تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816942313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفی سونی اریکسون تکست


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سونی اریکسون امروز از سونی اریکسون txt، یک گوشی سرگرم کننده و پیام رسان، پرده برداری کرد.

خبرخونه: سونی اریکسون امروز از سونی اریکسون txt، یک گوشی سرگرم کننده و پیام رسان، پرده برداری کرد. سونی اریکسون تکست که می توان آنرا خواهر خوانده گوشی سونی اریکسون (txt pro) تکست پرو که با تازگی معرفی شده است، دانست، دارای صفحه کلید نمایان QWERTY کامل و یک کلید میانبر پیامک (SMS) می باشد. . این گوشی همچنین به نرم افزار "دوستان" که کاربران را قادر می سازد بروزرسانی های پنج نفر از بهترین دوستانشان را در شبکه های اجتماعی فیسبوک و تویتر بطوراجمالی مشاهده کنند، تجهیز شده است.

سونی اریکسون تکست قابلیت اتصال به شبکه های Wi-Fi™ را داشته و به یک دوربین 2/3 مگا پیکسلی با قابلیت فیلم برداری مجهز شده است. انحنای پشت بدنه گوشی احساس راحتی را به هنگام در دست گرفتن گوشی ایجاد می کند.کوئینتین کوردیر، مدیر بازاریابی جهانی سونی اریکسون، گفت:"سونی اریکسون تکست یک گوشی کامل برای پیام رسانی آسان و سریع در حرکت است. ما می خواستیم به کاربرانی که صفحه کلید نمایان QWERTY کامل را ترجیح می دهند، نقطه ورودی به دنیای سونی اریکسون ارائه دهیم."سونی اریکسون تکست در بازارهای منتخب جهانی از سه ماهه سوم 2011 در دسترس خواهد بود.

سونی اریکسون تکست در یک نگاه.
*لطفاً توجه داشته باشید که تمامی خدمات اشاره شده زیر ممکن است در تمامی بازارها در دسترس نباشند.
سونی اریکسون تکسترنگهاسفیدمشکیصورتیآبینکات اساسیابعاد:106 x 60 x 5/14 میلیمتر وزن: 95 گرمدوربیندوربین 3 مگاپیکسلیارسال به وبفیلم برداریضبط صدانگهدارنده فایلموسیقیبلوتوث استریو (A2DP)پخش کننده رسانه (Media player)تن های موسیقی (MP3/AAC)خدمات PlayNow™ برنامه کاربردی تشخیص موسیقی TrackID™اینترنتمرورگر وب (Obigo™ Q7) ارتباطاتلیست تماسهامکالمات کنفرانسیبرنامه کاربردی Facebook™ برنامه کاربردی دوستانزنگ های پولی فونیکمکالمه از طریق بلندگوبرنامه کاربردی تویتر گوگل تاک (Google Talk™)هشدار لرزشی (Vibrating)پیام رسانیپیامک (SMS)پیام های چند رسانه ای(MMS)پیام رسانی فوری پست الکترونیکمکالماتپست الکترونیک گوگل (Google Mail™)پیش بینی متن ورودیضبط صداطراحیصفحه کلید(QWERTY)کاغذ دیواری تصویریسرگرمیجاوا (Java™)رادیو FM مجهز به RDSمشاهده ویدیوYouTube™برنامه ریز شخصیزنگ ساعتماشین حسابتقویمحالت پروازیادداشت هادفترچه تلفنکرونومترزمان سنجدفترچه راهنمای الکترونیکدفترچه تلفنراهنمای نصب و پیکره بندیاتصالاتتکنولوژی بلوتوثپشتیبانی از Micro USBشبکه های محلی بیسیم WLAN (Wi-Fi®)MediaGo™خروجی هدفون استاندارد 5/3 میلیمتریUSB mass storageپشتیبانی از USB پر سرعت نسخه 2پشتیبانی از USBنمایشگر6/2 اینچصفحه نمایش TFTباقابلیت نمایش 144,262 رنگ240 x400 پیکسل ضد خشحافظهحافظه تلفن (آزاد برای کاربر): تا 100 مگابایتپشتیبانی از کارت حافظه: microSD™ تا 32 گیگابایتدوام باتریمدت زمان مکالمه GSM/GPRS: تا 3 ساعت و 12 دقیقه *مدت زمان آماده بکار GSM/GPRS: تا 416 ساعت *پخش موسیقی: تا 23 ساعتپخش ویدیو: تا 5 ساعت و 15 دقیقه* بر اساس تکنیک اندازه گیریدوام باتری انجمن GSM.عملکرد باتری بسته به شرایط و تنظیمات شبکه ونحوه استفاده از تبفن ممکن است متفاوت باشد. شبکه هاGSM GPRS/EDGE 850, 900, 1800, 1900محتویات موجود در بسته بندیباتری) mAh 1000(شارژرکابل Micro USB برای شارژ کردن، همسان سازی و انتقال فایل، ومستندات کاربر.

موارد حقوقی:1
) نکات اساسی و ویژگی های ممکن است بسته به مناطق مختلف، متفاوت باشند.
2) زمان کارکرد تحت تاثیر تنظیمات شبکه، نوع سیم کارت، لوازم جانبی متصل شده و عملکردهای گوناگون مانند بازی کردن، قرار دارد. محتویات موجود در بسته بندی و رنگ ممکن است از بازاری به بازار دیگر متفاوت باشد. تمامی لوازم جانبی ممکن است در همه بازارها در دسترس نباشند.

© Sony Ericsson Mobile Communications AB, 2011لوگوی هویت سیال و XPERIA علامت تجاری یا علامت تجاری ثبت شده شرکت سونی اریکسون موبایل کامیونیکیشن آ ب هستند. سونی، واکمن (Walkman) و زپین (Zappin) علامت تجاری یا علامت تجاری شرکت سونی کورپوریشن است. اریکسون علامت تجاری یا علامت تجاری ثبت شده شرکت تلففوناکتیبولاگت ال ام اریکسون است.

اطلاعات بیشتر در خصوص علامت های تجاری در وب سایت ما در آدرس: www.sonyericsson.com/cws/common/legal/disclaimer موجود است.سایر محصولات و نام شرکت هایی که اینجا به آنها اشاره شده است ممکن است علائم تجاری صاحبان آنها باشد. کلیه حقوق به غیر از مواردی که به صراحت اعطا شده است محفوظ می باشد.تمامی شرایط ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر یابند.Sony Ericsson Mobile Communications AB, SE-221 88 Lund, Sweden.سونی اریکسون دهمین سالگرد تاسیس خود را در غالب یک شرکت مشارکتی بین سونی و اریکسون در اکتبر 2011 جشن می گیرد. در طی سالیان فعالیت این شرکت برترین تجربه سرگرمی کاربری را با بهترین تکنولوزژی های ارتباطی، برای خلق سری Xperia™ که سرگرم کننده ترین تلفن های همراه هوشمند درصنعت تلفن همراه جهان هستند، گرد هم آورده است.
با محوریت مقراصلی شرکت در لندن، سونی اریکسون عملیات فروش و بازاریابی خود را در تمامی مناطق اصلی جهان، عملیات ساخت خود را در چین و توسعه محصولات خود را در چین، ژاپن، سوئد و سیلیکون ولی کالیفرنیا به اجرا در می آورد. برای اطلاعات بیشتر www.sonyericsson.com/press را ملاحظه فرمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 412]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن