تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819132492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي شهر تبريز: كنفرانس مقاوم سازي لرزه اي فرصتي براي مسوولان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: عضو شوراي شهر تبريز: كنفرانس مقاوم سازي لرزه اي فرصتي براي مسوولان است
تبريز- رييس كميسيون توسعه و عمران شوراي اسلامي تبريز گفت: با توجه به زلزله خيز بودن تبريز، برگزاري كنفرانس بين المللي مقاوم سازي لرزه اي، فرصتي براي مسوولان به منظور بررسي تمهيدات جدي در برابر زلزله محسوب مي شود.


به گزارش خبرنگار ايرنا، "رسول درس خوان" روز دوشنبه همزمان با گشايش كنفرانس بين المللي مقاوم سازي لرزه اي درتبريز تاكيد كرد:تبريز ازنظر زلزله در سطح بالاي خطرخيزي قرار دارد و لازم است مسوولان استان، شهر و فعالان عرصه ساخت و ساز در اقدامات خود دقت بيشتري به عمل آورند.
وي تاكيد كرد: با روند كنوني نوسازي بافت هاي فرسوده دراين شهر، نوسازي اين بافت ها بيش از يكصد سال به طول خواهد انجاميد.
درس خوان خواستار مشاركت جدي مردم در احياي بافت هاي فرسوده شد و يادآور شد: در امر بازسازي نبايد عده اي از بيرون براي آنان تصميم بگيرند.
وي همچنين سياست هاي غلط اعمال شده در گذشته در راستاي ايجاد شهرك هاي جديد را موجب بوجودآمدن بافت هاي مركزي و فرسوده شهري در كلانشهرها دانست.
درس خوان يادآور شد: مديران آذربايجان بايد از نتايج و تصميمات اين نشست به نحو شايسته استفاده كنند وگرنه هزينه هاي صرف شده در برگزاري آن نسبت به حال شهر و مردم بي فايده خواهد بود.
رييس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر تبريز يادآور شد: راهكار اصلي مقابله با زلزله يك راهكار اجتماعي است و ضمن آن مردم بايد از خطرات زلزله آگاه شوند و اهميت مقاوم سازي ساختمان هاي خود را درك كنند.
وي افزود: در اين زمينه مسوولان بايد مردم را در تصميم گيري هاي خود دخالت و مشاركت مردم براي مقابله با اين خطرات را گسترش دهند.
به گفته وي، بايد هرچه زودتر برنامه سبك سازي ، ارزان سازي و مقاوم سازي ساختمانها به اجرا گذاشته شود و با وارد كردن فناوري روز جهان اقدام به مقاوم سازي مناطق آسيب پذير كرد.
كنفرانس مقاوم سازي لرزه اي روز دوشنبه به همت مركز ملي مقاوم سازي ايران ، شهرداري و فرمانداري تبريز گشايش يافت.
كد/3 612/586/543 شماره 737 ساعت 16:25 تمام
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن