده سرمايه‌دار زالوصفت به اين بهانه كه اقتصاد دولتي مضر است به حال خود رها شده و به جان اين ملت افتاده‌اند، مرحوم سيد احمد در آن سخنراني كه در مهرماه سال 1373 ايراد شد مي‌گويد؛ اين مسئله كه هر انتقادي را تضعيف دولت و نظام بدانيم دقيقا نتيجه عكس دارد، ما اين جو را كه عده‌اي نمي‌گذارند مردم و رسانه‌ها حرف خودشان را بزنند بايد بشكنيم، دستگاه اطلاعات به ضدانقلاب نفوذي و منافق و سلطنت طلب اجازه ابراز وجود نخواهد داد ولي بايد از خدا بخواهد كه رسانه‌هاي عمومي و نشريات داخلي حرف مردم را بزنند و واقعا هم مي‌خواهد، اين گفته مرحوم سيداحمد خميني است كه احتمالا‌ در نشريات قديمي هم چاپ شده، خواستم درج كنيد. (9/9)

1230- از آستانه اشرفيه تماس مي‌گيرم. مصاحبه آقاي واحدي حاوي نكات ارزشمند بسياري است، من به عنوان خواننده آفتاب يزد در مورد نقطه نظر ايشان مبني بر اينكه ائتلافات گروه ها در كشور رقيب محور مي‌باشد، مي‌خواستم سوال كنم آيا منظور از طرح اين موضوع اين مسئله است كه منافع شخصي بر تفكرات سياسي جناح‌ها ارجحيت دارد يا اينكه منظور ايشان چيز ديگري مي‌باشد؟ (9/9)

آفتاب يزد: همان طور كه در مصاحبه توضيح داده شده بود بعضي افراد و گروه ها، بدون آنكه برنامه مشتركي براي اداره كشور داشته باشند تنها به خاطر داشتن رقيب يا دشمن مشترك دور هم جمع مي‌شوند اما بعد از آنكه را حذف كردند اختلافات خودشان سرباز مي‌كند و وقت و انرژي آنها به جاي آنـكـه بـراي حـل مشكلات مردم صرف شود، براي طرح اختلافات مخفي مانده ، مصرف مي‌شود.

2219- از مازندران تماس مي‌گيرم. نماينده محترم مجلس گفته‌اند با تلاش دولت نهم محروميت‌ها ديگر رنگ باخته است، به گفته يك نماينده مجلس هم نمايندگاني - كه صدميليون تومان پول گرفته‌اند- از قشر آسيب‌پذير جامعه هستند، بنابراين خوشحال هستيم كه موكلان ما در مجلس كه از ما راي گرفته‌اند تا صداي فرياد ما را به گوش دولتمردان برسانند محروميتشان ديگر رنگ باخته است، ولي باور كنيد من بي‌سرپرست تا آخر اسفندماه فرصت دارم خانه مستاجري‌ام را تخليه كنم، نه ضامن دارم و نه پول پيش، تازه محروميت‌هاي من پررنگ‌تر شده است، باور كنيد شكم سير و دل شاد از شكم خالي و دل غمگين خبر ندارد، اين قانون تخلف ناپذير طبيعت است. (9/9)

1419- چه شده است كه اين روزها رئيس و نايب رئيس كميسيون اجتماعي مجلس نگران ورشكستگي صندوق سازمان بازنشستگي شدند؟ نكند از اجراي قانون نظام هماهنگ پشيمان گشته‌اند، آقاي معاون بدهي 13 هزار ميليارد توماني دولت به صندوق بازنشستگي را علت مي‌داند و آقاي جعفرزاده بالا‌رفتن ميانگين عمر و سن بازنشستگان را علت ورشكستگي صندوق ابراز مي‌دارد. آقاي محترم! آيا مي‌دانيد كه حتي اگر من بازنشسته در سن 50 سالگي بميرم حقوق مرا به همسرم و در صورت فوت او به فرزندانم مي‌دهند، پس نبايد نگران افزايش عمر بازنشستگان باشيد، چرا شما بي‌كفايتي بعضي كارگزاران را نمي‌بينيد و با معلول مبارزه مي‌كنيد. آفرين به اين نماينده خوش فكر! ضمنا حضور جناب آقاي اعلمي نماينده شجاع سابق مردم غيور تبريز سلام عرض مي‌كنم، هر كجا هست خدايا به سلامت دارش. (9/9)

0231- امشب برنامه ويژه آقاي باهنر را نگاه مي‌كردم ايشان مي‌فرمودند كه علت اينكه دولت خيلي از حساب ذخيره ارزي برداشت كرده اين است كه خيلي ولع داشته خدمت كند، اين خيلي طبيعي است حتي شما در اداره 8 نفره وقتي رئيس عوض مي‌شود دلش مي‌خواهد اول ديوارها را نقاشي كند، ولي پيامدش چيست؟ يعني آقاي رفسنجاني ولع خدمت نداشتند؟ دولت مهندس موسوي كه تحت رياست مقام معظم رهبري فعاليت مي‌كردند ولع نداشتند كه خدمت به مردم بكنند؟ آيا عواقب افزايش نقدينگي و زياد شدن تورم در كشور كه خود آقاي باهنر هم بر آن تاكيد مي‌كند ارزش داشت كه فقط به بهانه ولع خدمت آن را تحمل كنيم؟ كدام پروژه عمراني بزرگ الان به تكامل رسيده، آزادراه شمال، كارخانجات ما، كدام يك از اينها؟ (10/9)

1118- مي‌خواستم در رابطه با مسائل جنگ صحبت كنم و آن اين است كه چرا حاكمان ما از مردم عراق كه به خاك ما تجاوز كردند خسارت جنگي‌مان را نمي‌خواهند و نمي‌گيرند تازه امكانات، پول، نفت ما را در اختيار عراقي‌ها مي‌گذارند؟ مگر نمي‌دانند عده‌اي از مردم ما گرفتاري‌هاي زيادي دارند؟ دليل اين كارها چيست؟ چه كسي مسبب اين كار است؟ (10/9)

0855- نمي‌شد اين هزاران مسكن ارزانقيمت و چندين كارخانه كه دولت ما در ونزوئلا‌، نيكاراگوئه، بوليوي و غيره مي‌سازد در وطن خودمان ساخته مي‌شد كه جوانان بيكار مشغول به كار گردند و مسكن جهت ازدواج و يك زندگي ساده داشته باشند؟ در ضمن اگر شخصي در ايران، خود را هم مسلك احزاب دولتي كشورهاي فوق بنامد قاعدتا به مشكل مي‌ خورد. پس آيا مي‌شود دليل اين همه دوستي و كمك با كساني را كه شايد خداپرست هم نباشند پرسيد؟ (10/9)

0854- در پاسخ به مصاحبه رئيس كشور امارات متحده عربي با روزنامه الاهرام يادآوري مي‌نمايد ممكن است امروز به دلايل سياسي در گردهمايي‌ها در زير تابلوي مجعول خليج لبخند بزنيم و يا وزارت خارجه‌مان براي خوشامد فقط از لفظ شوراي همكاري استفاده نمايد يا خرج شبكه‌هاي تلويزيون عرب لبناني را بپردازيم و آنها از لفظ خليج عربي استفاده كنند و مالكيت سه جزيره هميشه ايراني را مورد سوال قرار دهند و يا بعضي گروه هاي خارجي كه از حمايت ايران برخوردارند براي زرقاوي و صدام عزاداري نمايند ولي مطمئن باشند كه از ملت ايران پاسخ مناسب را خواهند گرفت. (10/9)

1140- در خبرها آمده بود كه شهرداري مي‌خواهد ساماندهي و رفت و روب شهر كربلا‌ را به عهده بگيرد. من مي‌خواستم بدانم چرا كشور و دولت و مقامات ما اين قدر امتياز و امكانات به عراق مي‌دهند؟ آيا ما اين همه مسافر و زائر كه مي‌فرستيم آنجا، درآمد آن براي عراقي‌ها كافي نيست كه داريم ساير امتيازات را به آنها مي‌دهيم؟ با اين مشكلاتي كه شهر تهران دارد. من خودم در وسط شهر تهران در خيابان ستارخان زندگي مي‌كنم، خيابان ما آسفالت ندارد جمعآوري زباله درستي هم ندارد. (10/9)

آفتاب يزد: ما نمي‌دانيم بعضي دستگاههاي حكومتي چه اصراري دارند كه با ارائه خدمات مختلف به عراق، خود را در معرض اتهام افكني‌هاي آمريكايي‌ها و سكوت عراقي‌ها در برابر اين اتهام افكني‌ها قرار دهند؟

0940- موفقيت كميسيون امنيت ملي در تصويب طرح انتقال مكان سازمان ملل كه واقعا يك حركت بسيار اصولي است را تبريك مي‌گويم. اميدوارم مجلس‌هاي قبلي كه به فكر معاش مردم نبودند و مورد حمله بعضي نمايندگان مجلس فعلي هم قرار گرفتند از اين تجربه درس بگيرند چون خيلي در وضع مردم موثر است. (10/9)

2212- آقاي واحدي! بعضي از شخصيت‌ها و مسئولان دولت‌هاي قبلي مي‌گفتند اگر بنزين را به قيمت واقعي بدهيم و به مردم سوبسيد ندهيم ، پولي كه بابت سوبسيد مي‌دهيم اگر ذخيره كنيم مي‌توانيم سالانه چندين بيمارستان، بزرگراه و طرح‌هاي خدماتي بسازيم، از يك سال و پنج‌ماه پيش كه بنزين سهميه‌بندي شد معلوم نيست اين پول‌هايي كه جمع و ذخيره مي‌شود كجا رفته، خواهشمند است ما را هم بي اطلاع نگذاريد، اگر اطلاعي داريد كه اين پول كجا ذخيره يا مصرف شده بفرماييد ممنون مي‌شويم.(10/9)

آفتاب يزد: نمي‌دانيم اين پول‌ها در كجا ذخيره مي‌شود. اما به ياد ميآوريم كه قرار بود با استفاده از صرفه‌جويي ناشي از كاهش واردات بنزين، هم جاده‌ها و راهآهن توسعه يابد و هم پوشش بيمه‌اي گسترش يابد.

1816- چرا وقتي واشنگتن پست بررسي مي‌كند و مي‌نويسد كه جرج بوش از ايران شكست خورد، جرج بوش به روزنامه آمريكايي ايراد نمي‌گيرد و هرروز به دنبال تخته كردن در روزنامه نيست؟ آقاي احـمـدي‌نـژاد در جـاهـاي مـخـتـلف گفته‌اند ايران يكي از بازترين و دموكرات‌ترين كشورهاي دنياست. ما حس مي‌كنيم بعضي مدعيان حمايت از شما هر روز به بهانه‌هاي مختلف آرزوي بستن بعضي روزنامه‌ها ‌را در سر دارند. من هموطن شما هستم جناب احمدي‌نژاد! اگر آفتاب يزد هم فردا طرفداري بيخودي از كسي كند ما هم اعتراض مي‌كنيم و يا اگر به اشتباه معترض شود باز هم اعتراض مي‌كنيم، ما هم از يك دياريم كه خيلي چيزها خواستيم و نشد ما و شما تقصير نداريم. (10/9)

2147- از كرمانشاه تماس مي‌گيرم. جناب آقاي واحدي بنده اصلاحات را با نام زيبا و هميشه زنده و پر افتخار آقاي خاتمي مي‌شناسم و عقايد و ايده‌ها و سياست ايشان را قبول داشته‌ام و دارم، كاش شما در گفتگويي كه با خبرگزاري فارس داشتيد از الان اعلام مي‌كرديد كه آفتاب يزد از چه كسي در انتخابات حمايت مي‌كند، نه در زماني كه ببينيد چه كسي راي‌اش بيشتر است كه از او حمايت كنيد و اگر بنده پيام‌هايي تا به حال داشته‌ام به خيالم كه شما آقاي خاتمي را در اولويت مي‌بينيد، خواهشمندم اين پيام را همانند تمامي پيام‌هاي بنده چاپ كنيد چون آخرين زحمت بنده به شما آفتابيان عزيز است. (10/9)

آفتاب يزد: خيلي متاسف مي‌شويم كه يك خواننده وفادار روزنامه را از دست بدهيم، اما تاسف بيشتر ما در زماني خواهد بود كه يك فرد آگاه و اصلاح طلب، برخلاف توصيه آقاي خاتمي به دنبال قهرمان‌سازي باشد و از ما هم توقع داشته باشد كه درحدصددرصد به قهرمان ساخته شده در ذهن او به صورت كامل اعتماد كنيم و از آن قهرمان نخواهيم كه برنامه‌ها و اهداف خود را به صورت مشخص اعلام كند تا همه افراد بتوانند با آگاهي كامل به او بپيوندند يا او را كنار بگذارند.

1252- صحبتي بود، يك بنده خدايي مي‌گفت اين جور نيست چه كسي مي‌گويد در زمان دولت گذشته عليه خدا اعلام تظاهرات شده، به آرمان‌هاي امام خيانت شده و به فراموشي سپرده شده، ارزش‌ها كمرنگ شده، در نظرسنجي‌ها جاسوسي كردند، خود آقاي خاتمي آبراهام را شهيد معرفي كرده، گفتم هست همه اينها هست، گفتم به آفتاب يزد زنگ مي‌زنيم آفتاب يزد در اين مورد توضيح مي‌دهد كه اينها بوده يا نبوده. (10/9)

آفتاب يزد: 1- براي ما جالب است كه اظهارنظر يك مقام سرشناس دولت نهم در مورد اسرائيل را نبايد به حساب دولت نهم گذاشت اما اگر يك نفر كه خود را اصلاح‌طلب مي‌دانسته اما مسئوليت دولتي نداشته است هر حرفي زده باشد بايد همه اصلاح طلبان و رئيس دولت اصلاحات جوابگوي آن باشند 2- نمي‌دانيم چه كسي گفته بود كه - العياذ بالله- بايد عليه خدا تظاهرات كرد، اما اگر اين حرف گفته شده باشد بايد به غيرت كساني آفرين گفت كه به خاطر يك كاريكاتور عليه يك شخصيت مورد علاقه خودشان، قم و تهران را به يك پارچه آتش تبديل كردند اما در برابر جسارت كسي كه نسبت به ذات اقدس الهي حرف بي‌ربط زده است هيچ تحركي از خود نشان ندادند! 3- مدعيان اصولگرايي، ادعا مي‌كنند كه كار اصلاح طلبان براي هميشه تمام شده است. پس چرا هنوز دست از سر آنها برنمي‌داريد و به جاي سوال از چهار سال پيش، در مورد كساني صحبت نمي‌كنيد كه امروزه موردعنايت هستند و در حضور آنها به قرآن كريم اهانت مي‌شود؟

1654 - از كرج تماس مي‌گيرم. 64 سال سن دارم ، در سالهاي دور گذشته، نديدم و نشنيدم كه چك پول بانك مركزي قلا‌بي باشد، اما حالا‌ همين چند ماه كه از چاپ تراول چك‌هاي بانك مركزي نگذشته بعضي از چك پولهاي قلابي منتشر شده كه حتي بانك هم در تشخيص آن دچار شك مي باشد، بايد با دستگاه امتحان كند. مگر همه مردم مي‌توانند دستگاه اشعه ايكس همراه داشته باشند؟ تكليف 100 هزار تومان بنده و امثال بنده چه مي شود؟ (9/9)

2259- پيامي داشتم براي آموزش و پرورش كه هر چند وقت يكبار يك برنامه غيرضروري و شايد غيرمفيد درست مي كنند به عنوان مقابله با بحران زلزله. يك عده دختر بچه ابتدايي مي‌بينم دارند گريه مي‌كنند، جيغ مي زنند ، مامان مامان مي‌كنند كه آي زلزله شده زير نيمكت ها مي‌دوند. اين كارها را كنار بگذاريد و به جاي آن اگر واقعاً مي خواهيد آموزش بدهيد و خطر را كم كنيد بعد از اين دولت نظارت كامل داشته باشد لا‌اقل در ساختمان سازي رعايت ايمني و تمهيدات ضد زلزله را انجام دهند. (9/9)

2326- از شهرستان لا‌هيجان ميدان گيل كوچه ... تماس مي گيرم، الا‌ن به مدت دو ماه است كه شايد بيشتر از صد بار به اداره برق زنگ زديم كه لامپ‌هاي سوخته معبر و كوچه را عوض كنند متاسفانه رسيدگي نمي‌كنند يك عده غريبه شبها اينجا مزاحم نواميس مردم مي شوند. (9/9)

2211- از خوانندگان پروپاقرص روزنامه تان هستم. لطفا درج كنيد كه يك كتاب گرفتم ده هزار تومان قيمتش بوده، دولت كمي يارانه به اين كتابها بدهد مگر دانشجو چه قدر درآمد دارد كه بخواهد 10 هزار تومان پول يك كتاب را بدهد. (9/9)

1913- در رابطه با سخنان آقاي جعفرزاده رئيس كميسيون اجتماعي مجلس، اين توجيهاتي كه براي ورشكستگي اين صندوق گفته‌اند به جاي خود ولي اينكه مي گويند طول عمر بازنشستگان بالا‌ رفته و به خاطر اين داريم ورشكسته مي شويم حرف درستي نيست يعني مردم بميرند؟ (9/9)

1910- مدتهاست پيام نمي دهم چون هيچگاه عمل نمي شود ولي حالا‌ جان من و همنوعانم در تهران به لبمان رسيده است باز هم از دست شهرداري كه دستور داده است بولدوزرها فقط شبها مي توانند كار كنند كه آن هم يك ماه تخريب مي‌كنند و يك شبه با كاميون آن را به خارج شهر مي‌فرستند ، يك شب براي تردد كاميون ها در شهر كافي است ولي شب‌هاي ديگر از صداي مهيب بولدوزرها خواب و استراحت از چشم همگان سلب مي شود. (9/9)

1801- در روزنامه امروز در صفحه اول نوشته شده: آقاي جـعـفـرزاده فـرمـوده‌انـد عـلـت بالا‌ رفتن ميانگين سن و عمر بازنشستگان باعث بسته شدن دفاتر بازنشستگي شده، من فكر مـي‌كـنـم ايـشـان نـمـي‌دانـنـد كـساني كه با پول ما بازنشستگان سرمايه‌گذاري كردند نتوانستند از اين پول استفاده كنند در نتيجه حالا‌ اين حرفها را مي‌زنند، سابق بر اين، عمر بازنشسته‌ها 90، 100 سال بود و همين پول را مي پرداختند ولي حالا‌ چرا اين حرفها را مي‌زنند مگر خودش پير نخواهد شد؟ من به عنوان يك بازنشسته خيلي از ايشان گله مندم. (9/9)

1359- يكي از تاكسي‌داران شركت‌هاي خصوصي‌هستم. يك دستگاه تاكسي از شركت خصوصي گرفتم ماهيانه بايد حق شارژ بپردازم، در صورتي كه هيچ‌گونه خدماتي هم نمي‌دهند، نمي‌دانم اين شركتها چه جور درست شدند، هر موقع هم اينها را پرداخت نكنيم كارت بنزين‌مان را مي‌سوزانند و خدماتي هم به رانـنـدگـان نـمي‌دهند، نمي‌دانم روي چه حسابي است و به چه مجوزي اين شركت‌ها را تاسيس مي‌كنند و هدفشان چيست، اگر ممكن است راهنمايي كنيد. (9/9)

1515- اميدوارم چاپ كنيد تا به گوش مسئول آموزش و پرورش برسد، من يكي از اولياي منطقه ... هستم. مدرسه ... كنار آموزش و پرورش است ولي آموزش و پرورش از بعضي كارهايي كه مديريت انجام مي‌دهد خبر ندارد، زنگ‌هايي كه بايد معلمان پر كنند اوليا مي‌روند به بچه‌ها درس مي‌دهند بچه‌هاي ما زنگ تفريح پايين مي‌روند بالاي سرشان هيچ ناظمي نيست در صورتي كه اينها حقوق مي‌گيرند بايد وظيفه‌شان را انجام بدهند، مدير هم دائما مديريت سال قبل را زير سوال مي‌برد. آيا اين درست است كه بچه‌هاي ما در آن مدرسه امنيت ندارند يك نفر بالاي سرشان نباشد و آموزش و پرورش بغل دستش باشد و چيزي نگويد. (9/9)

آفتاب يزد: نام مدرسه و منطقه آموزش و پرورش در روزنامه موجود است.

1351- بعضي بازيكنان تيم‌هاي فوتبال و ملي هنگام قرارداد بستن، پول‌هاي نجومي را ناچيز مي‌دانند و خودشان را با ارزش‌تر از اين ميلياردها تومان مي‌دانند ولي زماني كه توسط بازيكنان عرب، حيثيت ايراني مورد هتاكي قرار مي‌گيرد، زمين فوتبال را به جهنم تـبـديـل نـمـي‌كنند .(9/9)

1020- درود برآفتاب تابان. از ... تماس مي‌گيرم. نمي‌دانم نظارتي بر بانك‌ها هست يا نيست. من شاهد برخورد بعضي از كارمندان بانك ... مركزي اين شهر با ارباب رجوع بودم،‌ پيرزن روستايي كه براي افتتاح حساب آمده بود و شناسنامه و كارت ملي در دست داشت با او برخورد خوبي نشد. در ضمن دولت به نانوايان اين شهر هنوز يارانه را نداده نان سنگك 50 توماني را 75 تومان به دست مردم مي دهند.(9/9)

آفتاب يزد: نام شهرستان و نام بانك مربوطه در روزنامه موجود است.

1231- از قائمشهر تماس مي‌‌گيرم. يك سوال داشتم خواستم بگويم اين حجاب اختياري زنان تركيه (كه واقعا بسياري از آنها براي حفظ آن، مقاومت هم مي‌كنند) باارزش‌تر است يا حجاب بعضي زنان ايران كه به اجبار سر مي‌كنند؟(9/9)

آفتاب يزد: قطعا در بارگاه الهي، حجابي كه از سرآگاهي و اختيار انتخاب شود ارزشمندتر است. ضمن آنكه حجاب آگاهانه، به صورت دقيق‌تر رعايت مي‌شود همان طور كه بسياري از دختران و بانوان ايراني كه حجاب انتخاب خودشان است از پوشش‌هايي استفاده مي‌كنند كه به معناي واقعي مي‌توان آن را حجاب ناميد.
 جمعه 15 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن