تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817150071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نتايج جالب تحليل شخصيت اوباما بر اساس حركات بدني اش در ديدار بوش


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: نتايج جالب تحليل شخصيت اوباما بر اساس حركات بدني اش در ديدار بوش
بنا به قوانين "زبان بدن" زماني كه فردي تازه وارد حين دست دادن با طرف مقابل، دست او را محكم مي گيرد و پس از اتمام اين كار با دست چپ بالاي بازوي راست او را مي فشارد، به نوعي اعلام پيروي خود را اظهار مي كند.
عصرايران؛ سيد اميد عرب- پس از ديدار دوساعته روساي جمهور جديد و قديم آمريكا، خبرگزاري آسوشيتدپرس به تحليل سياست هاي رييس جمهور منتخب از نحوه حركات بدني او پرداخت.

به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، با توجه به نحوه برخورد اوباما با بوش حين خوش آمدگويي به كاخ سفيد، قدم زدن در راهروهاي كاخ، نحوه دست دادن، نحوه لباس پوشيدن و ارتباطات چشمي طرفين چنين برداشت مي شود كه با ورود چهره جديد به سياست آمريكا، ديپلماسي كشور نامبرده در قبال مسايل جهاني هيچگونه تغييري نخواهد كرد.

اين خبرگزاري در تحليل ادعاي خود اعلام كرد: بنا به قوانين "زبان بدن" زماني كه فردي تازه وارد حين دست دادن با طرف مقابل، دست او را محكم مي گيرد و پس از اتمام اين كار با دست چپ بالاي بازوي راست او را مي فشارد، حاكي از آن است كه افكار و سياست هاي او را قبول دارد و به نوعي اعلام پيروي خود را اظهار مي كند.

آسوشيتدپرس در مورد نحوه قدم زدن بوش و اوباما با يكديگر نيز افزود: در مورد راه رفتن دو نفر نيز بايد به اين نكته اشاره كرد كه اوباما با حفظ فاصله نيم قدم عقب تر از بوش پيروي از او را اثبات كرد.

سوزان آبرامز مشاور زبان بدني روساي جمهور آمريكا از زمان بوش پدر تاكنون نيز در مصاحبه با آسوشيتدپرس گفت: هنگامي كه دو مقام نظير رييس جمهور منتخب و رييس جمهور در حال ترك كاخ سفيد به يكديگر مستقيم نگاه مي كنند حاكي از دو مساله مهم است. اول اينكه رييس جمهور تازه وارد به همتاي قديمي خود اعلام ورود مي كند، دوم و مهمتر آنكه با تاييد اعمال او در جريان حكومتش را قبول دارد.

اين مشاور "زبان بدني" روساي جمهور آمريكا در ادامه به نحوه لباس پوشيدن اوباما و بوش نيز اشاره كرد و گفت: شايد فكر كنيد كه پوشيدن كت و شلوار، پيراهن و كراوات همرنگ اوباما و بوش اتفاقي بوده اما به هيچ وجه اينطور نيست بلكه ما با پوشاندن پوشاك يك شكل سعي در نشان دادن يكپارچگي ملي و عدم تغيير سياست هاي آمريكا در قبال مسايل پيش روي كشورمان را داشتيم.

نكته جالب توجه اينكه اي. بي. سي آمريكا نيز با زير ذره بين قرار دادن حركات اوباما و بوش اعلام كرد: نحوه نشستن طرفين در جلسه دوساعته حكايت از همترازي سياست ها و ايده هاي فكري آنها دارد و وجود تغيير آن هم از نوع اوبامايي خيلي بعيد به نظر مي رسد. براي توضيح بيشتر سياست هاي اوباما نيز بايد بگوييم كه شعار "تغيير لازم است" مي بايست از واژه "ترميم لازم است" استفاده مي شد.

نحوه نگاه كردن رييس جمهور تازه وارد به كاخ سفيد و فرد قبلي حين عكس گرفتن نيز نكته شايان توجهي است كه مارتين. كي از ديگر مشاوران با اي. بي. سي گفت: زماني كه فردي در حال دروغگويي است، نمي تواند نگاهش را روي چشمان شما متمركز كند و به دليل فشارهاي رواني دروني مجبور به چرخيدن به محيط پيرامون است.

وي تصريح كرد: بوش در زمان هشت سال فعاليت خود از برنامه هاي مطبوعاتي گرفته تا مصاحبه هايش، هيچ گاه به افراد روبه روي خود به صورت متمركز نگاه نكرد و حتي حين عكس گرفتن از اوباما مانند بچه ميهماني كه وسايل خانه را خراب كرده و كسي از او ايراد نگرفته و در حال ترك منزل است و اتفاقا بچه ديگري در حال ورود به همان خانه است به اوباما مي نگريست. خنده كوتاه و گوشه لبي او نيز حكايت از اين موضوع دارد كه فرد جديد با مشكلات زيادي روبه رو خواهد شد. پس كاش بوش اين لبخند تلخ را نثار اوباما نمي كرد!
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن