تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816921088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جنگ زخم خورده ها در هفته دوازدهم ليگ برتر پرسپوليس- سپاهان، جذاب مثل هميشه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جنگ زخم خورده ها در هفته دوازدهم ليگ برتر پرسپوليس- سپاهان، جذاب مثل هميشه
بدون ترديد هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال مملو از بازى هاى جذاب و حساس است. هفته اى كه مدعيان، قعرنشينان و زخم خورده ها روى امتيازات آن حساب ويژه اى باز كرده اند. اگر چه پيكان قزوين صدرنشين ليگ برتر در حساس ترين ديدار هفته، فردا ميهمان استقلال تهران است اما در بين هشت ديدار ديگرى كه امروز انجام مى گيرد بازى هايى وجود دارند كه از جذابيت هاى خاصى برخوردارند. رويارويى پرسپوليس و سپاهان از آن جمله اند. ديدارى كه مى تواند هفته دوازدهم را تحت تأثير خود قرار دهد. مصاف ذوب آهن با استقلال اهواز يا برق شيراز و راه آهن هم از شرايط ويژه اى برخوردارند. مس كرمان، تيم ناكام هفته هاى اخير ميزبان يك تيم موفق از مشهد (پيام) است. ابومسلم و داماش گيلان دو تيم زخم خورده و بحران زده جدال مستقيمى با يكديگر دارند. مقاومت سپاسى شيراز، ديگر تيم ناكام ليگ برتر بايد در زمين سايپا به ميدان برود كه خود در جست وجوى راه هاى برون رفت از بحران است. امروز فولاد خوزستان به دنبال سومين برد متوالى مقابل پاس همدان است و صباى قم بار ديگر خارج از خانه و اين بار در زمين ملوان انزلى به ميدان مى رود. پيش بينى مى شود همچون هفته هاى قبل صدر جدول، دست كم براى يك روز دستخوش تغيير شود. طبق برنامه ديدارهاى پرسپوليس-سپاهان و فولاد-پاس همدان به ترتيب در ساعت هاى ۱۶:35 و ۱۶:45 برگزار خواهد شد اما ساير بازى هاى امروز از ساعت ۱۴:45 آغاز مى شود.
خاطره انگيز
آخرين بارى كه پرسپوليس و سپاهان در ليگ برتر به ميدان رفتند به يكى از خاطره انگيزترين بازى هاى تاريخ ليگ برتر مبدل شد. پرسپوليس در آخرين مسابقه فصل گذشته مقابل زردپوشان اصفهانى با گل دقيقه ۹۷ برنده شد و قهرمان ليگ برتر شد. مصاف امروز دو تيم براى اصفهانى ها جنبه انتقامى دارد و قرمزها اين بار هم به اهميت مسابقه واقف اند. پرسپوليس براى رسيدن به ثبات و نزديك تر شدن به صدر جدول تنها به سه امتياز اين بازى مى انديشد. جالب اين كه سپاهان هم پس از باخت تحقيرآميز ۲-4 به پيكان، اين پيروزى را حياتى مى داند. فيرات سرمربى تيم اصفهانى كه جايگاهش را بسيار متزلزل مى بيند امروز هر چه دارد عرضه خواهد كرد. بازى هاى پرسپوليس و سپاهان در اين چند ساله همواره جذاب و حساس و پرحاشيه بوده است.
ذوب آهن اصفهان و استقلال اهواز، دو تيمى كه هفته گذشته پيروزى هاى شيرينى كسب كردند در فولادشهر به مصاف هم مى روند. ذوب آهن ۲۴ امتيازى كه به خاطر تفاضل گل بهتر پيكان، صدر جدول را به اين تيم داده است حتى با يك تساوى هم آن را پس مى گيرد اما ابراهيم زاده سرمربى اين تيم مى گويد كه براى قهرمانى بايد پيروز شد با اين حال ميثاقيان سرمربى تيم اهوازى مدعى است تيمش ديگر به هيچ تيمى باج نخواهد داد. البته براى آبى پوشان جنوب كسب يك امتياز هم در اين ميدان غنيمت است. برق شيراز تيم سوم جدول رده بندى پس از باخت به پرسپوليس در ورزشگاه حافظيه با راه آهن شهررى مصاف مى دهد. برقى ها حتى در صورت پيروزى هم صدرنشين نمى شوند اما امتياز دادن به حريف ممكن است رده سوم را هم از شاگردان عباسى بگيرد. در طرف ديگر محمود ياورى سرمربى فصل قبل برق تلاش مى كند نخستين برد خود را با راه آهن كسب كند و اين تيم را از قعر جدول جدا كند.در كرمان تيم مس در حالى به مصاف پيام مشهد مى رود كه چند هفته اى است كه رنگ برد را نديده و به دنبال جبران مافات است در نقطه مقابل تيم پيام با سه پيروزى متوالى آن هم در شرايطى كه خداداد عزيزى را به خاطر محروميت روى نيمكت نداشت خود را تا رده يازدهم جدول بالا كشيده است. امروز عزيزى پس از مدت ها پيام را همراهى مى كند. ادينهو و زالدرون مهاجمان مس و اشپيتى آرفى گلزن خوب پيام از اميدهاى اصلى مظلومى و عزيزى در اين بازى هستند.
بازى حياتى
براى هادى برگى زر سرمربى تيم ابومسلم كه در سمت خود ابقا شده است پيروزى بر داماش گيلان اهميت حياتى دارد تا آب هاى رفته را به جوى بازگرداند. اين در شرايطى است كه ذوالفقارنسب هم با تيم شمالى روزهاى خوبى را سپرى نمى كند و در پى كسب امتياز است. برگزارى بازى در مشهد سبب مى شود ابومسلمى ها با ولع بيشترى حمله كنند.ساپيا كه ديگر به ليت بارسكى حتى فكر هم نمى كند براى كسب دومين پيروزى فصل بايد تيم بحران زده مقاومت سپاسى را از پيش روى بردارد. سايپايى ها پس از يك امتيازى كه در زمين مس كرمان به دست آوردند خيلى اميدوارند پس از هفته ها طعم برد را هم بچشند. در طرف مقابل پس از استعفاى پيروانى و مخالفت هيأت مديره باشگاه مقاومت سپاسى، بازيكنان اين تيم امروز براى حفظ اعتبار سرمربى خود مى جنگند.ملوان انزلى هم در مقابل ديدگان هوادارانش به مصاف تيم پرقدرت صباباترى قم مى رود. انزلى چى ها به خاطر شكست سنگينى كه هفته گذشته متحمل شدند و نيز امتياز ميزبانى كه دارند براى كسب همه امتيازات حريص تر از حريف هستند. براى فيروز كريمى كه به ضد حملات مهاجمان سرعتى اش دل بسته است كسب يك امتياز هم چندان بد نيست.
امروز فولاد خوزستان و پاس همدان هم در اهواز به مصاف هم مى روند. ميزبان در پى سومين برد متوالى است و ميهمان هم مى خواهد باخت سنگين هفته قبل را از اذهان طرفدارانش پاك كند.مشكل بگوويچ كمبود تجربه در نزد شاگردانش است. بايد ديد جلالى چه ترفندى براى اين بازى دارد.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن