تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821298837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
علي كريمي بازيكن اخلاق هفته پانزدهم ليگ برتر

علي كريمي بازيكن اخلاق هفته پانزدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال قهرماني باشگاه هاي ايران شد.
سازمان ليگ حرفه اي اسامي برترين هاي اخلاق هفته پانزدهم ليگ برتر را اعلام كرد كه كريمي از پرسپوليس به عنوان بازيكن اخلاق برگزيده شد.
مجيد جلالي سرمربي تيم فولاد خوزستان و محسن قانع سرپرست تيم مقاومت سپاسي شيراز به ترتيب به عنوان مربي و سرپرست اخلاق هفته پانزدهم انتخاب شدند.
هيات فوتبال استان قزوين نيز به دليل برگزاري مطلوب ديدار تيم هاي پيكان و پرسپوليس تهران به عنوان ميزبان برتر اين هفته معرفي شد.

سياوش اكبرپور مهاجم تيم فوتبال استقلال:
جدي نيست

روز گذشته شايعاتي برسر زبانها بود مبني بر اينكه سياوش اكبرپور مهاجم تيم فوتبال استقلال به دليل مصدوميت قادر به همراهي تيمش در برابر سايپا نخواهد بود .
وي در اين خصوص و ميزان آمادگي اش گفت: خوشبختانه مصدوميت من جدي نبود و مي توانم استقلال را در بازي با سايپا همراهي كنم.
وي افزود: ترافيك بازيكنان در خط حمله موجب شده تا ما هميشه با انگيزه بالايي در تمرينات شركت كنيم تا بتوانيم از اين طريق به عنوان يكي از بازيكنان اصلي در تركيب ثابت قرار بگيريم.
اكبرپور با اشاره به آمار گل هاي زده اش اظهار داشت: با توجه به دقايقي كه در بازي هاي استقلال به ميدان رفته ام، از تعداد گل هايي كه به ثمر رسانده ام، راضي نيستم و تلاش مي كنم تا در ادامه ليگ بتوانم موفقيت بيشتري به دست آورم.
اين بازيكن در مورد بازي با سايپا هم گفت: سايپايي ها هميشه حريفي سرسخت براي ما بودند و حتم دارم كه روز شنبه هم حرف هاي زيادي براي زدن خواهند داشت، اما بايد اين را در نظر داشت كه تيم ما در دوبازي گذشته پنج امتياز از دست داده است و اگر مي خواهيم خودمان را به عنوان مدعي ثابت كنيم، بايد سايپا را شكست دهيم.

رحمان رضايي مدافع تيم فوتبال پرسپوليس:
پيرواني تيم را خوب جمع و جور كرده است

رحمان رضايي مدافع تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي تيم فوتبال پرسپوليس مقابل استقلال اهواز پيرامون اين بازي و حضور خود در بازيهاي آينده به ايسناگفت: بازي بسيار خوبي بود و ما موقعيت هاي زيادي را از دست داديم كه اگر بخشي از موقعيت هاي ما هم گل مي شد مي توانستيم با نتيجه بهتر از يك بر صفر اين تيم را شكست دهيم.
وي افزود: از اينكه افشين پيرواني پس از تغييرات كادرفني توانست به خوبي اوضاع پرسپوليس را جمع و جور كند، خوشحال هستم. او مربي جوان و توانمندي است كه صميميت زيادي را با بازيكنان ايجاد كرده و در دو بازي اخير يك پيروزي و يك تساوي را در كارنامه اش دارد. اين وضعيت با توجه به تغييرات اخير كادرفني نتيجه بدي نيست.
وي درباره حضورش در تيم پرسپوليس كه آيا با موافقت قطبي بوده است يا خير، گفت: قطعا من با موافقت سرمربي تيم به پرسپوليس آمده ام و مسلما در چنين مواقعي حاشيه هايي وجود دارد كه نبايد به آن توجه كرد.
وي گفت: قرار بود طي پنج يا شش روز كارت ITC من صادر شود. اكنون دو، سه روز از آن مي گذرد و فكر مي كنم طي چند روز آينده اين كارت صادر شده و بتوانم براي پرسپوليس بازي كنم.
وي در پايان گفت: اميدوارم بتوانيم با حضور قدرتمندانه در بازي هاي آتي نتايج بهتري را براي پرسپوليس كسب كرده و خودمان را به صدر جدول نزديك كنيم.

ديدار مصطفوي با علي آبادي
بررسي استعفاي قطبي

داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس ديروزبراي تشريح اتفاقات اخير در تيم فوتبال پرسپوليس و همچنين مسايل پيش روي اين باشگاه با محمد علي آبادي رييس سازمان تربيت بدني ديدار و گفت وگو كرد.
يكي از مهمترين محورهاي اين ديدار بررسي استعفاي افشين قطبي، وضعيت قرارداد وي و برنامه هاي اين باشگاه براي كادر فني بوده است.

تشويق رحمان رضايي

رحمان رضايي كه به تازگي با تيم فوتبال پرسپوليس قرارداد امضا كرده است ، قبل از شروع ديدار تيم هاي پرسپوليس و استقلال اهواز به ورزشگاه آزادي آمد و هواداران با ديدن وي در جايگاه ويژه به شدت او را مورد تشويق قرار دادند و از حضورش در جمع سرخ پوشان استقبال كردند.
در اين مسابقه همه بازيكناني كه در فهرست 18 نفره پرسوليس حضورنداشتند به دستور افشين پيرواني، سرمربي تيم به ورزشگاه آزادي آمده و در جايگاه ويژه قرار گرفتند.

احتمال كناره گيري حريف پرسپوليس

مديرعامل صنايع طلايي سمنان از احتمال كناره گيري تيم فوتبال صنايع طلايي سمنان از رقابتهاي فوتبال حذفي و ليگ دو خبر داد.
مديرعامل باشگاه صنايع طلايي سمنان در گفتگو با مهر در سمنان گفت: كناره گيري از مسابقات به دليل مشكلات شديد مالي تنها نماينده استان سمنان در ليگ دو و جام حذفي فوتبال كشور است.
وي با اشاره به رقابت اين تيم مقابل پرسپوليس تهران در سمنان در رقابتهاي حذفي كشور گفت: همه نظرها معطوف به اين بازي است و كسي از وضعيت ادامه روند بازي هاي اين تيم خبري نمي گيرد.

هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال
پاس همدان با دو گل پيكان را شكست داد

در ادامه رقابت هاي هفته شانزدهم ليگ برتر تيم پاس همدان در ورزشگاه اختصاصي اش ميزبان تيم پيكان قزوين بود كه در نهايت توانست با دو گل حريفش را مغلوب كند.
شهباز آركينوف بازيكن روس تبار پاس در اولين ديدارش در دقيقه 7 براي اين تيم گل زد و اميد ابوالحسني در دقيقه 72 گل دوم تيم پاس همدان را به ثمر رساند.
شاگردان وينگو بگوويچ با پيروزي در برابر پيكان 20 امتيازي شده و به جايگاه دهم جدول صعود كردند. پيكان نيز با همان 29 امتياز در جايگاه دوم باقي ماند.

لغو بازي شهرداري بندرعباس - استيل آذين

بازي شهرداري بندرعباس و استيل آذين از سري رقابت هاي هفته ي پنجم ليگ آزادگان طبق برنامه اعلام شده از سوي فدراسيون لغو و به تاريخ ديگري موكول شد.
گفتني است ،اين بازي كه قرار بود 7 آذر ا برگزار شود به دليل بازي استيل آذين در جام حذفي به روز ديگري موكول شد.
هم چنين تيم شهرداري بندرعباس يك شنبه هفته آينده 10 آذر و از مرحله يك شانزدهم مسابقات جام حذفي در بندرعباس پذيراي تيم فولاد خوزستان خواهد بود.
در همين چارچوب و از گروه دو تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان روز پنچ شنبه 7 آذر در ورزشگاه تختي بندرعباس ميزبان تيم ديهيم اهواز خواهد بود كه در حال حاضر تيم آلومينيوم هرمزگان با كسب 5 امتياز از 4 بازي در رده 7 گروه دو قرار دارد.

مسابقات تكواندو در رودهن
مدرسه تكواندو ساعي اول شد

رودهن - خبرنگار آفرينش
يكدوره مسابقات تكواندو به مناسبت هفته بسيج و يادواره شهيدان در بخش رودهن و حومه در سالن امام علي ( ع ) با حضور 8 باشگاه و 130 نفر از تكواندوكاران در 4 رده سني خردسالان ،نونهالان ،نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد كه در پايان اين مسابقات مدرسه تكواندو ساعي به مربيگري اميران با كسب 188 امتياز به مقام اول ،تيم شهداي گمنام پرديس به مربيگري حيدري و عموزاده با 163 امتياز مقام دوم و شهيد علامه طباطبائي بومهن به مربيگري صالحاني و مجيد ابراهيمي به مقام سوم دست يافت. در مراسم اهدا جوايز اين مسابقات كه با حضور امجدي رئيس اداره تربيت بدني رودهن و جمعي از مسئولين برگزار شد به نفرات اول تا سوم هر وزن و تيمي ،حكم قهرماني و مدال اهدا گرديد. شايان ذكر است : قضاوت اين دوره از مسابقات برعهده 18 تن از داوران رسمي فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران اعزامي از تهران بود.

يازدهمين جشنواره ورزش هاي درون دانشگاهي دانشگاه كاشان
رقابت 700 ورزشكار دانشجو در 21 رشته ورزشي
كاشان - خبرنگار آفرينش
يازدهمين جشنواره ورزش هاي درون دانشگاهي دانشجوان دختر و پسر دانشگاه كاشان آغاز به كار كرد.
سعيد حلاج باشي مدير تربيت بدني دانشگاه كاشان گفت: اين جشنواره در 12 رشته ورزشي براي دختران و 9 رشته ورزشي پسران برگزار مي شود.
وي از جمله اين رشته ها را تنيس روي ميز، شنا، دوچرخه سواري، اسكيت، فوتسال، واليبال، تيراندازي، بدمينتون، شطرنج، هندبال و تكواندو برشمرد و افزود: بيش از 700 ورزشكار دانشجو در اين رشته هاي ورزشي با يكديگر به رقابت مي پردازند.
وي خاطرنشان كرد: رشته ورزشي واليبال براي دانشجويان دختر و رشته تكواندو براي دانشجويان پسر به صورت چند جانبه با حضور دانشجويان دانشگاه هاي آزاد اسلامي كاشان، نراق، علوم پزشكي، پيام نور كاشان و آران و بيدگل، دانشگاه جامع علمي كاربردي و آموزشكده فني شهيد رجايي كاشان انجام مي شود.
مدير تربيت بدني دانشگاه كاشان، هدف از برگزاري اين دوره از ورزش ها را ايجاد روحيه نشاط و شادابي و ارتقا» فرهنگ ورزش و سلامت در بين دانشجويان ذكر كرد.
اين جشنواره به صورت همزمان در دانشگاه هاي سراسر كشور به مدت يك ماه ادامه دارد.

برگزاري دوره آموزش نجات غريق در بوكان

اروميه - خبرنگار آفرينش
دوره آموزش نجات غريق با شركت 24 نفر از ناجيان غريق مرد مناطق مختلف استان به مدت 11 روز در استخر زنده ياد مقبل هنرپژوه بوكان برگزار مي شود.
مسئول هيات نجات غريق و شناي بوكان گفت: فدراسيون نجات غريق و غواصي كشور به شركت كنندگان موفق اين دوره گواهي نامه نجات غريق درجه دوخواهد داد. حسيني افزود: دوره آموزشي نجات غريق ويژه بانوان نيز بعد از پايان اين دوره برگزار خواهد شد.

هفته چهارم ليگ پينگ پنگ باشگاه هاي كشور
جدال ديدني پتروشيمي بندرامام و
دانشگاه آزاد اسلامي

هفته چهارم از مرحله رفت مسابقات پينگ پنگ ليگ برتر آقايان باشگاه هاي كشور روزهاي پنج شنبه و جمعه برگزار مي شود.
در رقابت هاي روز پنج شنبه و در كيش تيم تجار اين جزيره صدرنشين بازي هاي ميزبان صندوق ضمانت صادرات ايران خواهد بود، در تبريز تراكتورسازي و تايد واتر بندرعباس مسابقه مي دهند و نفت و گاز گچساران ميهمان متالوژي پودر قزوين است.
حساس ترين مسابقه اين هفته روز جمعه ساعت 15 در سالن شهيد عضدي تهران برگزار خواهد شد كه دو تيم بدون شكست اين فصل يعني پتروشيمي بندرامام و دانشگاه آزاد اسلامي به مصاف هم مي روند.
روز جمعه يك ديدار معوقه از هفته سوم ليگ برتر نيز بين تيم هاي تايدواتر بندرعباس و متالوژي پودر قزوين انجام خواهد شد.
تا پايان هفته سوم تيم هاي تجار كيش - پتروشيمي بندرامام و دانشگاه آزاد اسلامي سه تيم بدون شكست اين مسابقات هستند كه با 6 امتياز در بالاي جدول قرار دارند.
هفته چهارم از مرحله رفت مسابقات پينگ پنگ ليگ برتر بانوان باشگاه هاي كشور امروز پنج شنبه 7 آذر ماه در شهرهاي تهران - قزوين و اصفهان برگزار مي شود كه در تهران دانشگاه آزاد اسلامي پذيراي مس كرمان است. تاژ قزوين در خانه ميزبان تجار كيش خواهد بود و در اصفهان دو تيم مدعي ذوب آهن و پتروشيمي و بوعلي سينا به ميدان مي روند.
در اين هفته پتروشيمي تهران استراحت دارد.

رحمتي درپرسپوليسي ، هرگز

طي چند هفته اخير شايعات زيادي مبني بر حضور سيد مهدي رحمتي دروازه بان تيم ملي و تيم فوتبال مس كرمان در تيم فوتبال پرسپوليس به گوش مي رسيد تا اينكه روز گذشته از سوي اين بازيكن و مسوولان باشگاه پرسپوليس حضور وي در اين منتفي شد.
در اين راستا باشگاه پرسپوليس بطور رسمي اعلام كرد كه قصد به خدمت گرفتن رحمتي را ندارد.
مرتضي ضرابي مدير روابط عمومي پرسپوليس در اين رابطه گفت: ليست بازيكنان ما پر شده است و به همين دليل نه با مهدي رحمتي و نه هيچ بازيكن ديگري نمي توانيم وارد مذاكره شويم. ضرابي همچنين ادامه داد: مطرح شدن اين بحث ها روحيه بازيكنان ما را تضعيف مي كند، اين خبر در حالي شنيده مي شود كه كادر فني بارها اعلام كرده است كه از شرايط عليرضا حقيقي و مهدي واعظي رضايت كامل دارد و از بابت دروازه بان نگراني خاصي وجود ندارد.
همچنين رحمتي در اين رابطه گفت: واقعا نمي دانم خبر پرسپوليسي شدن من با چه هدفي منتشر شده است، در حال حاضر به چيزي جز موفقيت تيم ملي در مقدماتي جام جهاني و نتيجه گرفتن مس كرمان در ليگ برتر فكر نمي كنم و تمام حواسم را معطوف به اين كرده ام تا براي تيم ملي و مس كرمان مهره اي موثر باشم.

در حاشيه بازي پرسپوليس و استقلال اهواز
استقلال اهواز ، استقلال تهران شد

تيم فوتبال پرسپوليس ديروز در هفته شانزدهم رقابتهاي ليگ برتر برابر استقلال اهواز به پيروزي يك بر صفر دست يافت.
به گزارش مهر در حاشيه ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال اهواز حوادث و اتفاقات زير رقم خورد.
* پيش از آغاز مسابقه از بلندگوي ورزشگاه از سوي مسئولان ورزشگاه آزادي موفقيت فدراسيون فوتبال ايران ، تيم ملي فوتسال ايران و وحيد شمسايي براي تصاحب جايگاه برترين هاي فوتبال آسيا تبريك گفته شد.
* پيش از آغاز مسابقه داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس در جايگاه خبرنگاران حضور يافت و با به صدا درآمدن سوت آغاز مسابقه به جايگاه ويژه ورزشگاه آزادي رفت.
* پژمان نوري بازيكن محروم تيم فوتبال پرسپوليس به همراه بازيكنان خارج از فهرست، اين تيم بازي را از جايگاه ويژه وزشگاه آزادي تماشا كردند.
* با توجه به برگزاري مسابقه در روزهاي مياني هفته تماشاگران اندكي به ورزشگاه آزادي آمده بود كه پس از آغاز مسابقه رفته رفته به تعداد آنها افزوده شد اما به بيش از 30 هزار نفر نرسيد.
* اكبر ميثاقيان سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز كه تيمش بازي تدافعي را به نمايش مي گذاشت به علت بازي نه چندان جلب توجه تيمش بارها از سوي هواداران پرسپوليس متهم به ارائه ضد فوتبال شد.
* پيش از آغاز مسابقه افشين پيرواني ، محمود خوردبين ، احمدرضا عابدزاده، عليرضا واحدي نيكبخت، عليرضا محمد، حسين بادامكي و محمد منصوري سمت نيمكت استقلال اهواز رفتند و براي مربيان تيم دسته گل بردند.
* علي انصاريان بازيكن فصول گذشته تيم پرسپوليس نيز قبل از آغاز مسابقه نزد مربيان اين تيم رفت و اجازه ورود به ميدان گرفت.
انصاريان كه سابقه سالها بازي در تيم فوتبال پرسپوليس را دارد پيش از آغاز بازي به شدت از سوي هواداران اين تيم تشويق شد.
* تماشاگران تيم فوتبال پرسپوليس پيش از آغاز مسابقه و در جريان بازي با سردادن شعارهايي از افشين پيرواني سرمربي موقت و جديد اين تيم حمايت كردند.
* اكبر ميثاقيان پيش از آغاز بازي كتي را كه به تن داشت به كنار زمين انداخت كه داور به وي تذكر داد كه آن را از روي زمين بردارد.
* رحمان رضايي بازيكن جديد تيم فوتبال پرسپوليس با لباس شخصي بازي تيمش مقابل استقلال اهواز را از جايگاه ويژه ورزشگاه ازادي دنبال كرد.
* در بين دو نيمه بازي پرسپوليس ، استقلال اهواز از كريم باقري و مازيار زارع دو بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس از سوي اين باشگاه تقدير شد.
* گوينده ورزشگاه آزادي براي خواندن تعويض دوم تيم فوتبال استقلال اهواز، نام اين تيم را به اشتباه استقلال تهران عنوان كرد كه اين اشتباه وي با واكنش شديد هواداران پرسپوليس روبرو شد.

افشين قطبي سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس:
يك خبر مرا تكان داد

افشين قطبي سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس كه اين روزها در امارات بسر مي برد، با انتقاد از حاشيه سازيهايي كه در مورد جدايي او از اين تيم مطرح شده است به خبرنگار مهر گفت: با وجود اينكه قصد مصاحبه كردن ندارم اما اين روزها تير و تركش هاي زهرآلودي به سوي من پرتاب مي شود. به گفته دوستانم در ايران صفحات فراواني در بدگويي و انتقاد از من سياه مي شود. زبان هاي بسياري باز شده كه پاسخ من در حال حاضر به همه آنها سكوت است، زيرا بدگويان همان مديحه سرايان گذشته هستند كه حرف هايشان براي من اهميتي ندارد.
قطبي خاطرنشان كرد: در اين مدت فقط يك خبر بود كه مرا تكان داد و به واقع قلب من را لرزاند. مردم، به واقع همان عاشقان پرسپوليس با وجود فضاي مسمومي كه عليه من به وجود آمده است در نظرسنجي برنامه 90 احساسات زيبايي به من نشان دادند و ثابت كردند تحت تاثير افرادي كه منفعت شان در حذف افشين قطبي بود، قرار نگرفته اند.
سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: شايد سرنوشت من به گونه اي رقم بخورد كه ديگر به ايران بازنگردم اما هرگز معرفت و مرام اين دوستداران پرسپوليس را فراموش نمي كنم. آنها بدون اينكه از سوي فرمانده يا ليدري خاص هدايت شوند، حرف دلشان را زدند. به واقع جاذبه همان آنها بود كه مرا به ايران كشاند و فراغ و دوري آنهاست كه بيشترين رنج و اندوه را در دلم تلمبار كرده است. در مقابل اين همه بزرگواري ديگر نتوانستم سكوتم را حفظ كنم و مقابل اين همه احساسات پاك سرتعظيم فرود نياورم.
وي تصريح كرد: در حال حاضر سياست من سكوت و انتظار است. قرار شده من و مسئولان باشگاه پرسپوليس به عزت و شخصيت هم احترام بگذاريم كه تا به امروز از سوي من اين تعهد به شدت رعايت شده است.

علي اصغر مدير روستا سرمربي تيم پيكان قزوين:
پاس مستحق پيروزي بود
علي اصغر مدير روستا سرمربي تيم پيكان قزوين پس از باخت 2 بر صفر تيمش مقابل پاس همدان، در جمع خبرنگاران گفت: پاس مستحق اين پيروزي بود چراكه بازيكنان پيكان ا بسيار پر اشتباه فوتبال بازي كردند.
وي افزود: بازيكنان ما بازي هميشگي خود را به نمايش نگذاشتند و بازيكنان تيم پاس با انجام پرسينگ توانستند بازي سازي هافبك هاي ما را خنثي كنند.
وي اضافه كرد: با خنثي شدن فعاليت هاي خط هافبك تيم ما و مهار آنان، موقعيت گلزني براي مهاجمان ما خلق نشد.
وي تاكيد كرد: تيم ما بطور حتم به روزهاي خوب گذشته باز خواهد گشت و ما سعي خواهيم كرد روحيه تيمي بازيكنانمان را تا ديدار بعدي حفظ كرده و بازي هاي درخشان گذشته را تكرار كنيم.
وي ادامه داد: پاس بهترين بازي خود را در ليگ برتر فوتبال ايران مقابل پيكان انجام داد و توانست 3 امتياز شيرين از اين ديدار كسب كند.

اعتراض هواداران پرسپوليس به زمان مسابقه

ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال اهواز ساعت 15 روز گذشته در ورزشگاه آزادي برگزارشد و به همين دليل تعداد زيادي ازهواداران اين تيم به زمان برگزاري مسابقه اعتراض كردند و از مصطفوي و فرخ زادي خواستند كه در ديدارهاي بعدي مسابقه در زمان مناسب تري برگزار شود.
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن