تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817071983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توصيه هاي مخابراتي به حجاج


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: توصيه هاي مخابراتي به حجاج
اين روزها و با توجه به آغاز اعزام حجاج به عربستان موضوع تماس هاي بين المللي كه بين ايران و عربستان برقرار مي شود بحث مهمي محسوب مي شود چرا كه طي سال هاي گذشته اين كه مشتركان بايد چه ميزان هزينه رومينگ تقبل كنند از مباحثي به شمار مي رود كه همواره در اين ايام مورد سوال بوده است .
نحوه محاسبه ي كاركرد و ميزان هزينه مكالمات تلفن همراه مشتركان زماني كه تلفنشان را به كشورهايي مي برند كه شركت ارتباطات سيار با آن ها قرارداد رومينگ دارد نيز همواره مورد سوال است ; بويژه براي مسافران به عربستان سوالاتي ازجمله اينكه سيم كارت آن ها پس از چند تماس قطع خواهد شد و بعضا اين موضوع مطرح مي شود كه آيا برايشان به صرفه تر نيست با توجه به هزينه هاي رومينگ بين المللي از سيم كارت هاي اعتباري كشورهاي مربوطه استفاده كنند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران سرويس رومينگ بين الملل سرويسي است كه به مشتركان تلفن همراه اجازه مي دهد تا از سيم كارت خود با همان شماره در شبكه هاي مخابراتي كشورهاي طرف قرارداد نيز استفاده كنند.
مبلغ رومينگ مكالمه تا 200 دلار است و اگر مشتركي بيش از اين مبلغ مكالمه داشته باشد تلفن همراهش قطع خواهد شد و تنها مشتركاني مي توانند بيش از اين مكالمه داشته باشند كه با مراجعه به امور مشتركان ارتباطات سيار مبلغي را به وديعه بگذارند تا در مدتي كه در سفر به سر مي برند تلفن آن ها قطع نشود.
نحوه استفاده از سرويس رومينگ بين الملل
اين سرويس از طرف شركت ارتباطات سيار ايران براي تمامي سيم كارت هاي كد 0912 فعال شده كه تلفن همراه مشتركان با ورود به كشورهاي طرف قرارداد قابل استفاده است چنانچه سيم كارت به صورت اتوماتيك براي استفاده آماده نشود مشتركان مي توانند با ورود Etihad select. يا setting network selection manual ok Aljawal select به منوي گوشي تلفن همراه خود به شرح زير اقدام كنند :
همچنين به منظور برقراري تماس تلفني به مقصد ايران مشتركان بايد قبل از شماره مورد نظر كد كشور ايران (0098 ) را شماره گيري گوشي ذخيره شده اند بدون كد ايران باشد تماس ناموفق خواهد بود . ) phone book كنند . (چنانچه شماره هايي كه در
مشركان مي توانند به شرح زير اقدام كنند : تماس با ايران (تلفن ثابت ) : شماره مورد نظر كد شهر 0098 و براي تماس با ايران (تلفن همراه ) : شماره تلفن همراه مورد نظر 0098
ميزان اعتبار سيم كارت هاي تلفن همراه براي استفاده از سرويس رومينگ بين الملل در واقع مبلغي است كه توسط شركت ارتباطات سيار ايران براي حداكثر ميزان استفاده از سرويس رومينگ بين الملل درنظر گرفته شده و چنانچه كاركرد سيم كارتي از اين مبلغ تجاوز كند اين شركت مجاز به قطع تلفن همراه است .
مشتركان تلفن همراه در هر دوره صورتحساب گيري مجاز به داشتن حداكثر 1800000 ريال كاركرد رومينگ هستند كه مبلغ كاركرد در صورتحساب دوره منظور خواهد شد. (با توجه به اينكه فايلهاي شارژينگ رومينگ بين الملل از عربستان ارسال مي شود ممكن است مبالغ رومينگ با توجه به زمان دريافت در دو دوره صورتحساب گيري منظور شود.)
اما عباس لطفعليان مدير كل روابط بين اپراتورهاي شركت ارتباطات سيار ايران گفت : تعرفه ي تماس از عربستان به ايران براي مشتركان در شبكه الجوال و الاتحاد دقيقه اي 2566 تومان و در شبكه زين 1379 تومان است و دريافت تماس براي مشتركاني كه در حج به سر مي برند براي هر سه شبكه در سال جاري به 167 تومان كاهش يافته است .
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن