تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817168484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پارك علم و فناوري آذربايجان‌ شرقي: ايده‌پردازان در آذربايجان‌ شرقي حمايت مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پارك علم و فناوري آذربايجان‌ شرقي: ايده‌پردازان در آذربايجان‌ شرقي حمايت مي‌شوند
خبرگزاري فارس: رئيس پارك علم و فناوري استان آذربايجان‌ شرقي گفت: ايده‌پردازان در آذربايجان‌ شرقي حمايت مي‌شوند.
محمد حسين‌پور‌فيض امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در تبريز افزود: استان آذربايجان ‌شرقي با توجه به صنايع كوچك و بزرگ متعدد و دانشگاه‌هاي معتبري كه دارد به ويژه دانشگاه تبريز، همواره در حوزه تحقيقات و فناوري همچنين توليد فكر و انديشه در رتبه‌هاي برتر كشور قرار داشته است.
وي ادامه داد: استان آذربايجان‌ شرقي با توجه به صنايع كوچك و بزرگ متعدد و دانشگاه‌هاي معتبري كه دارد به ويژه دانشگاه تبريز، همواره در حوزه تحقيقات و فناوري همچنين توليد فكر و انديشه در رتبه‌هاي برتر كشور قرار داشته ‌است.
وي در خصوص اهداف فعاليت پارك‌هاي علم و فناوري گفت: ارتقا و بهبود موجودي تكنولوژيكي صنايع كشور به منظور بسط و توسعه قدرت رقابت آنها در بازارهاي داخلي و به ويژه بين‌المللي، كاهش زمان مورد نياز در فرآيند تجاري كردن دستاوردهاي پژوهشي به ويژه براي شركت‌ها و صنايع نوپا و آسيب‌پذير، كمك به بسط تخصص‌هاي بين رشته‌اي، تشويق به ايجاد شركت‌هاي كوچك و متوسط (SME) متكي بر تكنولوژي‌هاي پيشرفته، ايجاد ارتباط بين صنايع، مؤسسات دولتي، دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي، آسان‌سازي همكاري و تشريك مساعي بخش‌هاي دولتي و خصوصي از اهم فعالي پارك‌هاي علم و فناوري است.
رئيس پارك علم و فناوري استان آذربايجان شرقي اضافه كرد: اين پارك‌ها بهترين محل براي حمايت از جوانان مخترع و داراي ايده‌هاي نو است و تاكنون نيز جوانان متعددي با حمايت پارك علم و فناوري استان توانسته‌اند ايده‌هاي خود را ايده خود را عملي كرده و به مرحله توليد برسانند.
پورفيض با اشاره به طرح جديد اين پارك براي حمايت از ايده‌هاي برتر افزود: پارك علم و فناوري استان آذربايجان‌ شرقي در اقدامي ابتكاري براي كشف استعدادهاي موجود فراخوان حمايت از ايده‌هاي توليد محور را در قالب طرح برتر مورد اجرا قرار مي‌دهد.
وي ادامه داد: اين طرح كه با عنوان فكر برتر مطرح است، حمايت از صاحبان ايده‌هاي توليد محور كه توان مالي براي عملي‌كردن ايده‌هاي خود را ندارند را اولويت قرار داده‌ است.
وي تشريح كرد: تا پايان آبان ماه امسال صاحبان ايده‌هاي برتر بدون محدوديت سني مي‌توانند با مراجعه به پارك علم و فناوري استان آذربايجان ‌شرقي ضمن تكميل فرم‌هاي مربوطه مختصري از ايده خود را به رشته تحرير درآورند.
پور فيض افزود: در اين مدت طرح‌ها و ايده‌هاي خوبي طرح شده‌ است كه قابليت تبديل شدن به توليد را دارند. بعد از اتمام مهلت فراخوان، ايده‌هاي رسيده مورد بررسي قرار مي‌گيرد و برترين‌ها انتخاب شده، جوايز نفيسي دريافت مي‌كنند.
وي با بيان اينكه صاحبان ايده‌هاي توليد محور اغلب مورد حمايت پارك علم و فناوري استان قرار مي‌گيرند، يادآور شد: همه ايده‌پردازاني كه توان مالي و مكاني براي اجراي طرح‌هاي خود را ندارند، زير چتر حمايتي پارك علم و فناوري استان مي‌توانند ايده‌هاي خود را به مرحله توليد برسانند.
وي در خصوص پروژه‌هاي جديد اين پارك اظهار داشت: پروژه عمراني مجتمع تحقيقاتي عصر انقلاب در زميني به مساحت 15 هكتار و در زير بناي به مساحت 9 هزار و 600 متر مربع كه از ابتداي سال 85 شروع به كار شده ‌است؛ هم‌اكنون به ميزان 75 درصد پيشرفت كاري دارد كه پيش‌بيني مي‌شود تا ابتداي سال 88 به بهره‌برداي برسد.
وي اضافه كرد: با افتتاح اين پروژه عظيم، پارك استان قادر خواهد بود بيش از 400 شركت و موسسه را در طول برنامه پنج ساله خود تحت حمايت قرار دهد.
رئيس پارك علم و فناوري استان آذربايجان‌ شرقي در خصوص مركز رشد شهريار اظهار داشت: اين مركز با زيربناي 2 هزار و 68 مترمربع در مجاورت ادراه كل پست استان آذربايجان‌ شرقي، مخابرات و سازمان بورس تبريز، يك مجموعه كامل با ظرفيت كل 75 واحد با تمام امكانات (سالن كنفرانس، كتابخانه تخصصي داراي كتب چاپي و الكترونيكي، آزمايشگاه الكترونيك، شبكه اينترانت پرسرعت با بستر فيبر نوري و اينترنت پر‌سرعت، مجهز به پيشرفته‌ترين سيستم امنيتي 24 ساعته، داراي سالن غذا‌خوري لوكس،داراي پاركينگ اختصاصي، هر واحد داراي دو خط تلفن مستقيم و تلفن گوياي داخلي و غيره ) محيطي براي استقرار و اجرا كردن ايده‌هاي‌نو است.
انتهاي پيام/ش10
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن