تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817605114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزيدگان مسابقات قرآن كارگران در سه استان كشور معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: برگزيدگان مسابقات قرآن كارگران در سه استان كشور معرفي شدند
گروه فعاليت‌هاي قرآني: نفرات برتر ششمين دوره مسابقات قرآن كريم ويژه كارگران كشور از استان‌هاي «خراسان شمالي، خراسان جنوبي و قم» معرفي شدند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، نفرات برتر ششمين دوره مسابقات قرآن ويژه كارگران كشور و خانواده‌هاي آنان در رشته‌هاي قرائت، حفظ و مفاهيم قرآن كريم از استان‌هاي «خراسان شمالي، خراسان جنوبي و قم» از سوي دفتر امور فرهنگي وزارت كار و امور اجتماعي معرفي شدند.

نفرات برتر استان خراسان شمالي

نفرات برتر استان خراسان شمالي در رشته قرائت ويژه آقايان به ترتيب رتبه «شوذب قصابي‌فرد» از مجتمع فولاد اسفراين، «مجتبي گريواني» از شركت پتروشيمي خراسان و «كيوان شريفان» از مجتمع فولاد اسفراين هستند.

«صديقه مضفري» از شركت خدماتي كار آسان گلشور و «زهرا شيرزاد» از شركت لوله گستر اسفراين دو نفر برتر رشته قرائت ويژه بانوان از استان خراسان شمالي معرفي شدند.

همچنين در رشته مفاهيم ششمين دوره مسابقات قرآن كريم ويژه كارگران استان خراسان شمالي «امرالله هادي» از شركت آلوميناي جاجرم و «محبوبه حميدي» از شركت پتروشيمي خراسان رتبه‌هاي نخست را از آن خود كردند.

نفرات برتر استان خراسان جنوبي

نفرات برتر استان خراسان جنوبي در رشته قرائت ويژه آقايان به ترتيب رتبه «محمدعلي سازنده، عليرضا كوچي و سيد محمدرضا اميرآبادي‌زاده» از بيرجند هستند.

«حميده حكيم‌زاده» از بيرجند و «فاطمه نذير» از سرايان نفرات برتر رشته قرائت ويژه بانوان ششمين دوره مسابقات قرآن كارگران از خراسان جنوبي معرفي شدند.

بنابر گزارش ايكنا در رشته مفاهيم ويژه آقايان «حسين مسگر» از بيرجند و در همين رشته ويژه بانوان «فاطمه صفري» از سرايان نفرات برتر اعلام شدند.

«حميدرضا جعفري» از سربيشه در رشته حفظ پنج جزء، «غلام‌رضا مصطفايي» از درميان در رشته حفظ 20 جزء و سيد «فاضل عبدالهي» نيز از درميان در رشته حفظ كل قرآن كريم به عنوان نفرات اول معرفي شدند.

نفرات برتر استان قم

نفرات برتر استان قم در رشته قرائت ويژه آقايان ششمين دوره مسابقات قرآن كارگران به ترتيب رتبه «سعيد رحيمي، سيد نزار هاشمي و محمد غلاميان» هستند.

همچنين در رشته قرائت اين مسابقات ويژه بانوان «مرضيه توفيق‌نيا و نسيبه كرمي‌پارسا» به ترتيب موفق به كسب مقام‌هاي اول و دوم شدند.

در رشته حفظ كل «غلامحسين سميعي»، در رشته حفظ 20 جزء «حسين معتمدي و فاطمه رضانژاد»، در رشته حفظ 15 جزء «زهرا ژرفي‌يگانه» و در رشته حفظ پنج جزء «محمد ژرفي‌يگانه و فاطمه مهرآيين» به عنوان رتبه‌هاي نخست اعلام شدند.

در رشته مفاهيم نيز «محسن خلج و فائزه حيدري» نفرات برتر اعلام شدند و تمامي اين برگزيدگان به مسابقات كشوري كارگري راه‌ خواهند يافت.

يادآوري مي‌شود، ششمين دوره مسابقات قرآن كريم ويژه كارگران كشور و خانواده‌هاي آنان طي نيمه دوم سال جاري در دو شاخه بانوان شامل؛ كارگر خانم، همسران كارگر و فرزندان دختر بالاي 16 سال كارگران و آقايان شامل؛ كارگر آقا، همسران كارگر و فرزندان پسر بالاي 16 سال كارگران در استان‌هاي كشور برگزار مي‌شود.
 سه شنبه 21 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن