تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816881473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبيري در گفت و گو با فارس: دستور عدم جذب مربي خارجي، دخالت در فوتبال است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خبيري در گفت و گو با فارس: دستور عدم جذب مربي خارجي، دخالت در فوتبال است
خبرگزاري فارس: عضو سابق كميته انتقالي فدراسيون گفت: دستور به يك باشگاه براي عدم جذب مربي خارجي، دخالت آشكار دولت در فوتبال است.


مهدي خبيري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، درباره برگزاري مراسم انتخاب بهترين‌هاي فوبتال آسيا اظهار داشت: اين مراسم مطابق معمول برگزار شد كه مراسم خوبي هم بود. به دليل اينكه ساعت 11 نيمه‌شب پرواز داشتم، تا انتها در سالن نماندم. هدفم بيشتر حضور در شانگهاي براي شركت در جلسات آسيا ويژن بود.
عضو سابق كميته انتقالي فدراسيون در خصوص انتخاب اين فدراسيون به عنوان برترين فدراسيون قاره آسيا، گفت: شاخص‌هايي براي اين انتخاب وجود دارد كه مهم‌ترين آن عملكرد فدراسيون‌ها است. حضور تيم‌هاي نوجوانان ايران، فوتسال و فوتبال ساحلي در عرصه‌هاي جهاني و حضور فعال در تمام رده‌هاي سني از نونهالان تا اميد، در اين انتخاب موثر بوده است. صعود به جام جهاني در رده‌هاي مختلف سني امتياز بالايي است.
خبيري در خصوص اختصاص 4 سهميه به فوتبال ايران براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا، عنوان كرد: در دوره‌هاي آينده سهميه تمام كشورها تغيير پيدا مي‌كند. اينگونه نيست كه كنفدراسيون آسيا گزارشات و نامه‌هاي ما را بپذيرد؛ بلكه در اين مرحله، وارد كارهاي عملياتي و اجرايي مي‌شويم. مسئولان كنفدراسيون به مقوله‌هايي مانند شفاف‌سازي مالي، تراز مالي باشگاه و سود و زياد آن حساس هستند.
وي افزود: اينگونه نيست كه به كنفدراسيون اعلام كنيم كه باشگاه‌هاي ما نهاد تجاري هستند و آنها نيز اين را بپذيرند. بايد در عمل آن را بپذيرند و شفاف‌سازي در خصوص مسايل مالي نظير حق پخش تلويزيوني، بدهكار نبودن باشگاه به مربي، ‌بازيكن يا هتل و ...، بسيار مهم است.
عضو سابق كميته انتقالي فدراسيون در مورد اينكه چگونه است كه كشوري مانند ايران 4 سهميه دارد اما استراليا دو سهميه در ليگ قهرمانان دارد، گفت: با امتياز حداقلي اين سهميه را كسب كرديم. بايد بدانيم ليگ برتر، ليگ بدي نيست و اگرچه نمي‌توانيم از آن خوب استفاده كنيم؛ اما اين مسابقات جايگاه بالايي در آسيا دارد. كشورهايي مانند ايران، كره جنوبي و عربستان، كشورهايي هستند كه كنفدراسيون آسيا نمي تواند آنها را ناديده بگيرد.
مهدي خبيري درباره اينكه انتشار اطلاعيه‌هايي مانند اطلاعيه سازمان تربيت بدني كه به پرسپوليس دستور داده بود حق استخدام مربي خارجي را ندارد، چقدر مي‌تواند در آينده فوتبال ايران و حتي سهميه‌ها تاثيرگذار باشد، گفت: تمام اين مسائل با هم جمع مي‌شوند. ممكن است يك سال يا دوسال به ما فرصت داده شود؛ اما تمام اين فاكتورها را جمع مي‌كنند. انتشار چنين اطلاعيه‌اي، مصداق دخالت آشكار دولت در كار فوتبال است.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن