تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817114663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي زاهدان: ميزان ظرفيت ذخيره فرآورده‌هاي نفتي در زاهدان 52 ميليون ليتر است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي زاهدان: ميزان ظرفيت ذخيره فرآورده‌هاي نفتي در زاهدان 52 ميليون ليتر است
خبرگزاري فارس: مدير شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه زاهدان گفت: ميزان ظرفيت ذخيره فرآورده‌هاي نفتي در منطقه زاهدان 52 ميليون ليتر است.


ابراهيم دژرفتار امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: از 52 ميليون ليتر ذخيره فوق، 11 ميليون ليتر بنزين، 16 ميليون ليتر نفت سفيد و 22 ميليون ليتر مربوط به نفت‌گاز است.
وي افزود: در مصرف نفت سفيد در سال 86 نسبت به سال 85 يك درصد رشد، در نفت گاز يك درصد رشد منفي، نفت كوره 12 درصد رشد و در گاز مايع نسبت به سال گذشته تغييري وجود نداشته است.
وي بيان داشت: هم‌زمان با اجراي طرح ملي كارت هوشمند و سهميه‌بندي بنزين در استان 50 درصد كاهش مصرف داشته‌ايم كه بعد از طي زماني اين كاهش به صفر رسيد و مجددا سير افزايش را پيمود كه طي هشت ماهه نخست سال جاري 27 درصد افزايش مصرف بنزين را داشته‌ايم.
دژرفتار گفت: در سال جاري نسبت به سال گذشته 27 درصد رشد مصرف بنزين داشته‌ايم كه بيشترين ميزان مصرف در شهرهاي زابل و سراوان بوده در حالي كه در زاهدان با وجود جمعيت زياد، شش درصد رشد مصرف وجود داشته است.
وي خاطرنشان كرد: از مهم‌ترين دلايل مصرف بنزين زياد در زابل و سراوان، سرازير شدن كارت‌هاي سوخت از ديگر استان‌هاي كشور به اين مناطق بوده است همچنين اقدامات محلي اجرا شده در زابل و محدود شدن بنزين آزاد در زاهدان، خاش، زابل و سراوان موجب كنترل اين ناهنجاري و لجام گسيختگي‌ها شد.
مدير شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه زاهدان تصريح كرد: اين شركت در سال جاري، برنامه‌ريزي‌هاي منظمي براي اصلاح زيرساخت‌ها، تشديد اعمال نظارت‌ها و توزيع فرآورده‌ها پيش‌بيني كرده و در حال اجراست و به منظور رفع مشكل افزايش مصرف بنزين با همكاري فرمانداري‌ها، عرضه بنزين آزاد را محدود و ستاد مديريت سوخت كشور در اقدام منطقي، كارت‌هاي سوخت متعلق به ماشين‌هاي مدل پايين را باطل كرده است.
وي افزود: معمولا در اوايل هر ماه يا قبل از شروع هر ماه به ما اعلام مي‌شود كه فرآورده‌هاي مورد نياز خود را از كدام استان كشور بايد دريافت كنيم كه برنامه‌ريزي هاي حمل توسط واحد حمل و نقل در شركت انجام مي‌شود و در صورتي كه مبادي دريافت مختلف باشد، ناوگان حمل و نقل را به گونه‌اي تنظيم مي‌كنيم تا بتوانيم سهميه‌هاي خود را جذب و از آنجا برداشت و به استان توزيع كنيم.
وي گفت: در سطح كشور به صورت فراگير سيستم كنترل محموله‌هاي بين‌راهي به نام GPS استفاده مي‌شود و روش كار اين سيستم اين است كه فرآورده‌ها به طور مكانيزه با يك مدلي كه در انبار مبدا و انبار مقصد تعبيه شده، فرآورده بلافاصله پس از صدور حواله و خروج از انبار مبدا اطلاعات آن به انبار مقصد ارسال مي‌شود.
وي افزود: همچنين پس از رسيدن محموله نفتي، بعد از تطبيق بارنامه و ثبت آن پروانه تخليه صادر مي‌شود كه به قسمت حراست ارجا شده و ورود به انبار آن ثبت مي‌شود و كنترل‌هاي حراستي از جمله عدم وجود لوازم آتش‌زا و داشتن البسه ايمني مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
دژرفتار بيان داشت: براي ذخيره فرآورده‌هاي نفتي دو مخزن در حال ساخت كه نزديك به تحويل دادن در سيكل عمليات است، وجود دارد كه ظرفيت ذخيره 30 ميليون ليتر را دارد كه تنها مجازيم در اولي 20 ميليون ليتر و در دومي 10 ميليون ليتر فرآورده بريزيم.
وي گفت: براي اينكه فرآورده با كيفيتي استاندارد هم دريافت شود و هم با كيفيت مطلوب توزيع و عرضه شود از طرح ورود و خروج U استفاده مي‌شود كه در تمام انبارهاي كشور با همين سيكل انجام مي‌شود.
مدير شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه زاهدان خاطرنشان كرد: تاكنون هيچ فرآورده و گزارشي به جز اشتباهات نيروي انساني در 15 سال گذشته نداشته‌ايم كه در انبار نفت فرآورده‌اي نامنطبق بيرون رفته باشد.
وي بيان كرد: 50 ميليون ظرفيت ذخيره‌سازي داريم كه با 30 ميليون ديگر به 80 ميليون ليتر مي‌رسد و موجودي ما نيز 97 تا 98 درصد مخازن در همه فرآورده‌ها پر است.
وي گفت: هشت مركز اندازه‌گيري نفتكش داريم كه زيرنظر شركت قرار دارد و ميل ديپ ( ميل اندازه‌گيري نفت) آنها مشخص مي‌شود.
وي افزود: علاوه بر اين نزديك به 10 ميليون ظرفيت ذخيره‌سازي فرآورده در شهرستان خاش داريم و يك انبار در زابل كه نزديك به 15 ميليون ظرفيت ذخيره‌سازي دارد.
وي اظهار داشت: از نظر بحث مكانيزه يكي از مناطق پيشرو در كل كشور هستيم و انبارهاي ما يكي از تميزترين و مرتب‌ترين انبارها در كشور است و به طور كامل با فناوري‌هاي روز دنيا برابري مي‌كند.
وي تصريح كرد: همچنين بسياري از طرح‌هاي صورت‌گرفته در اين استان در كشور الگو و مورد استفاده قرار گرفته است و از لحاظ مكانيزه، تئوري‌ترين نرم‌افزارها در منطقه زاهدان كار مي‌كنند و از طرفي طرح‌هايي كه كشور از آنها استفاده مي‌كند مانند طرح GPS، اين طرح توسط منطقه زاهدان طراحي شده است.
انتهاي پيام/ر10
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن