تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820651735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رقابتهاي جهاني كاراته؛ تيم ملي كاراته بزرگسالان دومين ديدار خود را به سنگال واگذار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رقابتهاي جهاني كاراته؛ تيم ملي كاراته بزرگسالان دومين ديدار خود را به سنگال واگذار كرد
توكيو- تيم ملي كاراته بزرگسالان جمهوري اسلامي ايران در بخش كوميته تيمي روز جمعه و در دومين روز از برگزاري رقابتهاي جهاني كاراته بزرگسالان ، نتيجه را به تيم سنگال واگذار كرد.


به گزارش خبرنگار ايرنا از محل برگزاري اين دوره از مسابقات در سالن " نيپون بودوكان" توكيو، تيم ملي كاراته بزرگسالان جمهوري اسلامي ايران در اين ديدار نتيجه مسابقه را سه بر صفر بر حريف خود واگذار كرد.
" جاسم ويشگاهي" ، مازيار الهامي" ، "سعيد فرخي" ، "رضا عزيزي" و "نادر جودت " پنج كاراته كاي ايراني بودند كه در اين ديدار مقابل تيم سنگال به رقابت پرداختند.
با توجه به اين كه تيم ملي كاراته بزرگسالان سنگال در بخش كميته تيمي ، پس از ديدار با تيم ملي ايران مقابل تيم ملي صربستان نتيجه را واگذار كرد، تيم ملي ايران در اين بخش كميته تيمي از دوره مسابقات حذف شد.
" وحيد خواجه حسيني " سرمربي تيم ملي كاراته جمهوري اسلامي ايران پس از ديدار تيم ملي كشورمان با تيم ملي سنگال، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، گفت: به رغم آن كه تيم ملي كاراته جمهوري اسلامي ايران مقابل تيم سنگال نتيجه را واگذار كرد با اين حال لطمه اي به اين تيم وارد نمي شود.
خواجه حسيني، افزود: تيم ملي كاراته جمهوري اسلامي ايران از جمله تيمهايي است كه در سطح بسيار بالا قرار دارد اما در اين ديدار كه مسابقه نزديكي با تيم سنگال بود، نتوانست از فرصتهايي كه داشت به خوبي استفاده كند.
وي اضافه كرد: البته نبايد اين مساله را از نظر دور داشت كه تيم ملي كاراته جمهوري اسلامي ايران در اين ديدار در حقيقت به دليل اخطارهايي كه گرفت ، نتيجه را واگذار كرد و تيم سنگال نيز از اين اخطارها و فرصتها به خوبي استفاده كرد.
به گفته سرمربي تيم ملي كاراته جمهوري اسلامي ايران ، اشتباهات داوري در اين ديدار نيز از جمله عوامل شكيت تيم ايران مقابل سنگال بود.
وي با اشاره به برگزاري مسابقات كاراته بزرگسالان در كميته انفرادي كه از روز شنبه آغاز مي شود، ابراز اميدواري كرد با توجه به تيم خوب ايران و حضور ورزشكاران ايراني در تمامي هفت وزن اين مسابقات، تيم ملي ايران نتيجه خوبي از اين ديدارها كسب كند.
تيم ملي كاراته بزرگسالان جمهوري اسلامي ايران كه براي شركت در نوزدهمين دوره مسابقات كاراته قهرماني جهان در ژاپن بسر مي برد، متشكل از 10 ورزشكار در قسمت كوميته، 4 نفر در قسمت كاتا، 2 نماينده بانوان، 7 نفر همراه شامل كادر مربيان، پزشك، نماينده سازمان تربيت بدني، مترجم، دبير و رئيس فدراسيون است.
در كوميته انفرادي، حسين روحاني در وزن 60- كيلوگرم، حسن روحاني در 65- كيلوگرم، سعيد فرخي در 70- كيلوگرم، جاسم ويشگاهي در 75- كيلوگرم، نادر جودت در 80- كيلوگرم، رضا عزيزي به اضافه 80 كيلوگرم و اسماعيل ترك زاد در وزن آزاد به رقابت مي پردازند.
اعضاي كوميته تيمي را نيز در اين رقابتها ، سعيد فرخي، جاسم ويشگاهي، نادر جودت، رضا عزيزي، مازيار الهامي، رسول همرنگ و پيام مرادي تشكيل مي دهند.
محسن اشرفي در كاتاي انفرادي كه از اميدهاي تيم ملي كاراته جمهوري اسلامي ايران در اين دور از رقابتها محسوب مي شود، قرار است عصر امروز با حريفان خود به رقابت بپردازد.
رضا خداشناس، ميلاد خداياري صاحبي و سيدجمشيد حسيني در كاتاي تيمي روز گذشته (پنجشنبه) در مقابل تيم پرآوازه اسپانيا نتيجه را واگذار كرد.
وحيد خواجه حسيني/سرمربي/، حسن شاطرزاده، شهاب سلطاني و علي عسگري/مربيان/، محمدرضا حسيني/مربي بدنساز/، علي اكبر محمدي بقا و نجف علي مقدم/مربيان كاتا/ و اميرعباس لشكري/پزشك/ از ديگر اعضاي كاروان تيم ملي كاراته ايران هستند.
هلن سپاهي و شهناز ميرحيدري دو كاراته كاي عضو تيم ملي ايران در قسمت بانوان در اين مسابقه ها هستند.
نوزدهمين دوره مسابقات كاراته قهرماني جهان كه از روز پنجشنبه در ورزشگاه "نيپون بودوكان" شهر توكيو و با حضور ورزشكاراني از بيش از 100 كشور جهان آغاز بكار كرد تا روز يكشنبه آينده (26 آبان) ادامه دارد.
آساق**280**1373
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن