تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817293656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار منطقه 13 اصفهان اعلام كردركود اقتصادي، سرمايه گذاري و مشاركت در پروژه هاي عمراني را كاهش داده است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: شهردار منطقه 13 اصفهان اعلام كردركود اقتصادي، سرمايه گذاري و مشاركت در پروژه هاي عمراني را كاهش داده است
خبرگزاري موج - مهندس اصغر كشاورز راد تحقق مديريت واحد شهري را زمينه ساز استفاده بيشتر و بهتر مردم و ادارات مرتبط از خدمات الكترونيكي شهرداري ها بيان كرد.
به گزارش خبرنگار موج ازاصفهان، شهردار منطقه 13 كاهش ترافيك شهري، آلودگي هوا و صرفه جويي در هزينه و زمان مراجعان شهرداري ها را از مزاياي الكترونيكي شدن خدمات شهرداري ها برشمرد و تأكيد كرد: نمي توان به دليل مشكلات كنوني از طرح الكترونيكي شدن خدمات شهرداري ها جلوگيري كرد.
وي با اعلام افزايش 43 درصدي بودجه شهرداري منطقه 13 در مقايسه با سال گذشته گفت: بودجه اين شهرداري در سال گذشته 12 ميليارد و 800 ميليون تومان بود كه اين رقم در سال جاري به 18 ميليارد و 350 ميليون تومان رسيد و تاكنون 67 درصد آن محقق شده است.
كشاورز رادبا اشاره به وسعت يك هزار و 400 هكتاري منطقه 13 و قرار گرفتن آن در حاشيه شهر اصفهان گفت: فراهم نبودن زيرساخت ها و نيازهاي منطقه موجب تخصيص 80 درصد از بودجه شهرداري به پروژه هاي عمراني و اختصاص 20 درصد آن به بودجه جاري شده است.
وي موقعيت جغرافيايي منطقه 13 را سبب تجمع آب و ايجاد مشكل براي مردم اين ناحيه بيان كرد و افزود: هزينه اختصاص داده شده براي احداث كانال هاي دفع آب در سال گذشه 500 ميليون تومان بوده و در سال جاري نيز300 ميليون تومان براي اين امر درنظر گرفته شده است.
مهندس كشاورز راد هزينه هاي سنگين آزادسازي خيابان قائميه را دليل اصلي محقق نشدن آن پس از گذشت 30 سال اعلام كرد و گفت: براي آزادسازي فاز دوم اين خيابان 4 ميليارد تومان هزينه شده و با اجرايي شدن 90 درصد از عمليات آن به زودي به بهره برداري خواهد رسيد و همچنين عمليات آزادسازي فاز سوم نيز با 500 ميليون تومان هزينه شروع و تا پايان سال به بهره برداري خواهد رسيد.
وي از احداث مجموعه فرهنگي وليعصر به عنوان يكي از پروژه مهم شهرداري منطقه 13 ياد كرد و افزود: عمليات اجرايي اين مجموعه از سال گذشته با توجه به نياز مردم منطقه در زميني با مساحت 8 هكتار و هزينه اي بالغ بر يك ميليارد و 500 ميليون تومان آغاز شد و تاكنون حدود 70 درصد از عمليات آن انجام و تا پايان سال به بهره برداري خواهد رسيد.
اصغر كشاورز راد با اشاره به 30 پروژه در دست اقدام شهرداري منطقه 13 يادآور شد: اين پروژه ها در حدود 12 ميليارد تومان از بودجه عمراني اين منطقه را به خود اختصاص مي دهد و بخشي از آن ها آماده بهره برداري و بخشي در حال انجام است.
وي پروژه هاي عمراني به بهره برداري رسيده منطقه 13 را يازده پروژه با هزينه اي بالغ بر 2 ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: اصلاح هندسي سطح منطقه، روشنايي پارك هاي محلي، احداث زه كشي و دفع كانال هاي آب، احداث پارك هاي محلي، حفر چاه آب باران، روكش آسفالت بزرگراه شهيد اقارب پرست و معابر منطقه از جمله پروژه هايي است كه در اين مدت به بهره برداري رسيده است.
شهردار منطقه 13 از واگذاري تعداي از پروژه هاي عمراني منطقه به سرمايه گذاران و جلب مشاركت بخش خصوصي خبر داد و يادآور شد: علاوه بر اجراي بخشي از پروژه ها با مشاركت بخش خصوصي، 11 طرح اساسي و مهم نيز در مرحله انتخاب سرمايه گذار مي باشد.
مهندس كشاورز راد پروژه هاي آماده بهره برداري تا پايان سال 87 را هشت پروژه با هزينه اي بالغ بر 5 ميليارد و 200 ميليون تومان بيان كرد و ادامه داد: اصلاح هندسي راست گرد اتوبان ذوب آهن به اتوبان اقارب پرست از شاخص ترين اين پروژه ها است.
وي بر ضرورت گسترش فضاي سبز به دليل آلودگي هوا و وجودكارخانه هاي آلاينده در اين منطقه تأكيد كرد و اظهار داشت: سرانه فضاي سبز براي هر شهروند منطقه سيزده از 10 متر در سال گذشته به 5/ 17 متر در سال جاري رسيده است و تلاش مي كنيم تا پايان سال جاري 20 درصد بر سرانه فضاي سبز منطقه بيفزاييم.
كشاورزراد با يادآوري اينكه درآمد شهرداري از ناحيه صدور پروانه هاي ساختماني تأمين مي شود گفت: به دليل مسائل اقتصادي تقاضاي صدور پروانه كاهش يافته و اين امر بر درآمد شهرداري و اجراي پروژه هاي عمراني تأثيرگذار است.
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن