تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817084407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عرضه مادربردهاي اسوس مبتني بر چيپ ست X58 اينتل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عرضه مادربردهاي اسوس مبتني بر چيپ ست X58 اينتل
خبرگزاري فارس: همزمان با ارائه پلت فرم جديد X58 ازاينتل، ASUS اقدام به معرفي سري جديد مادربردهاي خود با نام P6T كرد كه در آنها ازاين پلت فرم جديد اينتل استفاده شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس، دراين سري از مادربردهاي اسوس و بويژه مدل P6T Deluxe علاوه بر بكارگيري چيپ ست X58 ، شاهد تغييراتي گسترده در ميان قطعات كليدي نظير سوكت CPU، چيپ ست و كانال هاي DIMM به منظور بهبود كارايي هستيم. اين جهش بزرگ تكنولوژيكي در عرصه طراحي و ساخت مادربرد باعث شده است تا اين سري از مادربردهاي اسوس پهناي باندي سريعتر، امكان ذخيره سازي بهتر اطلاعات و همينطور كارايي برتر را براي كاربران فراهم آورند.
مشهود ترين تغيير در سري مادربردهاي P6T Deluxe را مي توان در استفاده آنها از جديد ترين چيپ ست اينتل يعني X58+ICH10R دانست. اين چيپ ست جديد در واقع جانشيني براي سري چيپ ست X48 است كه امكان پشتيباني از lane هاي 36 تايي را داراست و بدين ترتيب امكان استفاده از 4 اسلات PCI-E x16 را در حالت هاي x8 فراهم مي آورد. اين چيپ ست همچنين كاملا با نسل جديد CPU هاي اينتل نظير Nehalemسازگار بوده و به كاربران اين امكان را مي دهد تا از CPU هاي 1366-pin Bloomfield با فركانس هسته به ميزان 2.66گيگاهرتز،2.93گيگاهرتز و 3.2 گيگاهرتز استفاده كنند.
كنترل گر حافظه نيز قابليت پشتيباني 3-كاناله (6 DIMM) از حافظه DDR3 1333 براي CPU را داراست و درهمين حافظه كش L3 نيزقادراست تا ميزان 8 مگابايت ارتقاء يابد.
اين نسل جديد CPU ها قادرند تا ميزان 24گيگا بايت حافظه را با پهناي باند 3200MB/s پشتيباني نمايند و اين پلت فرم جديد برخلاف پلت فرم X48 قادراست تا منحصرا حافظه هاي از نوع DDR3 را پشتيباني كنند.
جالب ترين قسمت اين پلت فرم جديد را سيستم و ساختار جديد مربوط به باس با نام QPI (QuickPath Interconnect) دانست كه قادراست تا ميزان 6.4GT/s (3.2GHz) و حداكثر پهناي باند 25.6GB/s(دو برابر ميزان پهناي باند با استاندارد FSB 1600 كنوني) را پشتيباني كند.
علاوه بر امكانات ذكر شده در سري مادربردهاي P6T Deluxe، كنترل گر هاي SAS تعبيه شده اند تا كاربران بتوانند از هاردديسك هاي SASنيز استفاده نمايند.اين هارد ديسك ها امكان تبادل ديتا با سرعت و حجم بيشتر را درمقايسه با رابط هاي كنوني يعنيSATA فراهم مي آورند.
در واقع با استفاده از اين امكان كاربران قادرخواهند بود تا دو هارد ديسك از نوع SAS را بدون نياز به تهيه يك كارت كنترل گر SAS ، به مادربورد P6T Deluxe متصل كنند.
ازلحاظ كارايي نيز يك هارد ديسك SAS توانسته است تا ميزان 39 درصد بهبود كارايي را درمقايسه با رابط هايSATA (باقابليت پشتيباني SB ICH10R ) در تست هاي PC Mark HDD فراهم آورد. همچنين در اين سري از مادربوردها، از پاور 16-فاز به منظور كاهش مصرف انرژي استفاده شده است.
در اين سري از مادربردها همانند بسياري از كامپيوتري هاي خانگي اسوس از تكنولوژي DTS SURROUND SENSATION ULTRAPC™ استفاده شده است كه مي تواند صدايي حرفه اي و ازنوع Surround توليد نمايد.اين سري مادربرد با استفاده ازاين تكنولوژي به كاربران اين امكان را مي دهند تا با اتصال دو بلند گو ويا هدفون ،صداي Surround را ازتمامي جهات بشنوند.
انتهاي پيام/
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن