تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817254154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از بهارستان


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: كوتاه از بهارستان
هنوز اظهارات جوانفكر را بررسي نكرده ايم

يك عضو هيات رئيسه مجلس در پاسخ به اينكه آيا اظهارات اخير مشاور رئيس جمهور كه به نمايندگان مجلس اهانت كرده بود، مورد بررسي قرار گرفت يا نه؟ اظهار داشت: هنوز هيات رئيسه جلسه اي در اين باره نداشته است.
حميدرضا حاجي بابايي; نماينده همدان در گفت وگو با ايلنا، ادامه داد: اگر چه آقاي ابوترابي فرد به عنوان نايب رئيس مجلس در واكنش به تذكرات نمايندگان به مطلب جوانفكر; مشاور رئيس جمهور كه در وبلاگ شخصي اش منتشر شده بود، قول دادند اين موضوع را در هيات رئيسه بررسي كنند; اما هنوز در هيات رئيسه بحثي در اين زمينه نداشته ايم.
وي در پاسخ به اينكه موضوع بررسي استيضاح وزراي جهاد كشاورزي و ارتباطات به كجا انجاميد؟ خاطرنشان كرد: هيات رئيسه همچون گذشته به برگزاري جلساتي ميان استيضاح كنند گان و وزراي مربوطه اقدام كرده است تا اگر موضوع ميان دو طرف حل و فصل شود ، نيازي به برگزاري استيضاح و جلسات علني مجلس نباشد. به گفته وي، حسن ابوترابي فرد مسوول بررسي اين موضوع است و بايد نتيجه كار را از وي جويا شد.

اسكندري در جلسه كميسيون كشاورزي حاضر نشد

علي رغم عدم حضور محمدرضا اسكندري; وزير جهاد كشاورزي در كميسيون كشاورزي ،معاون وي گزارشي از روند آموزش و تحقيقات دراين وزارت خانه را به اعضاي كميسيون ارايه كرد.
اسفنديار اختياري در گفت وگو با ايلنا، با اعلام اين خبرگفت: متاسفانه وزير جهادكشاورزي كه قرار بود در جلسه امروز (دوشنبه) حاضر شوند به كميسيون نيامد اما معاون پژوهشي وزير با حضور در اين جلسه گزارشي در مورد پژوهش و تحقيقات در وزارت جهاد كشاورزي و ميزان اثربخشي اين تحقيقات ارائه كرد.
وي با بيان اينكه بخش كشاورزي بيشترين بودجه پژوهشي كشور را دارد، افزود: قرار شد در جلسه ديگري مسوولان مربوطه گزارشي در مورد چگونگي انتقال اطلاعات پژوهشي مراكز تحقيقات جهادكشاورزي به كشاورزان ارائه كنند.

درخواست براي بررسي مدرك تحصيلي توكلي و رحيمي
دولت مدرك تحصيلي من و رحيمي را
با هم بررسي كند
احمدتوكلي در واكنش به دستور رئيس جمهور مبني بر بررسي مدرك تحصيلي مسوولان نظام از سال64 به بعد اظهار داشت: رئيس جمهور مي تواند اين كار را با بررسي مدرك تحصيلي من و آقاي رحيمي شروع كند.
رئيس مركز پژوهش هاي مجلس در گفت وگو با ايلنا، با بيان اينكه هيج ابايي از بررسي مدرك تحصيلي خود از سوي دولت ندارد، اظهارداشت: هركس بخواهد، مي تواند راجع به مدرك تحصيلي من استعلام كند.
وي كه دكتراي خود را در رشته اقتصاد از دانشگاه ناتينگهام انگليس در سال 75 اخذ كرده است در واكنش به انتشار خبري در يكي از سايت هاي نزديك به دولت كه نسبت به صحت مدرك تحصيلي وي تشكيك كرده بود، گفت: من كه نبايد در مقابل هر حرف بي اساسي از خودم دفاع كنم.

بيانيه براي محكوم كردن اهانت به قرآن

مخبر كميسيون فرهنگي خبر داد: اين كميسيون با صدور بيانيه اي حركت اهانت آميز به قرآن در همايش سرمايه گذاري گردشگري را محكوم مي كند.
ستار هدايت خواه در گفت وگو با ايلنا، با بيان اينكه در جلسه اخير كميسيون فرهنگي در رابط با توهين و نوع برخوردي كه در همايش سرمايه گذاري و گردشگري نسبت به قرآن كريم صورت گرفت بحث و تبادل نظر انجام شد، گفت: اعضاي كميسيون تصميم گرفتند كه علاوه بر صدور بيانيه اين موضوع را از راه هاي ديگر هم بررسي كنند. هدايت خواه در ادامه با اشاره به اينكه در جلسه ديروز كميسيون ماده 25 لايحه حمايت از خانواده نيز مورد بررسي قرار گرفت، افزود: كميسيون اين ماده را كه در مورد گرفتن ماليات از مهريه هاي غير متعارف بود را علي رغم بررسي هاي زياد حذف كرد. مخبر كميسيون فرهنگي تصريح كرد: بررسي مواد ديگر اين لايحه به جلسه بعد موكول شد.

فراكسيون جوانان مجلس امروز تشكيل جلسه مي دهد

رييس فراكسيون جوانان مجلس شوراي اسلامي از تشكيل جلسه اين فراكسيون در روز سه شنبه خبر داد.
به گزارش ايسنا،احمد رضا دستغيب، رييس فراكسيون جوانان مجلس پيش از اين عنوان كرده بود كه اين فراكسيون در جلسه قبل در خصوص امور جوانان بحث هايي داشته كه به دليل مواجه شدن با مسئله استيضاح كردان به جمع بندي نهايي نرسيده بود كه در جلسه سه شنبه ظاهرا در اين خصوص به بحث و بررسي و جمع بندي خواهند رسيد.

كنترل جدي براي ورود و خروج افاغنه

نايب رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح كرد: بايد براي كنترل مرزها جهت ورود و خروج افغان ها برنامه ريزي اساسي داشته باشيم.
حجت الاسلام حسن سبحاني نيا در گفت وگو با ايسنا، اظهار داشت: طي اين سال ها براي ساماندهي مهاجرين افغاني در كشور تصميماتي گرفته شده، اما در راستاي ورود و خروج اين اتباع از مرزها، آنطور كه بايد و شايد كنترل جدي نبوده است، لذا در اين راستا اقدام به اخراج افاغنه اي كه فاقد مجوز هستند، نهايتا منجر به اين مي شود كه آن ها از طريق ديگري به كشور ورود مي يابند.
به گفته وي، افاغنه اي كه در داخل كشور داراي پروانه اقامت هستند يا مجوز آن ها مربوط به زمان خاصي است بايد مشخص شوند تا كنترلي بر وضعيت نيروهاي افغان داشته باشيم. سبحاني نيا با تاكيد بر ضرورت كنترل جدي تر مرزها، يادآور شد: مهاجرين افغاني به ويژه آن ها كه با برنامه و نظم در ايران زندگي نمي كنند مشكلات عديده اي ايجاد مي كنند.

تحقيق و تفحص از سازمان ميراث فرهنگي

دكتر احمدرضا دستغيب از طرح و در دستور كار قرار گرفتن مجدد تحقيق و تفحص از سازمان ميراث فرهنگي خبر داد.
رييس كميته فرهنگ و گردشگري مجلس شوراي اسلامي، در گفت وگو با ايسنا با تاييد طرح مجدد تحقيق و تفحص از سازمان ميراث فرهنگي به دليل هتك حرمت قرآن كريم از سوي اين سازمان، گفت: تعدادي از نمايندگان مجددا خواستار مطرح شدن اين طرح هستند. وي افزود: قبلا اين تحقيق و تفحص مطرح شده بود، منتهي به جهات و مصالحي كه وجود داشت اين مساله مسكوت مانده بود، ولي اخيرا تعدادي از نمايندگان طرح تحقيق و تفحص از سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري را طرح كرده اند و در كميسيون فرهنگي نيز اين مسئله مطرح شد.
دستغيب در پايان گفت: نمايندگان درخواست كردند اين طرح مطرح شود كه طبيعتا بايد مراحل قانوني آن طي شود تا بتوان اين طرح را دنبال كرد.

دولت در متمم بودجه
تمام كسري هاي نظام سلامت را ببيند

نايب رييس كميسيون بهداشت و درمان مجلس در خصوص طرح خودگرداني بيمارستان ها، گفت: به جاي آنكه بتوانيم درآمدهاي بيمارستاني را صرف ارتقاي كيفيت كنيم با اين طرح آن را به هزينه هاي روزمره و پرسنلي اختصاص مي دهيم.
انوشيروان محسني بندپي در گفت وگو با ايسنا با بيان اين كه طرح خودگرداني بيمارستان ها داراي مشكلات عديده است، اظهار داشت: طبق طرح خودگرداني بيمارستان ها، مصوب سال 1375 قرار بود كليه حقوق و مزاياي پرسنل از رديف 30303 پرداخت شود در حاليكه الان مشكل بيمارستان ها آن است كه دولت از اين وظيفه كه به آن مكلف بود نيز شانه خالي كرده و اين امر بيمارستان ها را با مشكلات شديد كسري اعتبار مواجه نموده است.
به گفته وي اثرات اين كسري اعتبار در بي انگيزگي كاركنان، عدم رضايتمندي بيماران، كاهش كيفيت خدمات درماني و طلبكار بودن شركت هاي دارويي نمود داشته است. وي با بيان اين كه بدين ترتيب هم مراجعه كننده (بيمار) و هم خدمت دهنده (پرسنل زحمت كش) ناراضي است، چنين شرايطي را يك بحران دانست و گفت: طرح خودگرداني بيمارستان ها مثل تار عنكبوت دست و پاي بيمارستان هاي دولتي را بسته و اين شرايط بد را به نظام سلامت و جامعه تحميل كرده است.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن