تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820503003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي سه سال اخير 2200 واحد مسكوني روستايي در قزوين احداث و بازسازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: طي سه سال اخير 2200 واحد مسكوني روستايي در قزوين احداث و بازسازي شد
قزوين ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مدير شعب بانك مسكن قزوين گفت : طي سه سال اخير 2 هزار و 200 واحد مسكوني روستايي در قزوين با استفاده از تسهيلات بانك مسكن احداث و بازسازي شده است .
به گزارش خبرنگار ما محمدحسين جواديان در مراسم افتتاح بانك مسكن شعبه مينودر قزوين افزود : توسعه شبكه بانكي در راستاي تكريم مشتري و ارائه خدمات به روز به آنهاست كه در اين راستا بانك مسكن مينودر دوازدهمين شعبه در شهرستان قزوين و هفدهمين شعبه در استان قزوين است كه آغاز به كار مي كند. وي ادامه داد : بانك يكي از بازوان اقتصادي نظام جمهوري اسلامي است كه سپرده گذاري در آن در راستاي توسعه و آباداني كشور است و با توجه به اينكه يكي از مشكلات اساسي مردم مسكن است سپرده گذاري در اين بخش مي تواند در رشد و آباداني موثر واقع شود.
مدير شعب بانك مسكن قزوين اضافه كرد : بانك مسكن سعي كرده در راستاي رفع مشكل مسكن مردم تسهيلاتي را در اين بخش ارائه دهد به طوري كه در احداث يك چهارم واحدهاي مسكوني سراسر كشور از انواع تسهيلات بانك مسكن استفاده شده است .
وي عنوان كرد : همچنين طي سه سال اخير 2 هزار و 200 واحد روستايي با تسهيلات بانك مسكن در استان احداث و بازسازي شده و در سال جاري نيز 245 فقره تسهيلات به واحدهاي بافت فرسوده شهري اختصاص مي يابد . جواديان ادامه داد : بانك مسكن نخستين بانكي است كه بانكداري بدون ربا را اجرا كرده و سود قطعي به مشتريان مي دهد.
مدير شعب بانك مسكن قزوين با اشاره به افزايش خدمات بانكداري گفت : يكي از اقدامات بانك مسكن براي جلب رضايت مشتريان و سرعت بخشيدن به ارائه خدمات به مردم توسعه بانكداري الكترونيكي است كه در حال حاضر 50 درصد شعب بانك مسكن در قزوين مجهز به دستگاه هاي خودپرداز هستند.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن