تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817127292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تبيان با 5 بازي ويدئويي در جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال شركت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تبيان با 5 بازي ويدئويي در جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال شركت دارد
مؤسسه فرهنگي و اطلاع رساني تبيان وابسته به سازمان تبليغات اسلامي با توليدات متنوع و متعدد از جمله 5 بازي ويدئويي در دومين جشنواره و نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال شركت كرده است .

به گزارش خبرنگار مهر، از سوي اين مؤسسه در زمينه سايت حدود 8500 نسخه صفحات قرآن كريم به صورت خطي شناسنامه دار براي استفاده عموم در سايت قرار داده شده، كتابخانه صوتي قرآن، تفاسير قرآن، آموزش صوت و لحن از ديگر بخشهاي كتابخانه ديجيتال اين مؤسسه است و به طور كلي در برگيرنده 20 هزار فايل صوتي قرآني با موضوعات مختلف ترجمه، ترتيل و تفكيك است.

اين كتابخانه همچنين داراي دو دوره كامل تحقيق با صداي عبدالباسط و مصطفي اسماعيل يك دوره تحرير كامل با صداي استاد شاطري، قرائتهاي مجلسي 111 فايل گلچين از 23 قاري مختلف است.

اين كتابخانه داراي ادعيه هاي ماه رمضان و ادعيه مشهور غير مختص به اين ماه، زيارات، تواشي، مناجات و اذان است كه اين اذانها از 62 مؤذن مشهور در سطح جهان گردآوري شده است.

دوره هاي آموزش مجازي مؤسسه فرهنگي و اطلاع رساني تبيان با همكاري انيستيتو ايز ايران برگزار شده و به كاربران اين امكان را مي دهند بدون نياز به حضور در محيط آموزشي در هر ساعت از شبانه روز با ورود به سايت تبيان از مطالب آموزشي استفاده كنند.

امكانات پايگاه اطلاع رساني تبيان با كمترين سرعت اينترنت در سراسر ايران قابل استفاده است. از جمله اين كلاسها مي توان به كلاسهاي آموزش رباتيك، الكترونيك ، نجوم ، روزنامه نگاري و طنزنويسي اشاره كرد و در دوره هاي جديد نيز زبان انگليسي، فناوري اطلاعات و روخواني قرآن نيز به كلاسهاي آموزش مجازي افزوده شده است.

كتابخانه ديجيتالي تبيان داراي 60 هزار جلد كتاب به زبانهاي عربي، انگلسيي و فارسي با موضوعات علمي و پژوهشي، فرهنگي و مذهبي بوده كه اين كتابخانه درحال توسعه است.

مؤسسه فرهنگي تبيان در جشنواره رسانه هاي ديجيتال با تازه هاي بسياري شركت فعال دارد ، از جمله نرم افزارهاي ارائه شده در اين جشنواره مشكات نوجوان و مشكات انگليسي است. مشكات يك دانشنامه كامل قرآني است كه امكان پژوهش را براي كاربر فراهم مي كند.

تبيان در اين جشنواره و نمايشگاه نرم افزارهايي را براي تلفنهاي همراه ارائه كرده كه اين نرم افزارها دربرگيرنده نرم افزارهاي ادعيه، مشكات و كليه نرم افزارهاي قرآني تبيان است.

5 بازي از سوي اين مؤسسه تحت عنوان نجات بندر، سرزمين من ، مقاومت والفجر 8، مأمور ويژه 1 توليد شده است. تبيان درحال حاضر 12 بازي در حال توليد دارد كه از آن ميان مي توان به بازيهاي علي بابا، زمين 2124، افسانه نوروز، جت اسكي، چابك سواران، كربلاي 3، آرش كماندار، راه زندگي، مدرسه فوتبال و مأمور ويژه 2 اشاره كرد.

دومين جشنواره و نمايشگاه ملي رسانه هاي ديجيتال از اول تا 10 آبان در محل مصلاي بزرگ تهران در حال برگزاري است و غرفه تبيان در بخش نرم افزارهاي چند رسانه اي واقع شده است.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن