تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817095862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانداران هرمزگان:بسيج تفكري مقدس براي دفاع از نظام واعتقادها است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرمانداران هرمزگان:بسيج تفكري مقدس براي دفاع از نظام واعتقادها است
اجتماعي. بسيج. هفته بسيج. فرمانداران
بندرعباس- فرمانداران استان هرمزگان از بسيج نه تنها به عنوان تشكلي منسجم و مردمي نام بردند بلكه آن را تفكري مقدس براي دفاع از نظام و اعتقادهاي جامعه در برابر توطئه‌هاي دشمنان دانستند.

آنان درگفت وگوهاي جداگانه با خبرنگاران ايرنا،بسياري از پيشرفت‌هاي حاصل شده در بخش‌هاي مختلف كشور را مرهون تفكر ، اراده و عملكرد نيروهاي بسيجي دانستند.

فرماندار بندرعباس گفت: بسيج حق بزرگي بر تاريخ اين سرزمين و همينطور انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي ايران دارد.

احمد راستي اظهارداشت: از اين پس نيزبا حضور نيروهاي بسيجي هيچگاه دشمن نمي‌تواند انقلاب را مخدوش كند .

فرماندار ميناب نيز بيان داشت: بسيج كارنامه درخشاني در كشور و سطح دنيااز خودش برجاي گذاشت طوري كه اضافه برهشت سال دفاع مقدس در ديگر زمينه‌ها به خصوص علمي و فرهنگي با اقتدار و عزت وارد عمل شد و به نتايج مطلوبي دست يافت.

حسين رييسي اظهار داشت: نظام جمهوري اسلامي ايران با پشتوانه مردمي و نيروهاي بسيجي و رهبري خردمندانه مقام عظماي ولايت در مقابل شرارت‌هاي دشمن ايستادگي كرده است و همين امر باعث شده كه دشمن از تهاجم نظامي به تهاجم نرم روي بياورد.

فرماندار حاجي آباد از بسيج بعنوان چشم بيدار و ديده بان نظام اسلامي در همه زمينه‌ها نام برد و به نقل از بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) گفت: بسيج ديده بيدار عشق است.

علي اكبر ارجمندمنش با ذكر خاطراتي از دوران هشت سال دفاع مقدس و نقش نيروهاي بسيجي در كسب پيروزي عمليات مختلف به ويژه آزادسازي خرمشهر افزود: هيچ جمله‌اي را نمي‌توان بهتر و زيباتراز بيان حضرت امام خميني(ره ) دراين زمينه بيان كرد كه فرمودند بسيج شجره ي طيبه و درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه‌هاي آن بوي بهار وصل و طراوت تعين و حديث عشق مي‌دهد فرماندار حاجي آباد با اشاره به سخنان گهربار بنيانگذار جمهوري اسلامي و همچنين رهبر فرزانه انقلاب در زمينه بسيج و اهميت آن گفت: براساس فرهنگ وتفكر بسيجي، انسان از جانب خدا ماموريت يافته تا حاكميت الهي را بر تمام جهان اقامه كرده و با اقامه ي عدل و داد، رعايت حقوق بشر صلح و دوستي را براي جهانيان به ارمغان آورد.

فرماندار پارسيان از بسيجيان بعنوان حقيقي‌ترين پيروان حضرت علي (ع) نام برد كه تمام وجود خود را وقف اسلام ناب محمدي كرده اند.

ابراهيم طبيبي با اشاره به نقش بسيج در هشت سال دفاع مقدس و سالهاي پس از آن بيان كرد: انكار بسيج و بي‌احترامي به آن كار خائنانه و جفايي بزرگ به نيروهاي مخلص و ايثارگري است كه بدون هرگونه چشم داشتي جان خود را در راه اسلام تقديم كرده و مي‌كنند.

فرماندار بستك نيز گفت: هم اكنون تعداد زيادي از پيروان مذاهب مختلف از جمله زرتشتي ، كليمي و مسيحي با حضور بسيج راه شهيدان خود را در دفاع از سرزمين مقدس ايران ادامه مي‌دهند.

مسعود قانعي فرد اضافه كرد: روحيه بسيجي؟ روحيه كار و تلاش در راه كسب رضايت خلق خدا و روحيه خدمت به خالق يكتا، روحيه ي تلاش جهادگونه براي تحقق پيشرفت‌هاي مادي و معنوي و برقراري عدالت در تمامي ابعاد و شئون آن است.

فرماندار بندرلنگه نيز با اشاره به استقبال برادران و خواهران اهل سنت از بسيج و حراست آنان از مرزهاي آبي اين خطه در خليج هميشه فارس و درياي عمان بيان داشت: هر سال شاهد افزايش تعداد نيروهاي بسيجي دربخشهاي مختلف ازجمله بسيج مهندسان،پزشكان،اصناف، ورزشكاران، دانشجويان و دانش آموزان هستيم كه هر يك از آنان بطور تخصصي خدماتي ماندگار ارايه مي‌كنند.

وي بيان داشت: ديروز عرصه نبرد در زمين و خاك، آب و هوا بود ولي امروز عرصه نبرد و جغرافياي نظامي به وسعت كل افكار، عقايد و قلوب تك، تك انسان‌ها گسترده است طوريكه جدال در اين عرصه‌ها جاي خود را به رقابت در عرصه‌هاي فرهنگ، دانش و علوم نوين داده است.

فرمانداران جاسك، رودان، بندر خمير نيز در گفت وگو با ايرنا خاطرنشان ساختند: جوانان بسيجي و مردم غيور اين مرز وبوم در دوران هشت سال دفاع مقدس با خون پاك خود درخت تنومند نظام را آبياري كردند.

آنان افزودند: هم اكنون بسياري از پيشرفتهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران درصحنه‌هاي مختلف سياسي، امنيتي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي جامعه مرهون جانفشاني بسيجيان است و ملت ايران در ميدانهاي نبرد حماسه ها آفريدند كه امروز بايد اين ارزشها را ارج نهاد.

فرمانداران اين شهرستان‌ها با اعلام اينكه ، بسيج با كمترين هزينه بيشترين نقش را در دفاع مقدس ايفا كرده است ، گسترش فرهنگ بسيجي را موجب تعالي نظام در عرصه‌هاي مختلف دانستند.

اين عده هفته بسيج را فرصت مناسبي براي تجليل از رشادت بسيجيان در دوران دفاع مقدس دانسته و خواستار بكارگيري تفكر و تجربيات ارزشمند آنان در همه زمينه‌ها شدند. ك/‪۴‬
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن