تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816866964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور: اجراي عدالت گدا پروري نيست


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رئيس جمهور: اجراي عدالت گدا پروري نيست
جام جم آنلاين: محمود احمدي نژاد در سفر به استان زنجان با انتقاد از كساني كه برنامه هاي دولت را گداپروري خوانده اند اجراي طرح تحول اقتصادي را اجراي عدالت خواند و تاكيد كرد كه دولت در صدد است با اجراي اصل 44 قانون اساسي يك انقلاب اقتصادي در عرصه ساختن و توليد در عرصه ملي ايجاد كند.


به گزارش مهر ،‌ محمود احمدي نژاد رئيس جمهور در اولين روز سفر خود به اين استان در ادامه دور دوم سفرهاي استاني ،‌ در ورزشگاه زنجان به سخنراني پرداخت و اظهار داشت: كمتر كسي است كه به زنجان سفر كند و به آن دل نبندد چرا كه زنجان "دارالايمان" است.

وي افزود: در سفرهاي استاني يك بار ديگر وظايف دولت اسلامي را پيگيري مي كنيم، در سفر اول مسئوليت عدالت را بازخواني كرديم. عدالت ؛ مسئوليت اول و محور كارهاي اسلامي است ، عدالت در خدمتگزاري و توزيع فرصت ها و امكانات و گزارش به ملت عزيز ايران درباره كارهاي مختلف ارائه كردن است.

او همچنين گفت: ما مصمم هستيم پوشش سهام عدالت را تا پايان سال به 42 ميليون نفر برسانيم و همچنين مصمم هستيم يارانه ها را به صورت هدفمند و عادلانه بين مردم توزيع كنيم.

وي اضافه كرد: همچنين دولت مصمم است امكانات دولتي و فرصت هاي دولت را عادلانه توزيع كند.

رئيس جمهور خاطرنشان كرد: موضوع دوم صيانت از عزت ملت است و كارهايي كه بايد در عرصه داخلي و جهاني انجام شود تا ملت ما همچنان سرافراز بماند.

احمدي نژاد وظيفه ديگر دولت اسلامي را حفظ وحدت ملت برشمرد و تصريح كرد: وحدت و پيروي از خط ولايت رمز پيروزي يك ملت است چرا كه وحدت عنصر پيروزي است و اگر ملتي استعدادهاي مادي را نيز در اختيار داشته باشد اما وحدت و همدلي نداشته باشد ؛ به قله هاي عزت و پيشرفت نخواهد رسيد.

آنچه ما را به پيروزي رسانده وحدت است

رئيس شوراي عالي امنيت ملي خاطرنشان كرد: وحدت رمز ماندگاري ، عزت ، موفقيت و استقلال يك ملت است و دولت و ملت بايد دست به دست هم دهند تا وحدت بي نظيري كه امروز به لطف خداوند و استقرار ولايت در سرزمين نوراني ايران حاكم است را حفظ كنيم.

وي افزود: در طول سالهاي اخير آنچه كه ما را به پيروزي رسانده وحدت است و همين وحدت بود كه ما را بر طاغوت و قدرتهاي بزرگ غلبه داد و در جنگ تحميلي و دفاع هشت ساله پيروز كرد.وحدت است كه در طول 30 سال در طول عرصه دفاع مقدس ملت ايران را در برابر همه توطئه ها و آشوب ها پيروز كرد.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به موضوع هسته اي كشورمان اظهار داشت: در مسئله تاريخ ساز هسته اي ملت ما با وحدت و استقامت در مقابل قدرتهاي بزرگ پيروز شد و لذا وحدت است كه امروز نه تنها در بين ملت ايران بلكه در بين همه ملت ها، شور، نشاط، اميد و انگيزه هر كس به سمت افتخار و عزت را زنده نگاه داشته است.

او با تاكيد بر اينكه دولت موظف است از وحدت ملي صيانت كند گفت: دست هايي كه بخواهند عليه وحدت ملي كاري كنند ملت ايران آنها را قطع خواهد كرد.

رئيس جمهور همچنين با اشاره به شرايط امروز جهاني خاطرنشان كرد: همه قدرتهاي جهان علاقه مند بودند عزت و استقلال ملت ايران را بشكنند به گونه اي كه آنان در صدد بودند فناوري ارزشمند صلح آميز هسته اي و تعيين كننده در عرصه جهاني كه عامل پيشرفت ما ست و فناوري بي نظيري است كه مي تواند سرعت توسعه ما را 10 برابر كند،‌ را متوقف كند.

دكتر احمدي نژاد افزود: دشمنان ما حاضر بودند با موضوع هسته اي كنار بيايند اما مي خواستند عزت و استقلال ملت ايران را زير پا بگذارند و با ما به عنوان انسان دست نشانده و تحت مقررات و ضوابط خود رفتار كنند تا ما مامور انجام سخنان آنان شويم ،‌ به اين معنا كه به جاي يك ملت مستقل و اثرگذار تحت مديريت آنان عمل كنيم.

او ادامه داد: آنچه كه ما را در برابر دشمنان پيروز كرد وحدت بود ، وحدتي كه شما مردم عزيز نشان داديد و پشت سر رهبر معظم انقلاب ايستاديد.

رئيس جمهور همچنين گفت: شما ملت ايران با ايستادگي خود در دهان ابرقدرت ها زديد و مردم ايران امروز در همه جهان عزيزترين مردم هستند و قدرتها از شكست ملت ايران مايوسند.

احمدي نژاد در ادامه تصريح كرد: برخي قدرتها امروز هم حرفهايي گنده تر از دهان خود مي زنند و به ظاهر اين است كه قيافه ابرقدرتي به خود مي گيرند و در مقابل ملت ما فخر مي فروشند اما حقيقت اين است كه به دليل ايستادگي و همدلي شما در دل كوچكترين اميدي به شكستن ملت ايران ندارند و تنها از سازوكارهاي استعماري خود دم مي زنند.

بدون عدالت صلح امكان پذير نخواهد بود

او در بخش ديگري از سخنانش خاطرنشان كرد: هم اكنون مي خوهم از زبان شما به قدرت هاي جهان بگويم كه "اينجا زنجان است، ديار دلاورمردان و غواصان بي نام و نشان"، لذا بدانيد امروز براي مقابله با شما و تودهني زدن به شما فقط و فقط جوانان زنجاني كفايت مي كنند.

رئيس جمهور خطاب به ابرقدرت ها گفت: بدانيد در دل اين مردم آتشفشان ايمان و عشق شعله ور است و اگر هر كسي در دنيا به خودش اجازه دهد به منافع اين مردم تعارض كند جوانان زنجاني آنچنان تودهني به او خواهند زد كه راه خانه خود را گم كنند.

احمدي نژاد همچنين با بيان اينكه ملت ايران صلح طلب و خواهان اجراي عدالت در مناسبات جهاني است خاطرنشان كرد: بدون عدالت صلح امكان پذير نخواهد بود و اين ملت ايران است كه پرچم عدالت را در جهان برافراشته است.

او تصريح كرد: ابرقدرت هايي كه تاكنون هرچه توانسته اند ظلم كرده اند اكنون شعار عدالت مي دهند و من مي خواهم در اينجا بگويم كه عدالت بهترين هديه خداوند است لذا اگر شما مستكبران خيال مي كنيد با روحيه استكبارانه مي توانيد پرچم عدالت را بلند كنيد و تحت آن ظلم به ملت ها را ادامه دهيد، ملت ايران و همه ملت هاي آزاده جهان در برابر شما خواهند ايستاد.

رئيس جمهور خاطرنشان كرد: اگر زورگويان جهان شعار عدالت مي دهند بايد عدالت را از خود شروع كنند و حداقل از ظلم و جنايت ها دست برداشته و عذرخواهي كنند و از عراق ، افغانستان و فلسطين خارج شوند.

رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي تاكيد كرد: بهتر است ابرقدرتها اجازه دهند ملت ها آزادانه و سرافراز زندگي كنند لذا اگر بخواهيد پرچم عدالت را به دروغ بلند كنيد بدانيد ملت ها بيدار و هوشيارند و شما را سر جاي خود خواهند نشاند.

او اظهار داشت: امروز بايد همه دست به دست هم دهيم و هر جا كه هستيم براي وجب به وجب ايران عزيز به كارهاي زيربنايي ، ايجاد اشتغال براي جوانان، ساخت سدها، دانشگاهها و بيمارستانها بپردازيم.

اجراي عدالت گدا پروري نيست

احمدي نژاد افزود: در عرصه اقتصاد بايد بيماريهاي اقتصادي كه موجب فقر، ياس و دردسر ملت است را علاج كنيم.

وي با بيان اينكه دولت ريشه مشكلات اقتصادي را شناسايي كرده ادامه داد: دولت با ارائه طرح تحول اقتصادي در صدد است يارانه ها ، بيمه ها ، گمرك و زيربناهاي اقتصادي را اصلاح كند تا منابع بانكي و يارانه ها در اختيار مردم قرار بگيرد.

رئيس جمهور تاكيد كرد: دولت در صدد است با اجراي اصل 44 قانون اساسي يك انقلاب اقتصادي در عرصه ساختن و توليد در عرصه ملي ايجاد كند.

او اظهار داشت : ما در صدديم يارانه ها را كه بيش از 70 درصد آن را كمتر از 30 درصد مردم مصرف مي كنند ، در بين مردم توزيع كنيم اما بعضي ها از اين گونه اقداماتي كه بر مبناي عدالت است ناراحتند و مي گويند اگر همه را در اختيار اقليتي قرار دهيم ، اين گداپروري است. در حالي كه هدفمند كردن يارانه ها عين عدالت است لذا بنده در اينجا مي خواهم بگويم كه به ملت ايران توهين نكنيد.

وي تصريح كرد: اگر اين يارانه ها به كساني تعلق بگيرد كه ثروتشان از پارو بالا مي رود و سير هستند آيا اين گداپروري نيست ، اما اگر بين اقشار ضعيف توزيع اين گداپروري است؟

رئيس جمهور خطاب به اين عده گفت: شما ملت ايران را نمي شناسيد و شما فقط اطرافيان خود را مي شناسيد چرا كه بهتر است به اينجا بياييد و جوانان آماده ساختن كشور و فداكاري را در خيابانهاي زنجان ببينيد.

او افزود: ما آماده ايم ريشه هاي مشكلات اقتصادي را به مردم معرفي كرده و مشكلات را درمان كنيم و اقتصاد را با قدرت پيش ببريم.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنانش درباره اقداماتي كه بايد در اين استان انجام شود اظهار داشت: تعدادي از تصميمات در مسير اجرا و برخي هم با معايبي روبرو شده اند ولي ما در صدد بررسي مصوبات قبلي هستيم تا اگر مشكلي هست مرتفع گردد.

وي افزود: يكي از موضوعات مهم در استان زنجان اتمام اجراي بزرگراههاي شمالي و جنوبي زنجان خواهد بود.

رئيس جمهور اشتغال جوانان را يكي ديگر از موضوعات مهم برشمرد و تصريح كرد: آنان كه مي گويند طرح تحول اقتصادي را اجرا نكنيد آيا مي دانند كه در ميان مردم زنجان چقدر جوانان مومن و تحصيلكرده وجود دارند.

احمدي نژاد خاطرنشان كرد: از كارهاي ديگري كه در دستور كار ما قرار دارد طرح آمايش صنعتي كشور است كه به اتمام رسيده و در اين سفر 28 طرح بزرگ صنعتي به تصويب دولت خواهد رسيد.

وي همچنين احداث شهرك هاي صنعتي و بازارچه صنايع دستي را يكي ديگر از اقدامات دولت خواند و گفت: در مباحث دانشگاهي و شهرسازي مصوبات خوبي خواهيم داشت.

رئيس جمهور همچنين تصريح كرد: در بخش مسكن بخصوص مسكن جوانان تصميم قاطع و راهگشا براي جوانان زنجاني اتخاذ خواهد شد.

احمدي نژاد با نويد به جوانان زنجاني براي احداث ورزشگاه خاطرنشان كرد: مجموعه ورزشي كه نصف آن مختص به دختران مومن و انقلابي است و نيمي ديگري از آن براي پسران شجاع زنجاني خواهد بود در دستور كار قرار دارد.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن