تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817023246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين اخبار حاشيه اي از باشگاه لیورپول


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: اين فصل باورنكردنی

همشهری آنلاین - فوتبال- گروه ورزشي:

شكستهاي سنگين روز شنبه منچستريونايتد و ليورپول يك بار ديگر نشان داد كه مدعيان ليگبرتر در اين فصل در امان نيستند.هرچند يونايتد بيشتر مدافعان اصلياش را در اختيار نداشت، ولي كسي نميتوانست پيشبيني كند كه اين تيم با سه گل از خانه فولام بدرقه شود. فرگوسن براي جبران غيبت ويديچ و فرديناند تصميم گرفت با سه دفاع مياني بازي كند، ولي برخلاف بازي مقابل ولفسبورگ اين بار اين ترفند كمكي نكرد. استفاده از كريك، فلچر و دلائه، مدافع 21 ساله بلژيكي نه تنها كمكي به استحكام دفاع نكرد، بلكه خط مياني يونايتد را هم تضعيف كرد.
فولام كه پس از پيروزي در خانه بازل سوئيس و صعود در ليگ اروپا با روحيه بالايي بازي ميكرد، توانست از فرصتهايش به خوبي استفاده كند، درست برخلاف مهاجمان يونايتد كه بيدقت بودند.در دقيقه 22 دني مورفي توپي را كه از زير پاي اسكولز ربوده بود، با شوتي از فاصله دور به گوشه دروازه كوژاك فرستاد. در شروع نيمه دوم نوبت بابي زامورا، بهترين گلزن فولام بود كه گلزني كند. آخرين تلاش فرگوسن براي فرار از شكست فرستادن برباتوف به زمين در 15 دقيقه پاياني بود، ولي دامين داف بلافاصله تيرخلاص را با شوتي سرضرب شليك كرد.
منچستر كه فصل گذشته تنها با چهار شكست قهرمان ليگبرتر شده بود، در هجدهمين بازي اين فصل پنجمين شكستش را تجربه كرد و اين فرگوسن را نگران كرده است: «با وضعيتي كه ليگ درحال حاضر دارد، اميدوارم اين شكست براي ما خيلي گران تمام نشود. اميدوارم اين به قيمت از دست رفتن ليگ نباشد. روز وحشتناكي داشتيم ولي با توجه به شكنندگي كه در دفاع داشتيم، با بازيكنان همدردي ميكنم.»
يونايتد با اين پيروزي در امتياز 37 باقي ماند. روي هاجسون كه هواداران تيمش در دقايق پاياني فرياد ميزدند «ما چهارمي را ميخواهيم» يكي از بهترين روزهايش را در كرون كاتيج سپري كرد. فولام با اين پيروزي 26 امتيازي شد و در صورت پيروزي در بازي عقبافتادهاش حتي ميتواند بالاتر از ليورپول در رده هفتم بايستد. سرمربي سابق اينتر پس از اين پيروزي گفت: «ما مقابل يك منچستريونايتد زخمخورده بازي ميكرديم. من الكس را دوست دارم. ولي وظيفه ما بود كه از اين وضعيت استفاده كنيم و از دقيقه اول تا آخر همين كار را انجام داديم.»
اولين پيروزي گرانت
تنها چند روز پس از پيروزي مقابل ويگان كه به نظر ميرسيد شروعي براي پايان بحران ليورپول باشد، اين تيم در زمين پورتسموث قعرجدولي با دو گل مغلوب شد. اين تنها چهارمين پيروزي پورتسموث و اولين پيروزي آورام گرانت، سرمربي جديد اين تيم است. نادر بلهاج و فردريك پيكيون، دو بازيكن سابق ليون زننده گلهاي پورتسموث بودند تا اين تيم 14 امتيازي شود. اخراج ماسكرانو در دقيقه 45 و در حالي كه ليورپول با يك گل عقب بود، شكست اين تيم را تسهيل كرد. اين همان بهانهاي است كه بنيتس براي توجيه شكست به آن تكيه ميكند.
مربي ليورپول كه به كنايه داوري را بينقص خواند، ميگويد: «تكرار آن صحنه را چند بار ديدم و به عقيده من شايسته اخراج نبود، ولي به هر حال داور بينقص بود.» ليورپول تنها 4 بازي از 12 بازي اخيرش را برنده شده و هر روز از رتبه چهارم دورتر ميشود. با اين وجود، بنيتس ميگويد كه نگران اخراج شدن نيست: «من تنها نگران بازي بعديمان (مقابل ولوز) هستم. من فقط ميتوانم تيم را براي بازي بعدي آماده كنم.» ليورپول با اين شكست در امتياز 27 باقي ماند. آورام گرانت هم كه در زمان مربيگري در چلسي و حالا در پورتسموث هرگز به بنيتس نباخته، گفت: «اين پيروزي فوقالعادهاي است و اميدوارم شروعي براي فصل ما باشد.»
پيروزي دشوار آرسنال
آرسنال با وجود پيروزي 3 بر صفر مقابل هالسيتي شب سختي را پشت سر گذاشت. در غياب فابرگاس مصدوم، اين ضربه ايستگاهي دنيلسون در دقيقه 45 بود كه قفل دروازه ميهمان را باز كرد. آرسنال خوششانس بود كه آلمونيا در دقيقه 56 پنالتي جوواني را مهار كرد و تنها دو دقيقه بعد ادواردو با زدن گل دوم كار را تمام كرد.
زننده گل سوم آرسنال ابوديابي بود. ونگر كه اعتراف ميكند تيمش خوششانس بود، معتقد است غيرقابل پيشبينيترين فصل ليگبرتر را تجربه ميكند: «اين بازي نشان داد هر تيمي در هر ورزشگاهي ميتواند ببازد و از زمان آمدن من به اينجا، اين اولين فصلي است كه اين را ميبينم و واقعا اين را دوست دارم.» ونگر كه تيمش با اين برد 35 امتيازي شد، تيمش را مدعي قهرماني ميداند و معتقد است هر تيمي كه ثبات داشته باشد، جام را بالاي سر ميبرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 729]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن