تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817064072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غياثي: پايه هاي ميز رياست عنايت در مرداب است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: غياثي: پايه هاي ميز رياست عنايت در مرداب است
مسعود عنايت روز هفتم آبانماه در گفتگويي با گروه ورزشي مهر صحبت هايي را در مورد رضا غياثي رئيس پيشين كميته داوران مطرح كرد. به همين دليل رضا غياثي با ارسال نمابري به گروه ورزشي مهر به مصاحبه عنايت پاسخ داد كه متن اين پاسخ در زير مي آيد:

1- افراد شرافتمند و وطن دوست هيچ گاه آرزوي شكست هموطنانشان را در ميدانهاي ورزشي و غير ورزشي بين المللي نمي كنند. از اين رو عقلاني نيست كه تصور كنيم كارشناسان فرهيخته و متعهد داوري فوتبال كشور آرزوي حذف آقاي مسعود مرادي را از قضاوتهاي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي داشته اند. ( هر كسي از ظن خود شد يار من)

2- برابر مفاد قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران آزادي بيان و عقيده و هم چنين فرضيه امر به معروف و نهي از منكر از حقوق الهي و قانوني به رسميت شناخته هر فرد ايراني مي باشد كه مقامات رسمي و يا غير رسمي بدون حكم دادگاه صالحه اجازه سلب اين حق قانوني را از آنان ندارند ، نمي دانم آقاي عنايت به حكم كدامين دادگاه صالحه نقطه نظرات كارشناسانه، مشفقانه و خيرخواهانه كارشناسان داوري را مغرضانه و براي تيشه زدن به ريشه داوري فوتبال مي داند و حكم به سكوت اجباري آنان مي كند.

من قبول دارم انتقادات به حق كارشناسان بر مدير پروازي بودن ايشان، عدم اشرافشان بر كميته داوري و داوران به دليل پاي كار نبودنش، تفاوت قائل شدن بين اقليتي از داوران و كمك داوران با اكثريت داوران و كمك داوران زحمتكش كشور و گزينش بي محاباي بعضي از داوران براي مسابقات ليگ برتر كه سر و صداي قريب به اتفاق همه مديران و مربيان باشگاهها را برانگيخته و آنان را وادار به نامه نگاري با فدراسيون كرده است و همچنين اذعان مسئولان رده بالاي فدراسيون به لزوم شورايي شدن اداره امور كميته داوران و تاييد رئيس محترم فدراسيون به روزمرگي دچار شدن كميته داوران همه و همه باعث شده تا آقاي عنايت پايه هاي ميزشان را در مرداب ببينند، لذا اين امر را به حساب انتقادات كارشناسانه مي گذارد غافل از اين كه اين رفتار خود اوست كه تيشه به ريشه رياستش مي زند.

3- بنده به عنوان تنها فردي كه حدودا سه ماه قبل از المپيك خط خوردن نام مسعود مرادي را از ليست كانديداي قضاوت در جام جهاني پيش بيني كرده است اعلام مي كنم بر خلاف ادعاي عنايت شديدا از اين اتفاق ناگوار متاسف و متاثر هستم. به خصوص كه ايشان در زمان مسئوليت بنده در كميته داوران نيز به دليل مردود شدن كمك داور قطري در تست آمادگي جسماني ( او در تيم داوري مرادي قرار داشت ) به ناحق از حضور در جام جهاني 2006 آلمان باز ماند به قولي:

گنه كرد در بلخ آهنگري به شوشتر زدند گردن مسگري

از اين رو به دنبال وقوع اين ضايعه دل خراش جديد براي مرادي هيچگونه اظهار نظر مثبت يا منفي له يا عليه او نداشته ام نمي دانم آقاي عنايت با كدام معيار به من تهمت خوشحال بودن از آن را مي زند. شايان ذكر است عنوان نوشته من كه در روزنامه جهان فوتبال ( ارگان نيمه رسمي فدراسيون فوتبال و در مالكيت جناب آقاي مهدي تاج نايب رئيس محترم فدراسيون ) اين بود " چه كسي از حق مسعود مرادي دفاع خواهد كرد." از كي تا به حال نشان دادن راه كار براي حمايت از يك فرد و درخواست كمك از فدراسيون و كميته داوران جرم تلقي مي شود.

4- آقاي عنايت فرموده اند: " امروز مرادي بيش از هميشه نيازمند حمايت و دل جويي است بايد به او اين باور را بقبولانيم كه داور خوبي براي فوتبال ما بوده و خواهد بود. مشكل همين جاست چگونه كسي كه تا ديروز باور نداشته مرادي بهترين داور ايران است و به همين دليل نامش را از رده اول ليست داوران بين المللي ايران به رده دوم آن تنزل داده و اين ظن را در كميته داوران فيفا به وجود آورده كه مرادي حتي در كشور خودش هم نفر اول نيست چه برسد به نفر اول آسيا بودن، چطور امروز دايه مهربان تر از مادر براي مرادي شده و ديگران را به حمايت از او فرا مي خواند؟ جامعه داوري فوتبال ايران به خصوص كارشناسان داوري و همچنين اعضاي كميته داوران قبلي كه بارها شاهد بدگويي عنايت پشت سر مرادي در كميته داوران بوده اند از عدم علاقه عنايت به مرادي اطلاع كامل دارند و ادعاي ايشان را باور نخواهند كرد.

5- عنايت ادعا كرده است بر خلاف نظر غياثي 10 نفر از داوران المپيكي براي قضاوت در جام جهاني برگزيده شده اند و آن را چون چماق بر فرق سرم كوبيده است تا نشان دهد كه من آدم كم اطلاعي هستم. جل الخالق از اطلاعات جامع ايشان كه نمي دانند يا متوجه نيستند اين ليست 38 نفره اعلام شده قطعي نيست و اسامي نهايي داوران راه يافته به جام جهاني آفريقاي جنوبي در سال 2010 معرفي مي شوند.

اولا: به دليل آنكه به قول بزرگان جوجه را آخر پاييز مي شمارند. آقاي عنايت بايد بداند هنوز پاييز نيامده نمي شود اسامي و تعداد قطعي جوجه ها ( ببخشيد داوران جام جهاني 2010 ) را پيش پيش اعلام كرد منظور من در آن نوشته مسافران بين راهي كه در ايستگاه زوريخ از قطار جام جهاني پياده شدند نبوده و نيست بلكه منظور من آن داوراني كه در سال 2010 در فرودگاه ژوهانسبورگ براي قضاوت در جام جهاني از هواپيما پياده مي شوند، بوده است.

دوما: چون بحث اصلي من در آن نوشته و پيش بيني حذف مرادي ، مربوط به داوران آسيايي بوده است خواهشمندم آقاي عنايت اعلام بفرمايند اگر آقاي مارك شيلد استراليايي شخصا در نيمه راه و قبل از سمينار زوريخ از ليست كانديداهاي قاره آسيا كناره گيري نمي كردند آيا باز هم نام ابراهيم خليل القمدي عربستاني را در ليست 5 نفره كانديداهاي قاره آسيا ديده مي شد يا نه؟ من معتقدم اگر آقاي عنايت منصفانه پاسخ دهند خواهند گفت سطح تواناييها و سابقه مارك شيلد از القمدي برتر است. بله آقاي عنايت اين امر را نيز همه كارشناسان داوري تاييد خواهند كرد كه مبين صحت صد درصدي پيش بيني من راجع به راهيابي داوران شرق آسيا به جام جهاني خواهد بود.

6- اما حرف آخر من:

شما از تاريخ 7/8/87 حدودا به مدت بيست روز براي نظارت بر مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آسيا در عربستان خواهيد بود بعد از آن نيز به چين و قطر و ... سفر خواهيد كرد هم چنان كه قبل از مسافرت عربستان بدون اعلام عمومي در رسانه ها به مالزي ، قرقيزستان ، قطر و ... مسافرت كرديد و بعد از آن چند روزي بيش در تهران اقامت نداشتيد. لطفا پاسخ دهيد چرا براي شما اداره كميته داوران جمهوري اسلامي ايران كم ارزش تر از انجام ماموريتهاي برون مرزي است كه شما به خاطر آن حوزه اصلي فعاليتان را رها مي كنيد و خدماتتان را به ديگر كشورها عرضه مي داريد؟ يقين بدانيد تا اوضاع بر اين منوال هست داوري فوتبال ما همان گونه اي خواهد بود كه همگان شاهد آن هستند.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن