تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817259331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دختر ۱۱ ساله در آتش خشم پدر سوخت


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: دختر ۱۱ ساله در آتش خشم پدر سوخت
گروه حوادث ـ فرناز قلعه دار: مرد معتاد كه چند سال قبل از همسرش جدا شده بود، در اقدامى جنون آميز دختر ۱۱ ساله اش را در خانه به آتش كشيد.به گزارش خبرنگار جنايى ما، شامگاه دوشنبه ساكنان خيابان قصرالدشت تهران با مشاهده شعله هاى آتش و دود كه از ساختمان دوطبقه اى زبانه مى كشيد بلافاصله خود را به آنجا رساندند.
همسايه ها كه از شدت آتش سوزى وحشت زده بودند براى كمك، وارد خانه شدند اما رضا - 45 ساله - كه در طبقه اول ساختمان سكونت داشت مانع ورود آنها شد. بدين ترتيب موضوع بلافاصله به پليس ۱۱۰ و آتش نشانى اعلام شد. دقايقى بعد مأموران آتش نشانى و كلانترى (۱۰۸)نواب خود را به محل رسانده و مرد صاحبخانه را قبل از فرار دستگير كردند. زن جوانى كه در محل حضور داشت با گريه و فرياد به مأموران گفت: دخترم داخل اتاق است و شوهرم او را به آتش كشيده كمكش كنيد. بلافاصله عمليات اطفاى حريق آغاز شد و دقايقى بعد مأموران با ورود به اتاق پيكر سوخته و بى جان دختر بچه كوچكى را كنار تختخواب پيدا كردند.
بدين ترتيب موضوع به بازپرس جنايى تهران گزارش شد. با صدور دستورات قضايى لازم، رضا - پدر دختر بچه - بازداشت و به كلانترى منتقل شد و گروه ويژه تحقيق به دستور سرهنگ عباس نژاد - رئيس كلانترى (۱۰۸) نواب - بازجويى از تنها متهم پرونده را آغاز كردند. رضا كه خود را كارمند معرفى مى كرد با اعتراف به قتل دخترش، گفت: چهار سال قبل از همسرم جدا شدم سارا - دختر ۱۱ ساله ام - را مدتى به مادرش سپردم. اما من هميشه درباره رفتار او با همسر سابقم درگيرى داشتم. تا اين كه متوجه شدم وى آنطور كه من مى خواستم تربيت نشده است. بنابراين تصميم به قتلش گرفتم، تا دخترم در آينده مرتكب خطا نشود. روز حادثه به خانه پدر همسرم رفتم. سارا چند روزى پيش مادرش بود در آن روز مادرش در خانه نبود. بچه را از خواهر زنم گرفتم و به خانه خودم بردم. عصر بود به اتاقش رفتم او با عروسكش بازى مى كرد اسلحه شكارى ام را به طرفش نشانه گرفتم و گفتم مى خواهم تو را بكشم. سارا شروع به گريه كرد خيلى ترسيده بود. بعد به حياط رفتم يك ظرف نفت برداشتم و در راه پله ها و اتاق ها شروع به ريختن نفت كردم بعد به اتاق او رفتم. روى لباس هايش نفت ريختم و با به آتش كشيدن دخترم، از اتاق خارج شدم. در همين موقع مادرش از راه رسيد نمى دانم از كجا متوجه ماجرا شده بود خيلى تلاش كرد تا او را نجات دهد اما نتوانست. من نيز بلافاصله از آنجا فرار كردم اما مأموران پليس مرا دستگير كردند. بدين ترتيب متهم كه اعتياد شديدى به مواد روانگردان داشت، براى تحقيقات تكميلى در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهى تهران قرار گرفت.
گفت وگو با خانواده سارا كوچولو
روز گذشته خبرنگار «ايران» با خانواده سارا كوچولو تماس گرفت. مادر قربانى كه بشدت ناراحت و پريشان بود و به درستى قادر به گفت وگو با خبرنگار ما نبود. اما خاله سارا كه ارتباط صميمى و نزديكى با خواهر زاده اش - سارا - داشت به خبرنگار ما گفت: خواهرم چهار سال قبل از شوهرش جدا شد و به خانه پدرى بازگشت. او براى مدت كوتاهى سرپرستى سارا كوچولو را به عهده داشت تا اين كه رضا - متهم - دخترش را پيش خودش برد و خواهر او از بچه نگهدارى مى كرد. پس از آن بار ديگر به مدت ۲ سال سارا به مادرش سپرده شد در اين مدت همه چيز خوب بود و او احساس خوشحالى و راحتى مى كرد ما هم از اين موضوع خشنود و راضى بوديم. تا اين كه مهر سال گذشته يكى از بستگان رضا نزد ما آمد و گفت: رضا وضعيت روحى خوبى ندارد بچه را به او بدهيد شايد انگيزه اى براى زندگى پيدا كند با آنكه راضى به اين كار نبوديم اما مجبور شديم سارا را به پدرش بدهيم. اما دختر كوچولو بشدت از زندگى با پدرش ناراحت بود. مى گفت :«پدرم مدام مرا با اسلحه شكارى تهديد به قتل مى كند» خيلى از پدرش مى ترسيد. دو هفته يك بار بچه را به مادرش نشان مى داد. سارا رابطه نزديكى با من داشت درددل هايش را به من مى گفت. تا اين كه دو سه روز پيش سارا پيش ما آمد. باز هم پدرش او را تهديد به قتل كرده بود. بنابر اين به هيچ عنوان حاضر به بازگشت به خانه پدرش نبود.
غروب دوشنبه - روز حادثه - رضا زنگ خانه را زد و به سارا گفت: زود بيا پايين. چون خواهر زاده ام سرما خورده بود فكر كردم آمده تا او را به دكتر ببرد. اما خيلى عصبانى و آشفته بود. بعد هم در يك چشم به هم زدن سارا را برد. دلم شور مى زد چراكه سارا از نظر روحى بشدت دچار تنش بود. هنوز يك ساعت بيشتر از رفتن آنها نگذشته بود كه سارا برايم پيام كوتاهى فرستاد: «پدرم مى خواهد مرا بكشد.» به مادرم گفتم به خواهرم خبر بدهد تا او خودش را با عجله به خانه آنها برساند خودم هم آماده شدم تا به آنجا بروم اما وقتى خواهرم به خانه او رسيده بود شوهرش با تفنگ شكارى اش او را تهديد به قتل كرده و اجازه نداده بود وارد اتاق سارا شود. بعد هم جلوى چشمان خواهرم دخترش را به آتش كشيده بود.
در ادامه خاله دختركوچولو كه گريه امانش را بريده از ادامه گفت وگو عذرخواهى كرد.يكى ديگر از بستگان سارا در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سارا دختر درسخوان و باهوشى بود. هنوز تقديرنامه هايى كه از سوى مدرسه گرفته بود روى ديوار اتاقش است. او دختر حساس و فوق العاده اى بود اين اواخر انگار احساس كرده بود بزودى زندگى اش پايان خواهد يافت. مدام از مرگ و بهشت و جهنم مى پرسيد. مى گفت اگر من بميرم ديگر سختى نمى كشم
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن