تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816890004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقلال به دنبال طلسم شكني


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: استقلال به دنبال طلسم شكني


سرمايه، رضا خدادادي: هفته يازدهم مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران تحت تاثير يك تلاش براي طلسم شكني آغاز مي شود. استقلال براي نتيجه گرفتن خارج از خانه تاكنون سه بار در خارج از ورزشگاه آزادي به ميدان رفته است كه حاصل آن تحمل سه شكست بوده است و آنها هر بار دست خالي از سفر بازگشته اند. استقلال اين هفته هم خارج از خانه مي رود و در استاديوم قدس همدان مقابل پاس قرار مي گيرد به اين اميد كه طلسم باختن خارج از خانه را بشكند و در روزهايي كه روند روبه رشدي در پيش گرفته است با امتياز به تهران بيايد. جالب اينكه عكس اين موضوع در خانه براي آن روي داده است. استقلالي ها در هفت بازي خانگي خود طي فصل جاري به چهار پيروزي و سه تساوي رسيده اند اما دو پيروزي متوالي آنها را از نظر روحي آماده اين كار مهم كرده است. حريف هفته يازدهم استقلال پاس همدان است كه در زمره بهترين تيم هاي شهرستاني ليگ به شمار مي آيد.

تقابل با اين تيم در فصل گذشته براي استقلالي ها عايدي بيش از يك امتياز نداشت و اين مي تواند براي قلعه نويي و تيمش هشدار جدي پيش از ديدار امروز باشد. خصوصاً كه آنها در جدول هم در همسايگي يكديگر قرار دارند. اختلاف يك امتيازي آنها جذابيت اين جدال را دو چندان كرده است چرا كه تيم برنده مي تواند حداقل به صعودي يك پله اي در جدول ليگ برتر دلخوش باشد. وينكو بگوويچ مي گويد: «تيم خوب و آماده اي داريم كه از تيم هاي بزرگ نمي ترسد. تقابل با استقلال مسابقه بسيار مهمي براي ماست و بعد از نتايج خوبي كه طي هفته هاي اخير گرفتيم اميدوار به كسب نتيجه هستيم تا خودمان را در جدول نشان دهيم.»
استقلال در بازي امروز پيروز قرباني را به علت محروميت در اختيار ندارد و اين به آن معناست كه باز هم شاهد تغييرات در تركيب آبي ها خواهيم بود. از سوي ديگر پاس همدان هم از دو مهره تاثيرگذار و كليدي خود محروم است. امير فورج و ابوالفضل حاجي زاده نمي توانند اين تيم را در بازي حساس امروز همراهي كنند.
امير قلعه نويي مي داند بهترين موقعيت براي او فراهم شده تا با توجه به بازي سخت پرسپوليس مقابل برق كه فردا برگزار مي شود فاصله خود را با رقيب همشهري زياد كند. او مي گويد: «گول نتايج اخيرمان را نخواهيم خورد و روي اين حريف تمركز كرده ايم. پاس همدان تيم بسيار خوبي است اما ما هم تمام تلاشمان را مي كنيم كه با دست پر از همدان برگرديم و بتوانيم خودمان را به عنوان مدعي مطرح كنيم. من قبلاً هم گفته بودم استقلال بالاخره خودش را پيدا مي كند و نتايج قابل قبولي براي هوادارانش خواهد گرفت.»
اما بالاخره مشهد هم داربي دار شد. اما آنها حساسيت هاي معمول در داربي ها را ندارند. چون هرگز مسابقه اي براي مصاف در اين سطح نداشته اند و از طرف ديگر مربي هر دو تيم از دوستان صميمي يكديگرند و مدت ها در كنار هم كار كرده اند، خداداد عزيزي و هادي برگي زر. اما هر دو تيم به امتياز كامل مسابقه نيازمند هستند. پيام دو بازي پشت سر هم را برد و از قعر جدول جدا شده است آنها براي اثبات خود و مطرح شدن در سطح تيم اول استان به برد نياز دارند. ابومسلم هم جايگاه دوازدهم جدول را شكننده و خطرناك مي بيند چرا كه تيم هاي زيادي در نزديكي امتياز آنها هستند. خداداد مي گويد: «سرمربي ابومسلم و بازيكنان آن دوستان من هستند اما در زمين هيچ رفاقتي با هم نداريم و براي پيروزي مي جنگيم اما برايم فرقي نمي كند كدام تيم برنده باشند چون هر دو تيم خانواده خودم هستند.» او اطمينان مي دهد كه بازي جذابي را شاهد خواهيم بود: «ما مي خواهيم مثل بازي هاي گذشته تهاجمي بازي كنيم و همين باعث مي شود فوتبال جذابي را شاهد باشيم. ما هيچ گاه دنبال تساوي و دفاع كردن نخواهيم بود و مطمئنم كه تماشاگران بيشتري هم از اين مسابقه استقبال خواهند كرد.»

ساير مسابقات امروز

راه آهن - صباباتري ساعت 15
مقاومت سپاسي - ذوب آهن ساعت 15
استقلال اهواز - ملوان ساعت 15
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن