تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821238247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيكر پاك 5 شهيد گمنام در منطقه 16 جمعه تشييع مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: پيكر پاك 5 شهيد گمنام در منطقه 16 جمعه تشييع مي شود
تهران - حيات

شهردار منطقه 16 گفت : 5 شهيد گمنام جمعه آينده 8 آذر ماه همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقي (ع) و هفته بسيج در بوستان بهمن منطقه 16 به خاك سپرده مي شوند.
به گزارش حيات به نقل از پايگاه اطلاع رساني شهرداري تهران ، قاسم كارگر با بيان اين مطلب با اشاره به اينكه با توجه به در خواست شوراياري ها و به ابتكار شهرداري منطقه اين اقدام انجام خواهد شد اظهار داشت : اين شهداي گمنام از عمليات هاي محرم ، كربلاي 5، كربلاي يك ،والفجر 9 وفتح المبين و سن اين شهداي بزرگوار كه از طريق آزمايش DNA مشخص شده 19 ، 20 ، 22، 24 و 26 ساله است .
كارگر افزود: پنج شنبه شب نيز در جوار اين شهدا ، از نماز مغرب و عشا مراسم شبي با شهدا با قرائت دعاي كميل در مسجد اباعبدا... واقع در ميدان بهشت خيابان شهيد رجايي منطقه 16 برگزار شده كه تا صبح جمعه ادامه داشته و شهروندان امكان حضور در مسجد را خواهند داشت .
شهردار منطقه 16 با بيان اينكه مراسم تشييع شهدا از ساعت 8 صبح جمعه آغاز خواهد شد بيان داشت : صبح جمعه ا بعد از مراسم زيارت عاشورا ، مراسم تشييع از مسجد اباعبدا... تا بوستان بهمن انجام خواهد شد.
وي افزود: خيابان شهيد رجايي ، خيابان اكبر مشهدي ( پارس سابق ) ، ميدان بازار دوم نازي آباد ، خيابان بوعلي ، خيابان شهيد خدا شرفي ، بوستان بهمن جنب شهرداري منطقه 16مسير تشييع اين شهداي گمنام خواهد بود.
پايان پيام
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن