تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817605525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دايي: اين كار را كرديم تا درس عبرتي براي ديگران باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي پرسپوليس گفت:. کار ما درس عبرتي خواهد شد تا کسي ديگر الکي وقت تلف نکند.

علي دايي پس از برتري 2 بر يک برابر استيل.آذين در نشست خبري اظهار داشت: اول از همه بازيکنانم تقدير مي.کنم. آنها بازي خوبي انجام دادند. در نيمه اول ما بازي خوبي انجام نداديم. البته سرتر از حريف بوديم اما در نيمه دوم موقعيت.هاي زيادي براي گلزني داشتيم. در مورد آن صحنه گل هم بايد بگويم برويد فيلم مسابقه را ببينيد. سوشا مکاني چند بار توپ را از ميان پاهايش عبور مي.دهد و بازيکنان ما را مسخره مي.کند. بازي جوانمردانه واژه بزرگي است.

وي ادامه داد: يکي به من بگويد در آن صحنه چه اتفاقي افتاده که سوشا مکاني مصدوم شد. او بعد از آنکه توپ را به بيرون و خود را به مصدوميت زد دايو به آن بزرگي را زد. اين درس عبرتي مي.شود براي آنها که مي.خواهند ناجوانمردانه وقت.کشي کنند و خود را بي.مورد به مصدوميت مي.زنند. در آن صحنه هيچ.کس کاري با مکاني نداشت و خود را بي.مورد به زمين زد.

دايي تأکيد کرد: ما بازي جوانمردانه را بد معنا مي.کنيم. هرکس خودش را به زمين زد نبايد توپ را به او تقديم کنيم. ديوانه نيستيم که الکي توپ را به حريف تقديم کنيم. فيلم بازي را ببينيد مکاني چقدر حرکات آکروباتيک انجام داد و دايو زد. آيا اين بازيکن مصدوم است. اگر مکاني مصدوم شده بود حق با شماست اما متأسفانه ايشان به شکل ناجوانمردانه خودش را به مصدوميت زد.

سرمربي پرسپوليس خاطرنشان کرد: دروازه.بان حريف اگر مصدوم است روي زمين دراز بکشد و منتظر آمدن پزشک تيم باشد. او بعد از آن صحنه لگدهاي زيادي به بازيکنان ما زد. نوري دستش پر خون بود، سپهر حيدري لبش پاره شده بود. حسين بادامکي پايش آسيب ديده بود آيا اين معنايش بازي جوانمردانه است؟ مگر قرار است هر کس توپ را بيخود به بيرون زد آن را به حريف تقديم کنيم. اگر او واقعاً مصدوم شده بود من از شما عذرخواهي مي.کردم اما گلر حريف خودش را بي.مورد به زمين انداخت.

دايي افزود: به نظرم اين اتفاقي است که باعث مي.شود ديگر تيم.ها بي.مورد وقت تلف نکنند و بازي به بيراهه کشيده نشود.

دايي با اشاره به بازي بازيکنان استيل.آذين در ديدارهاي قبلي گفت: من فيلم بازي.هاي اين تيم را در مسابقات گذشته ديده.ام. برخي از بازيکنان آنها در زمين راه مي.روند اما امروز با غيرت و تعصب بازي مي.کردند و مقابل پرسپوليس غيرت و تعصب.شان متبلور شده بود اين هم از شانس ما بوده است. اين درس عبرتي خواهد شد که کسي ديگر الکي وقت تلف نکند.

وي در مورد اينکه سياوش اکبرپور و حسين کاظمي نيز به سمت او حمله.ور شدند، گفت: اين درست نيست. خداوکيلي به غير از سوشا مکاني هيچ.کس به سمت من حمله نکرد. مکاني حتي به ذخيره.هاي ما هم بي.احترامي کرد. کاظمي و اکبرپور رفقاي من هستند و به من بي.احترامي نکردند. فقط سوشا بود که چنين کارهايي انجام مي.داد. اگر فيلم.هايش موجود باشد خواهيد ديد که مکاني چه الفاظ رکيکي به کار مي.برد.

دايي در مورد درگيري فيزيکي رحمان احمدي و سوشا مکاني در پايان مسابقه گفت: به احمدي فحش ناموسي داده شد. ديگر نمي.دانم چه چيزي در اين مورد بگويم. بايد به مسائل بيرون از فوتبال که اين چيزها است رسيدگي شود.
دروازه.بان حريف الفاظ نامناسبي به کار مي.برد. اين مسائل را بررسي کنيد. اگر مکاني مصدوم است چرا بعد از آن صحنه شيرجه به آن بلندي را مي.رود. اگر هم واقعاً مصدوم بود مي.توانست توپ را به زمين ما پرتاب کند. ما که نمي.توانستيم از زمين خود توپ را بر روي دروازه. آنها پرتاب کنيم. اشتباهات خود را توجيه نکنند. تقصير خودشان بود.

سرمربي پرسپوليس تاکيد کرد: مطمئن هستم پس از اين ماجرا حرف.هاي زيادي در مورد من مي.زنند اما حريف از نظر فوتبالي چه کاري کرد. به غير از شوت زندي در نيمه دوم و يک کاشته در نيمه اول که به ديوار دفاعي ما خورد از نظر فوتبالي حريف چه کاري انجام داد. بازي جوانمردانه معنايش چيز ديگري است. خودت را به زمين مي.اندازي تا وقت بکشي. ما اين چيزها را در بازي با عرب.ها زياد ديده.ايم که هر وقت مي.خواستند وقت را تلف کنند خودشان را زمين مي.انداختند. مگر ما ديوانه بوديم که بعد از آن همه فشاري که آورديم توپ را بي.مورد به حريف تقديم کنيم آن هم براي دروازه.باني که فيلم بازي مي.کند.

دايي افزود: متأسفانه در فوتبال خشک و تر با هم مي.سوزند. آنها خودشان را به مصدوميت مي.زنند و بعد به ما لگد مي.زنند.
وي در مورد حضورش در درگيري.ها گفت: من مطمئن بودم بايد جلو بروم تا بازيکنان کمتر درگير شوند. بازيکنان ما بعد از گلزني شادي کردند. يکي به من بگويد بازيکنان حريف در وسط بازيکنان ما هنگام شادي چه مي.کردند.
دايي ادامه داد: از کميته انضباطي مي.خواهيم به اين مسائل رسيدگي کند. کاري که آنها کردند اسمش را چه مي.گذاريد؟ يک نفر به من بگويد.

سرمربي پرسپوليس در مورد داوري مسابقه گفت: سوشا مکاني به عالم و آدم فحش داد. اگر کارت قرمز مي.گرفت اين اتفاقات شايد رخ نمي.داد. من نمي.خواهم درباره داوري حرف بزنم. شايد حرف شما درست است و بازي از دست داور خارج شده بود اما اگر من حرف بزنم مي.گويند دايي فلان و بي.سار گفت.

وي تأکيد کرد: ما بهترين داوران دنيا را داريم و من مخلص همه آنها نيز هستم. من بعد از بازي با استقلال در مورد داوري حرف زدم گفتند دايي دارد باختش را توجيه مي.کند آن هم در حالي که پنالتي به آن واضحي براي ما گرفته نشد. من در مورد رفيعي يکبار حرف زدم شما ديديد چه جنجالي به راه افتاد. من مخلص داوران هستم و در موردشان صحبت نمي.کنم زيرا دوست دارم در کنار بازيکنانم تا زماني که هستم حضور داشته باشم نمي.خواهم از روي سکو بازي را تماشا کنم حوصله اين چيزها را ندارم همه داوران ما خوب هستند.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه از امير قلعه.نويي و پرويز مظلومي براي فصل آينده برنامه گرفته شده اما از او باشگاه پرسپوليس برنامه.اي نخواسته گفت: من به اين مسائل کاري ندارم حدود يکي دو ماه ديگر با تيم قرارداد دارم. اگر باشگاه مرا نخواهد که حرفي نيست اما اگر من را بخواهند من هم بايد فکرهايم را بکنم که بمانم يا بروم. من اصلاً نگران نيستم مگر خودم به اين تيم آمدم به دنبال من آمدم و مرا آوردند. در پرسپوليس نصف پولي که ساير باشگاه.هاي که خواهانم بودند به من دادند. من همواره گفته.ام به اين تيم مديونم و براي مردم کار مي.کنم و به آن افتخار مي.کنم.

دايي يادآور شد: چشم.داشتي نداشته.ام ضمن اينکه قرار نيست فقط در پرسپوليس باشم مي.توانم در تيم.هاي ديگر هم مربيگري کنيم. حتي اگر تيم.هاي ديگر نيز ما را نخواهند به کارهاي ديگرم مي.پردازم.

وي در مورد ملاقاتش با کي.روش گفت: من بارها گفته.ام که هرجا بخواهم کار کنم به عنوان نفر اول مربيگري هستم. من عاشق تيم ملي هستم و هر کمکي که از دستم بربيايد براي تيم ملي مي.کنم. با کي.روش حرف زدم اما فقط به عنوان مربي اول در مربيگري کار مي.کنم اما به طور غير مستقيم در خدمت تيم ملي هستم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن