تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816990555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طلاق از همسر اشرافی به خاطر ازدواج دختر


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مرد باغبان كه همسر ثروتمندش را سد راهی برای ازدواج تنها فرزندشان می دید به بهانه خوشبختی دخترش، همسر خود را طلاق داد.
زن و مرد مقابل قاضی دادگاه خانواده نشسته بودند كه رئیس محكمه از شاكی خواست درباره علت درخواست طلاقش توضیح دهد.
مرد كه خود را خسرو معرفی می كرد درباره سرنوشت زندگی اش گفت: در ۲۰ سالگی و پس از دریافت دیپلم، همراه پدرم كه یك باغبان حرفه ای بود و مشتریان خاصی هم داشت به بزرگترین و مجلل ترین خانه ها و باغ های شمال تهران می رفتیم تا فوت و فن كار را از او یاد بگیرم. به خاطر بیماری، چند وقتی از شروع كارم گذشته بود كه پدرم نشانی خانه ای را داد و از من خواست برای انجام كارهای باغبانی به آنجا بروم.
چند روزی از شروع كارم گذشته بود كه متوجه نگاه های معنادار دختر جوان صاحبخانه شدم. در حالی كه با دیدن او دستپاچه شده بودم بریده بریده سلام كردم و او هم گفت: تو پسرشی؟ پسر حاج عباس باغبان؟ پس چرا خودش نیامده؟ البته كار تو هم خوبه. از پدرت یاد گرفتی؟ و...
به قدری تند و تند و پشت سر هم سؤال می كرد كه حتی نمی توانستم به یكی از آنها پاسخ دهم. به همین دلیل از خجالت سر به زیر انداختم و گفتم خانم اجازه می دهید من به كارم برسم؟ و...
آن روز پس از پایان كارم از صاحبخانه انعامی دریافت كردم كه هرگز تصورش را هم نمی كردم. مدتی گذشت اما من دائم به دختر صاحبخانه فكر می كردم و احساس می كردم چیزی را در آن خانه مجلل جا گذاشته ام. اما نمی توانستم به خودم اجازه دهم كه علاقه ام به او را برای كسی بازگو كنم.
تا این كه پدرم از موضوع باخبر شد. اما به من پیشنهاد كرد او را برای همیشه فراموش كنم. چرا كه او ازدواج ما را غیرممكن می دانست. بنابراین تصمیم گرفتم فكرش را از ذهنم بیرون كنم.
حدود یك سال بعد، پدرم فوت كرد و من مجبور شدم تا به كارهای تمام مشتریانش رسیدگی كنم. در این میان روزی هم به خانه موردنظرم رفتم در حالی كه از شدت هیجان در پوست خود نمی گنجیدم. اما افسوس كه به محض ورود با صحنه ای عجیب روبه رو شدم. آن دختر زیبا بشدت مریض و افسرده شده بود. پس از كمی پرس و جو از خدمتكاران خانه شنیدم «زرین» چند ماه قبل نامزدش را در سانحه تصادف از دست داده و پس از آن بشدت افسرده شده است. من كه بشدت به او علاقه مند بودم تصمیم گرفتم به هر شكل ممكن كمكش كنم.
خوشبختانه چند ماه بعد هم همه چیز كم كم به حالت عادی برگشت. در این میان ما هر روز به یكدیگر وابسته تر می شدیم، اما به خاطر اختلاف طبقاتی مان، جرأت مطرح كردن خواسته ام را نداشتم. بنابراین سعی كردم سكوت كنم تا اینكه بالاخره یك روز دل به دریا زدم و پیشنهاد ازدواجم را مطرح كردم.
وقتی زرین با خوشحالی پیشنهادم را پذیرفت از تعجب درجا خشكم زد. وقتی هم با موافقت پدر و مادرش روبه رو شدم بیشتر تعجب كردم. اما همه چیز واقعیت داشت و من خواب نمی دیدم. بالاخره پس از طی مراحل رسمی، «زرین» را با مهریه ۵۰۰ هزار تومان به عقد دائم خود درآوردم.
بعد هم با كمك خانواده همسرم خانه ای تهیه كرده و زندگی مشتركمان شروع شد. اوایل زندگی خوب و خوشی داشتیم اما وقتی پس از سه سال درباره بچه دار شدن با همسرم صحبت كردم او به شدت مخالفت كرد و گفت: بچه، مخارج دارد و ما نمی توانیم از عهده اش برآییم. پس از شنیدن حرف های همسرم بشدت شوكه شدم. چرا كه تصور نمی كردم همسرم در مورد من اینچنین فكر كند. اما بالاخره پس از چند سال او هم برای بچه دار شدن علاقه نشان داد و خدا هم دختر زیبایی به ما داد. البته توقعات همسرم همچنان خیلی بیشتر از توانم بود. با این حال به سختی كار می كردم تا همسر و فرزندم راحت تر زندگی كنند.
بالاخره تنها دخترمان بزرگ شد و به دانشگاه رفت و فوق لیسانس گرفت. حالا هم در مقطع دكترا درس می خواند و البته در همین ایام به یكی از همكلاسی هایش دلبسته شده اما به دلیل اینكه پسر مورد علاقه اش اهل شهرستان است و خانواده ثروتمندی هم ندارد همسرم بشدت مخالف ازدواج شان است. متأسفانه تاكنون نیز هر چه تلاش كردم تا رضایتش را جلب كنم، بی فایده بود و او همچنان بشدت با این وصلت مخالف است. حتی دخترم دست به خودكشی زده اما همسرم با دیدن وضعیت و وخامت حال دخترمان باز هم برمخالفتش پافشاری می كند. وقتی هم اعلام كرد در صورت این وصلت از من جدا می شود چاره ای جز پذیرش خواسته اش ندیدم. اما به خاطر خوشبختی دخترم می خواهم او با مرد مورد علاقه اش ازدواج كند و به آرزویش برسد.
در ادامه جلسه دادگاه، زرین هم گفت: شوهرم در شأن و شخصیت خانواده ما نبود. اما به دلیل اینكه كمكم كرد تا به زندگی بازگردم خود را مدیونش می دیدم. بنابراین با او ازدواج كردم. اما هرگز اجازه نمی دهم كه دخترم نیز گرفتار سرنوشت من شود. اما حالا كه همسرم بر ازدواج آنها اصرار دارد حاضرم با بخشش همه حق و حقوقم از او جدا شوم تا شاهد رنج های زندگی دخترم نباشم. قاضی عموزادی پس از شنیدن اظهارات این زوج وقتی با اصرار و پافشاری آنها برای طلاق روبه رو شد حكم طلاق را صادر كرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن