تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817343632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو كميته استيناف فدراسيون فوتبال : تيم فوتسال خوزستان به پرسپوليس رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عضو كميته استيناف فدراسيون فوتبال : تيم فوتسال خوزستان به پرسپوليس رسيد
عضو كميته استيناف فدراسيون فوتبال، با غير قانوني دانستن حكم اعلام شده به نام اين كميته به باشگاه فوتسال پرسپوليس خوزستان گفت: تيم فوتسال پرسپوليس خوزستان به باشگاه پرسپوليس برگشت داده شده است.
رضا افتخاري، امروز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر، درباره وضع تيم فوتسال پرسپوليس خوزستان و انتقال آن به پرسپوليس گفت: در جلسه قبلي كميته، درباره اين موضوع، دو نفر مخالف و دو نفر مخالف براي حكم صادر شده وجود داشت و به پيشنهاد من، اين راي نگه داشته شد تا پس از بازگشت ترابيان، رئيس كميته فوتسال، از برزيل، با اين افراد مشورت شود و سپس تصميم نهايي گرفته شود.

عضو كميته استيناف فدراسيون فوتبال گفت: با اين توافق، پرونده مسكوت باقي ماند و معلوم نيست چه كسي از فدراسيون، اين صورتجلسه را كه به امضاي اعضاي كميته نرسيده بود و به طبع، قطعي نشده بود، پس از تايپ، به دفتر دبير كل ابلاغ كرده و سپس به استان خوزستان ابلاغ شده است.

عضو كميته استيناف فدراسيون فوتبال افزود: اين راي به اين صورت بوده است كه تيم فوتسال به خوزستان برگردانده شود و به پرسپوليس منتقل نشود.

افتخاري خاطرنشان كرد: باشگاه پرسپوليس تهران، تيم فريد كرج را از شخصي به نام شاهرخي، خريداري مي كند و نام پرسپوليس تهران را براي آن انتخاب مي كند و به علت كمبود بودجه، اين تيم به خوزستان واگذار مي شود.

عضو كميته استيناف فدراسيون فوتبال اضافه كرد: در ازاي فروش اين تيم، پرسپوليس 5 ميليون تومان را مي بخشد و دو چك دريافت مي كند و قرار بر اين مي شود، اگر چك دوم پرداخت نشود، اين تيم پس گرفته خواهد شد.

عضو كميته استيناف فدراسيون فوتبال گفت: در پي پرداخت نشدن پول از سوي مسئولان خوزستان، باشگاه پرسپوليس به فدراسيون شكايت و بازگشت اين تيم را خواستار مي شود و در مرتبه نخست، در كميته استيناف رد مي شود و در جلسه دوم، باشگاه پرسپوليس با ارائه مداركي، موفّق به تائيد راي كميته انضباطي مي شود و كميته، راي به بازگشت تيم پرسپوليس خوزستان مي دهد.

افتخاري تاكيد كرد: رايي كه به پرسپوليس خوزستان رسيده بود، مبني بر ماندن اين تيم بود كه اساس درستي نداشت، چون هيچ يك از افراد كميته استيناف، آن را امضاء نكرده بودند و به همين علت اين موضوع سبب شده بود، مسئولان تيم خوزستاني با اعتراض زياد به فدراسيون بيايند.

عضو كميته استيناف فدراسيون فوتبال ادامه داد: وكيل باشگاه معتقد بود، چون اين حكم، برابر اصل شده بود، لازم الاجراست و اين موضوع را به وكيل تيم خوزستان فهماندن، بسيار سخت بود، چون به هيج عنوان قبول نمي كرد بايد امضاي اعضا، پاي اين احكام باشد.

افتخاري تصريح كرد: راي كميته انضباطي، در كميته استيناف فدراسيون فوتبال تائيد شده است و تيم فوتسال به پرسپوليس تعلق دارد.

عضو كميته استيناف فدراسيون گفت: اين تيم از ليگ برتر به دسته يك سقوط كرده است و مدير عامل اين باشگاه، پرونده هاي كلاهبرداري با استفاده از نام اين باشگاه را دارد و صلاح نبود اين تيم دست اين شخص باشد.

افتخاري اعلام كرد: راي كميته صادر شده و باشگاه فوتسال به پرسپوليس برگردانده شد.
 پنجشنبه 16 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن