تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816939810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شيطان پرستان ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: شيطان پرستان ايراني


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز : اعلام رسمي خبر بازداشت 80 زن و مرد شيطان پرست در يك محفل جهنمي در كرج ، بازتاب گسترده اي داشته و اين معضل با واكنش هاي فراواني رو به رو شده است.

به گزارش روز يكشنبه گروه حوادث ايسكانيوز : در شرايطي كه شبيخون فرهنگي و اعتقادي ، قلب جامعه (جوانان) را نشانه رفته و هجمه تبليغات بيگانگان براي نابودي انديشه هاي پاك نسل جوان ايراني از در و ديوار مي بارد بايد بيش از پيش هوشيار بود.
در اين وادي ، آن دسته از رسانه هاي خبري كه همواره دلسوزانه در خدمت جامعه بوده اند مي توانند با تنوير افكار عمومي ، گامي كليدي براي مبارزه با دسيسه هاي شوم ؛ نظير شيطان پرستي بردارند.
شيطان پرستي يكي از اعتقادات پوچ است كه برخي به آن پيشينه هزاران ساله مي‌دهند. دليل آن را هم پرستش هر موجود داراي قدرت از سوي مردمان هزاران سال پيش و يا در نظر گرفتن دو خداي ضد هم يعني خير و شر مي‌دانند.
«ستوان مجيد ملك زاده» جمعي فرماندهي پليس تهران بزرگ با جمع آوري اطلاعاتي مستند ، توضيح مي دهد : شيطان پرستي دنيايي را ترسيم مي كند كه هيچ روزنه اميدي براي آن متصور نيست. به همين دليل شيطان پرستي را جهان تاريك مي‌گويند. شيطان پرستي ، چيزي را جست و جو مي كند كه در اين جهان يافت نمي شود.
وي ادامه مي دهد ، شيطان پرستان براي خودكشي توجيهي اين گونه دارند: اگر بپرسي چرا خودت را مي كشي؟ پاسخ مي‌دهد مي خواهم به حقيقت برسم و حقيقت در اين دنيا به دست نمي آيد.عمده ترين نشانه شيطان پرستي را در تجاوز و قتل به ويژه درمورد كودكان و نوجوانان بايد ديد.
شيطـان‌پرستـي به چه معنـاست؟
شيطان پرستي به معني پرستش شيطان به عنوان قدرتي فوق العاده قوي و بسيار قوي تر و موثرتر از نيروهاي خوب دنيوي همچون خداست.
در شيطان پرستي شيطان به عنوان نماد قدرت و حاكميت بر روي زمين، قدرتي به عنوان برترين قدرت دو جهان مورد توجه و پرستش قرار دارد و اين دنيايي را كه به عنوان دوزخ برشمرده مي‌شود قانونمند مي‌كند.
در شيطان پرستي، غير از استفاده از شيطان به عنوان قدرت تاريكي و قدرت مطلق از نيروها و اجنه و روح هاي پليد و شيطاني نيز براي رسيدن به اهداف خود استفاده مي‌شود؛ و در نهايت معناي شيطان پرستي؛ پرستش قدرت پليدي است.
به طور كلي دو تعريف براي گروه‌هاي شيطان پرستي در نظر افراد وجود دارد؛
تعريف اول : هر گروهي كه شيطان را (مشابه شيطان تعريف شده در دين مسيحيت كه عاري از مفاهيم غيرطبيعي مربوط به پليدي و زشتي است يا يك شيطان انتزاعي) به عنوان خدا قبول داشته باشد و آن را عبادت كند كه معمولا از آن به عنوان الهه سياه نيز ياد مي‌كنند و منتسب به طبيعت حقيقي انسان مي‌نامند.
تعريف دوم : گروه‌هايي كه از دين مسيحيت تبعيت نكرده و يا عيسي را با خصوصياتي كه در دين مسيح تعريف شده است قبول ندارند. اين تعريف معمولاً توسط بنيادگرايان مسيحي مورد استفاده قرار مي‌گيرد و بر مبناي اين تعريف بسياري از گروه‌ها را شيطان پرست مي‌نامند. ضرورت انتخاب اين موضوع
روزگار عجيبي است ؛ هر گوشه ، در هر خيابان يا بين دوستان را كه نگاه مي‌كني درباره اين كلمه مي‌شنوي مخصوصا بين كساني كه ادعاي متال‌بازي و گوش دادن به موسيقي متال به خصوص سبك بلك‌متال را يدك مي‌كشند.
چيزي كه الان در جامعه مشاهده مي‌شود باب شدن شيطان پرستي و انداختن پنتاگرام در گردن است.
*بلك‌متال Darkthrone ، مريلين مانسن ، نيرو انا ، آنتون لاوي، كليساي شيطان ، satanic bible ، آدم خواري ، skull-n-bone .... احتمالا دست كم يكي از اين كلمات را تاكنون شنيده‌ و آدم هاي زيادي را هم ديده‌ايد كه خودشان را طرفدار اين نامها و گروهها مي‌دانند.
موسيقي هاي آنها را گوش مي‌دهند ، گاه‌ لباس‌هاي عجيب و غريب مي‌پوشند، نشانه هاي خاصي دارند و به قول خودشان تيريپ خفن مي زنند!
از اينها كه بگذريم حتما زياد هم شنيده‌ايد كه در فلان كشور يك عده شيطان پرست يك آدم را تيكه تيكه كردند يا خوردند يا فلان جنايت را انجام دادند. لذا بر آن شديم تا در مورد شيطان‌پرستي و شيطان‌پرستان تحقيقي اجمالي به عمل آوريم.
* تاريخچـه شيطان پرستـي
شايد عده اي شيطان پرستي را آئيني مدرن و نهايتا مربوط به قرن هاي گذشته مي دانند اما واقعيت چيز ديگريست. شايد بتوان تاريخچه شيطان پرستي را به قرون اوليه پيدايش آدمي نسبت داد.
البته شواهد به دست آمده اين حرف را تصديق مي‌كند كه شيطان پرستي در نواحي امريكاي لاتين، امريكاي جنوبي و آفريقاي مركزي به قرنها پيش از ميلاد مسيح برمي‌گردد.
در اكتشافات امريكاي جنوبي يكي از قبايل اين قاره كه اعتقاد بسياري به خوب و بد داشتند شيطان را مي پرستيدند و حتي انسان هايي را براي شيطان قرباني مي‌كردند.
مكان هاي انجام مراسم قرباني هنوز وجود دارد و اجساد موميايي به دست آمده و نوع كشته شدن ها نشانگر قرباني شدن اين انسانها (كه در آنها بيشتر زنان به چشم مي‌خورند) است.
در آفريقاي مركزي و در دشتها و كويرهاي سوزان اين قاره نيز در قبايلي كه معروفترين آن قبيله اوكاچاست،
شيطان به عنوان قدرت مطلق زمين و آسمان و پديد آورنده آن و خداي خشم و نفرت پرستش مي‌شد و حتي قرباني هايي نيز در مواقع خاص به آن اهداء مي‌شد.
بيان اين نكته ضروري است كه زمان قرباني كردن انسانها در برابر شيطان لحظه هاي خاصي بوده است.
تاريخچه شيطان پرستي به سالهاي بسيار دور بر مي‌گردد كه بعدها اين آيين و سنت به صورتهاي ديگر نمود پيدا كرد كه چيزهايي از گذشته چه با تحريف و چه بدون تحريف دست به دست در حال عبور همراه با زمان است.
البته شيطان پرستي به هنگام پيدايش زبان و خط و زمان مادها ، سومريان، بابليان و ... نيز ادامه داشت تا اين كه شكل نوين آن به وجود آمد.
*مبدا شيطان پرستـي
مبدا شيطان پرستي قديمي همانطور كه گفته شد به قرون اوليه آدمي بر مي گردد. در زمانهاي قديم انسانها در برابر هر چيزي كه قدرت مقابله با آن را نداشتند و از درك آن عاجز بودند، تسليم مي‌شدند و سجده مي‌كردند.
شيطان پرستي قديمي بر اساس سنتهـاي خداپرستــي و شيطان پرستي واقع نشده است و نمي‌تواند اينگونه باشد كه آنها براي اينكه در مقابل قدرتي بزرگ سجده كنند.
مسلما اين قدرت در شب از عظمت مخصوصي برخوردار بوده است و به ستايش و پرستش موجودي فوق طبيعي و دهشتناك كه قدرت فوق العاده اي دارد مي‌پرداختند كه مبدا شيطان پرستي قديمي را به وجود آورد.
شيطان پرستي جديد را پاره اي از انگليسيان كه گفته مي‌شود از نجيب زادگان بودند به راه انداختند براي اينكه از قدرت شيطان و قدرت تاريكي بهره ببرند و پس از آن مراسم شيطان پرستي نوين برگزار مي‌شود.
تغييرات بسياري نسبت به شيطان پرستي قديمي و قرون وسطايي وجود داشت؛ اما به هر حال استفاده از قدرت شيطان همچنان باقي مانده است و اين چيزيست كه نمي‌توان خط بطلاني بر روي آن كشيد.
*سير تاريخي شيطان پرستي:
شيطان پرستي قديمي : شيطان پرستي قديمي شيطان پرستي اي است كه به قرون وسطا برمي‌گردد،؛ با اينكه همانطور كه در تاريخچه شيطان پرستي ذكر گرديد شيطان پرستي به قبل از ميلاد مسيح برمي‌گردد اما اصولا شيطان پرستي قديمي را مربوط به قرون وسطا مي‌دانند.
موضوعي كه امروزه درباره شيطان پرستي قديمي وجود دارد و در برخي كتابها ديده مي‌شود به اين مطلب برمي‌گردد كه اصولا شيطان را كليسا به وجود آورد تا تمام بديها و پليديها را به آن نسبت دهد تا به نوعي خدمتي به بشريت كرده باشد ! اين ، البته نظريه اي است كه آن چنان نمي‌تواند درست باشد و انسان را حداقل از لحاظ فكري ارضا كند زيرا پيش از مسيحيت و در زمان هاي حضرت ابراهيم (ع) و حضرت موسي (ع) و حتي پيش تر شيطان پرستي وجود داشته است.بايد اذعان داشت چيزي به عنوان شيطان مسلما وجود دارد چون اگر نبود هيچ وقت آدم و حوا به زمين سقوط نمي‌كردند. پس نظريه فوق را مي‌توان نسبت به مسيحيت و كليسا مغرضانه خواند.
شيطان پرستي قديمي از لحاظ معني و از لحاظ اعمال مسلما با شيطان پرستي كنوني بسيار تفاوت دارد. شايد بتوان گفت چيزي كه به عنوان شيطان پرستي امروزه در جوامع گوناگون قرار دارد شيطان پرستي قديمي يا قرون وسطايي است كه اين شيطان پرستي به طور كلي محكوم شده است.
شيطان پرستي جديد با آن به مبارزه برخاسته است اما خوب هنوز عده زيادي آن را قبول دارند و به آن احترام مي‌گذارند و قوانين آن را اجرا مي‌كنند.
شيطان پرستي قديمي استفاده از كمك شيطان در كارهاي زيان آور و كمك به برخي پادشاهان در جنگها بوده است و حتي همسر پادشاه فرانسه براي نجات شوهر خود از مرگ مراسم شيطان پرستي قرون وسطايي را انجام داد.
شيطان پرستي قديمي اعتقاد دارد كه شيطان وجود دارد و قدرت او عظيم ترين قدرت بر روي جهان است.
اصل شهوتراني و ارضاي جنسي اصل لاينفك اين مراسم است. شيطان پرستي قديمي مخالف با مسيحيت و كليسا است و دقيقا در مراسم خود اعمال ضد مسيحيت را انجام مي‌دهد.
آنها به مسيحيت و كليسا اعتقادي ندارند و آنها را عامل بدبختي مردم مي‌دانند. آنها مي‌گويند مسيح پيامبري بود كه بايد زمين را آباد مي‌كرد و مردم را به راه راست مي‌برد اما تنها كاري كه انجيل انجام داده دروغگويي و رواج بدي در جامعه است ! آنان قرباني كردن انسان را امري ضروري براي آرامش و احترام به شيطان مي‌دانند.
در اين ميان دختر بچه ها بهترين قرباني براي شيطان هستند. ريختن خون در اين مراسم نشانه تقدس اين مراسم است ( همانند نوشيدن شراب در عشاي رباني مسيحيت كه به عنوان نشانه تقدس و خون مسيح است.
شهوتراني در اين مراسم از كارهايي است كه بايد بدان پرداخته شود چون در شيطان پرستي قديمي ارضاي حس جنسي يكي از مهم ترين عوامل است.البته با توجه به اينكه شيطان پرستان قديمي بدترين اعمال را براي مبارزه با خدا، مسيح و شيطان انجام مي‌دادند لذا امور جنسي نيز به بدترين و فجيع ترين نوع انجام مي‌گرفت.
آنان به جهنم اعتقادي نداشتند و مي‌گفتند جهنم همين دنيايي است كه در آن زندگي مي‌كنيم ؛ بر همين اساس بدترين گناهان را در مراسم خود انجام مي‌دادند. شيطان پرستان قديمي شيطان را موجودي با هويت خارجي مي‌دانند.
*شيطان پرستي جديد
شيطان پرستي جديد در انگلستان به وجود آمد و البته زياد نيز تعجب برانگيز نيست زيرا انگليس يكي از كشورهايي است كه جادوگراني بسياري داشته است و البته وجود اهالي باستاني آسياي مياني و خاورميانه و همچنين اهالي يونان باستان در انگليس ثابت شده است.از اكتشافات در برخي محل هاي برگزاري مراسم شيطان پرستي و جادوگري در انگليس نظير محل استون هنج آثاري از تمدن ايران و يونان پيدا شده است.
همچنين در كتب شيطان پرستي و جادوگري ، كلمات عبري ، يوناني و فارسي وجود دارد البته نه به صورت كنوني.
شيطان پرستي جديد بر خلاف شيطان پرستي قديمي اعتقادي به وجود شيطان خارجي ندارد بلكه شيطان پرستي جديد شيطان را در طبيعت و در وجود هر انساني مي‌داند و اين باطن هر كسي است كه شيطان در آن وجود دارد و مراسم شيطان پرستي جديد مراسمي است براي دعوت از شيطان باطني و حس اهريمني دروني است كه با اعمال جنسي آرام و ارضا مي‌شود.
آنان جسم پرست هستند و اعتقاد دارند هر آنچه وجود دارد مديون آدم است.ديگر اين كه انسان بايد كامل ترين لذت جسماني و جنسي را در اين دنيا ببرد.گزارش ايسكانيوز مي افزايد، آنان معتقدند بعد از مرگ ، روح كساني كه لذت جسماني لازم را نبرده اند به اين دنيا برمي‌گردد و لذت جنسي خود را كامل مي‌كند.
*انواع شيطان پرستي از نظر ايدئولـوژي
شيطان پرستي جديد آييني است داراي شباهت هايي به اومانيسم كه انسان را برترين موجود مي داند و او را تنها در برابر خود مسئول مي داند:
«آنتون لاوي» مي گويد : خداي باعظمت و با شكوهي وجود ندارد، و جهنمي كه در آن گناهكاران كباب مي شوند هم نيست.اينجا و حالا روز شكنجه و سختي ماست ! حالا و اينجا روز خوشي ماست ! اينجا و حالا فرصت ماست ! اين روز، اين ساعت را انتخاب كن كه زندگي رهايي بخشي نيست !"
شيطان پرستي جديد به خدايي اعتقاد ندارد و شيطان را تنها نوعي كهن نماد ( archetype ) مي داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول مي‌داند و اعتقاد دارد كه انسان به تنهايي مي تواند راه درست و غلط را تشخيص دهد به همين دليل هم اين اعتقاد بيشتر به عنوان يك اعتقاد فلسفي شناخته مي شود .
شيطان در اين اعتقاد نماد نيروي تاريكي طبيعت ، طبيعت شهواني ، مرگ ، بهترين نشانه قدرت و ضدمذهب بودن است. اين اعتقاد داراي شاخه هاي متعددي است اما مي توان گفت جز يكي دو نوع آن همگي داراي اين اصول هستند:
Atheism (خدايي در شيطان پرستي وجود ندارد)
Not dualistic (روح و جسم غيرقابل ديدن هستند و هيچ جنگي بين عالم خير و شر وجود ندارد)
Autodeists (خود پرستي ، خدايي جز خود انسان وجود ندارد و هر انساني خود يك خداست)
Materialistic ( اعتقاد به اصالت ماده)
وابسته به راه چپ بودن در برابر راه راست كه راه خدايي هست.
ضد مذهب بودن خصوصا مذاهبي كه اعتقاد به زندگي پس از مرگ دارند.
اعتقاد به لذت اعلاي دنيوي ، زيرا تمامي خوشي دنيايي است و اين خوشي ها خصوصا لذات جنسي پتانسيل لازم را براي كارهاي روزانه آماده مي كنند و به هر شكلي انجام آنها لازم و ضروري است./525
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن