تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819541416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميرحسين موسوي اظهارنظري درباره انتخابات نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: ميرحسين موسوي اظهارنظري درباره انتخابات نداشته است
در پي ادعاي يك سايت دوم‌خردادي درباره حمايت موسوي از كانديداتوري سيدمحمد خاتمي در ديدار با جمعي از دانشجويان، دفتر نخست وزير سابق كشورمان اعلام كرد: "مير حسين موسوي اظهارنظري درباره انتخابات رياست جمهوري نكرده است".
به گزارش فارس دفتر مير حسين موسوي اعلام كرد كه "مير حسين موسوي هيچ گونه اظهارنظري در مورد انتخابات رياست جمهوري نكرده و در هفته‌هاي اخير نيز، ديداري با گروه‌هاي دانشجويي نداشته است.
پايگاه خبري ياري (وابسته به حاميان خاتمي)، از ديدار جمعي از دانشجويان با مير حسين موسوي خبر داده و اعلام كرده بود: آخرين نخست وزير كشورمان در اين ديدار به طرح مباحث انتخاباتي پرداخته و گفته است: در شرايط فعلي خاتمي را بهترين گزينه براي رياست جمهوري مي‌دانم.
اين پايگاه خبري در ادامه خبر خود به نقل از مير حسين موسوي درباره كانديداتوري وي در انتخابات آينده نيز، نوشت: خط قرمز من خاتمي است و تا وقتي احتمال حضور وي در انتخابات باشد، به آمدن فكر نخواهم كرد و چنانچه خاتمي ترجيح دهد كانديدا نشود، روي اين موضوع فكر خواهم كرد.
ياري نيوز اين نكته را نيز اعلام كرده بود كه ميرحسين موسوي با رد اظهارنظرهاي نقل شده انتخاباتي از جانب وي در روزهاي اخير، هر گونه اظهار نظر درباره آمدن يا نيامدن خود به صحنه انتخابات را به دو ماه ديگر كه وضعيت حضور خاتمي در انتخابات مشخص مي شود، موكول كرد اما دفتر نخست وزير سابق كشورمان با صدور اطلاعيه‌اي اين خبر را تكذيب كرد.
پايگاه خبري ياري نيز در واكنش به اطلاعيه دفتر نخست وزير سابق كشورمان از قول يكي از دانشجويان حاضر در جلسه ديدار دانشجويان با مير حسين موسوي تاكيد كرد: اين دانشجو ضمن گلايه شديد از دفتر موسوي گفته است بر خلاف ادعاي دفتر مبني بر اينكه در هفته‌هاي اخير مهندس موسوي ديداري با دانشجويان نداشته، به اطلاع دفتر مي رسانيم كه اين ديدار سه شنبه دو هفته پيش در فرهنگستان هنر (واقع در خيابان فلسطين) برگزار شده است.
اين پايگاه خبري وابسته به حاميان خاتمي از قول دانشجوي مذكور عدم اطلاع دفتر مير حسين موسوي از انجام اين ديدار و تكذيب خبر مربوط به اين ديدار بدون آگاهي از آن را تاسف برانگيز دانسته و نوشت: مي توانيم عكس دسته جمعي و فايل صوتي اين ديدار را جهت بايگاني در آرشيو دفتر مهندس موسوي براي آنها ارسال كنيم.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن