تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816936525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي منطقه آزاد انزلي : توسعه خدمات گردشگري در دستور كار منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سخنگوي منطقه آزاد انزلي : توسعه خدمات گردشگري در دستور كار منطقه است
بندرانزلي- قائم مقام مديرعامل و سخنگوي منطقه آزاد انزلي گفت: توسعه خدمات گردشگري در دستور كار منطقه است.


عبدالعظيم بازگير روز شنبه در مصاحبه با ايرنا اظهار داشت: منطقه آزاد انزلي به دليل برخورداري از ساحل زيبا و بكر از ظرفيتهاي بالايي براي توسعه گردشگري برخوردار است.
وي افزود: به همين منظور توسعه خدمات گردشگري و جذب سرمايه گذار براي ايجاد زير ساختهاي موردنياز براي جلب گردشگر به اين منطقه در دستور كار قرار دارد.
بازگير خاطرنشان كرد: تابستان امسال در راستاي توسعه خدمات گردشگري در طرح ساحلي خود به طول 5/1 كيلومتر 140 آلاچيق، يك نمازخانه ساحلي بزرگ و يك پاركينگ چهار هكتاري به منظور رفاه هر چه بيشتر گردشگران احداث شد.
وي گفت: اقدامات انجام شده موجب حضور بيش از 25 هزار گردشگر در طرح ساحلي منطقه در سه ماهه تابستان امسال شد كه نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد چشمگيري برخوردار است.
وي افزود: مجموعه مديريتي منطقه آزاد انزلي با هدف جذب بيشتر گردشگران با انجام يك برنامه ريزي حساب شده بخش تجارت را نيز به عنوان بخش مكمل گردشگري فعال تر نموده است .
بازگير ادامه داد: با پيگيري هاي انجام گرفته براي فعال سازي بيشتر بخش تجارت، موفق به جذب برندهاي معروف بين المللي در منطقه و با قيمت مناسب شده ايم.
وي گفت: منطقه آزاد انزلي داراي دو هزارو 80 غرفه در سه مجتمع تجاري ونوس،كاسپين و ستاره شمال است كه از اين تعداد 160 غرفه در مجمتع ونوس فعال است.
بازگير گفت: دو مجتمع كاسپين و ستاره شمال به دليل عدم دريافت پايان كار از مهندسين ناظر، هنوز موفق به اخذ مجوز فعاليت غرفه هايشان از سازمان نشده اند.
وي افزود: براي فعال سازي بيشتر غرفه ها و ارايه خدمات مطلوب به مشتريان بخش تجارت، سازمان اقدام به خريد 10 هزار كارت اعتباري و عقد قرارداد با پست بانك نموده است.
بازگير اظهار داشت: اين كارت ها با اعتبار 10 ميليون ريال و با نرخ نصف سود متعارف بانكها دراختيار مشتريان بخش تجارت منطقه قرار مي گيرد.
به گفته وي با اين كارتها افراد بدون پرداخت پول نقد به صورت اقساطي از غرفه ها خريد مي كنند و پرداخت توسط بانك صورت مي گيرد و در نهايت مشتري در اقساط طولاني مدت مبلغ خريد خود را به بانك بازپرداخت مي كند.
بازگير افزود: سازمان منطقه آزاد تجاري صنعتي انزلي در راستاي جذب گردشگر در اين منطقه درحال حاضر مجوز ساخت دو هتل پنج ستاره را نيز صادر كرده كه قرارداد يكي از اين هتل ها هم اكنون توسط بخش خصوصي منعقد شده است.
وي يادآور شد: از جمله مهمترين تسهيلاتي كه سازمان به سرمايه گذاران در بخش هتل سازي ارايه مي دهد، تخفيف 50 درصدي قيمت زمين در خشكي و كل قيمت زمين در دريا است.
سخنگوي منطقه آزاد انزلي در اين مصاحبه همچنين از آمادگي اين منطقه براي ساخت هتل پنج ستاره مطابق با استانداردهاي روز دنيا در داخل آبهاي منطقه خبر داد.
به گفته وي با توجه به اين كه نمونه چنين هتلهايي در خارج از كشور ساخته شده در صدد جذب سرمايه گذار خارجي براي اين امر هستيم.
بازگير تاكيد كرد: آنچه براي مسوولان منطقه آزاد انزلي در اولويت است اشتغالزايي براي جوانان منطقه ازطريق فعال نمودن بيشتر سايت هاي تجاري ، گردشگري و صنعتي در اين منطقه است.
منطقه آزاد تجاري صنعتي انزلي با 3200 هكتار وسعت شامل سه محدوده تجاري، بندري و شهرك صنعتي است. ك/3
7152/620/508
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن