تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819847522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زن معتاد، فرزندش را ۶۰۰ هزار تومان فروخت


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: زن معتادی كه برای تامین هزینه اعتیاد، نوزادش را ۶۰۰ هزار تومان به یك زوج نابارور فروخته بود، در یكی از محله های شهرستان تربت جام دستگیر شد.
به گزارش «جام جم»، هفته گذشته مرد طلافروشی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان تربت جام تماس گرفت و از زنی به اتهام فروش طلای بدلی شكایت كرد.
با حضور ماموران در طلافروشی و تحقیق از شاكی مشخص شد زن جوانی ۲ النگوی طلا به او فروخته كه پس از آب كردن طلاها، متوجه بدلی بودن آنها شده است.
ماموران در بازبینی فیلم دوربین مداربسته طلافروشی تصویر زن متهم را به دست آوردند و جستجوها برای دستگیری او آغاز شد.
۲ روز پیش ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در یكی از محله های جنوبی شهر، زنی را در حال تكدیگری دیدند كه شباهت بسیاری به متهم تحت تعقیب پلیس داشت.
بنابراین با هماهنگی قضایی زن جوان دستگیر و به مركز پلیس منتقل شد.
زن جوان در بازجویی های مقدماتی ادعا كرد به اشتباه دستگیر شده و شاكی را نمی شناسد.
در پی اظهارات متناقض زن متهم، وی در مواجهه حضوری با مرد طلافروش، به فروش النگوهای طلا به مرد شاكی اعتراف كرد.


اعتراف به فروش نوزاد
زن متهم به پلیس گفت: همسرم معتاد بود و مرا نیز معتاد كرد. هر دو برای تامین هزینه زندگی مان دزدی و گدایی می كردیم تا این كه وقتی باردار شدم، شوهر معتادم مرا ترك كرد.
متهم افزود: هزینه زندگی ام را به سختی تامین می كردم. چند ماه پیش نیز پس از زایمان در یكی از بیمارستان ها، قادر به پرداخت هزینه بیمارستان نبودم.
زن جوان ادامه داد: در بیمارستان با زنی آشنا شدم و او زمانی كه متوجه اعتیادم شد، گفت حاضر است هزینه بیمارستان را بپردازد و فرزندم را كه قادر به نگهداری از او نبودم خریداری كند.
پس از این درخواست، او زن و مردی را به ملاقاتم آورد و در گفت وگو با آنها متوجه شدم، پس از چند سال زندگی مشترك صاحب فرزندی نمی شوند.
زن متهم افزود: به خاطر زندگی نابسامانی كه داشتم، تصمیم گرفتم فرزندم را به آنها بدهم تا شاید او آینده بهتری كنار مادر و پدر جدیدش داشته باشد.
وی ادامه داد: پس از توافق با آن زوج نابارور، آنها هزینه درمانی ام را پرداخت كردند و ۶۰۰ هزار تومان نیز به من دادند و فرزندم را تحویل گرفتند، اما والدین جدید فرزندم از من خواستند هرگز به دیدن آنها نروم.
زن جوان اضافه كرد: پس از چند روز دچار عذاب وجدان شدم و تصمیم گرفتم پول آن خانواده را برگردانم و بچه ام را تحویل بگیرم ولی آنها را پیدا نكردم.
وی یادآور شد: بعد از چند ماه سرگردانی در خیابان های شهر، با زنی آشنا شدم كه در خرید و فروش طلاهای بدلی فعالیت می كرد او مرا به دام انداخت و برای گذران زندگی ام مجبور بودم طلاهای بدلی بفروشم.
بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات برای یافتن زوجی كه نوزاد او را خریده بودند، ادامه دارد






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن