تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817105183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رقابت‌هاي شطرنج تيمي برق آسا


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رقابت‌هاي شطرنج تيمي برق آسا
در پايان دور پنجم مسابقات شطرنج تيمي برق آساي بازي‌هاي ورزشي فكري جهان تيم ملي ايران در بخش بانوان صدرنشين شد و در بخش آقايان در رده ششم قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، رقابت‌هاي شطرنج تيمي برق آساي بازي‌هاي ورزشي فكري جهان در پكن در حال برگزاري است كه در دورهاي اول تا پنجم نتايج زير به دست آمد:

* دور اول
بخش مردان: ايران 2 - 2 تركمنستان
بخش بانوان: ايران 4 - 0 تركمنستان

تيم ملي ايران در غياب كاپيتان احسان قائم مقامي در برابر تيم تركمنستان با نتيجه تساوي متوقف شد. روي ميز يك و دو مرتضي محجوب و الشن مرادي استادان بين المللي تركمنستاني را مغلوب كردند. امير باقري روي ميز سه نتيجه را به استادفيده "آنابردي اسنوف" (2319) واگذار كرد. شجاعت قانع (2408) نيز روي ميز چهار در برابر"ماسكات آتابايف" (2159) باخت.

در بخش بانوان نيز تيم ملي ايران با تركيب آتوسا، شادي، شايسته و مونا با اقتدار از سد تيم تركمنستان گذشت.

* دور دوم
بخش مردان: ايران 3.5 - 0.5 پاكستان
بخش بانوان: ايران 2 - 2 هند

مرتضي محجوب، الشن مرادي و امير باقري در برابر حريفان خود به پيروزي رسيدند و استاد بزرگ احسان قائم مقامي در طولاني ترين بازي اين دور با تساوي در برابر استاد بين المللي با تجربه پاكستان "محمود لودحي" پيروزي 3.5 بر 0.5 تيم ملي ايران را رقم زد.

آتوسا پوركاشيان در برابر استاد بين المللي"هريكا دروناولي" (2462) به نتيجه تساوي رضايت داد. شادي پريدر نتيجه را به قهرمان حال حاضر بانوان آسيا "تانيا ساچدف" (2425) واگذار كرد. شايسته قادرپور با مهره سياه استاد بزرگ هند "گاته سوآتي" (2320) را مغلوب كرد و مونا ماهيني در برابر استاد بزرگ سرشناس هند "ماري ان گومز" (2298) به نتيجه تساوي رضايت داد.

* دور سوم
بخش مردان: ايران 3 - 1 ويتنام
بخش بانوان: ايران 2 - 2 تركيه

قائم مقامي روي ميز يك در برابر استاد بزرگ نيرومند ويتنام "نگوين آندونگ" (2496) به نتيجه تساوي رضايت داد. مرتضي محجوب روي ميز دو ديگر استاد بزرگ نيرومند ويتنام "تانگ تو هوآنگ" (2496) را مغلوب كرد. الشن مرادي قهرمان آسيا را شكست داد و الشن روي ميز سه با شكست قهرمان اسبق آسيا "دائو تين هاي بار ديگر قدرت خود را به رخ حريفان كشيد. امير باقري نيز در برابر استاد فيده ويتنام (2363) به نتيجه تساوي رضايت داد.

در بخش بانوان نيز پوركاشيان و پريدر نتيجه را به اساتيد بين المللي تركيه واگذار كردند. شايسته قادرپور با شكست استاد فيده نيرومتد تركيه "كبري اوزتورك" خوش درخشيد. مونا ماهيني نيز استاد فيده تركيه را مغلوب كرد.

* دور چهارم
بخش مردان: ايران 1.5 - 2.5 هند
بخش بانوان: ايران 3.5 - 0.5 بلاروس

قائم مقامي در برابر استاد بزرگ سرشناس هند "كريشنان ساشيكيران" (2694) مساوي كرد. مرتضي محجوب با نتيجه تساوي استاد بزرگ نيرومند هند "پنتالا هريكريشنا" (2659) را متوقف ساخت. الشن مرادي در عين شايستگي نتيجه را به استاد بزرگ "گوپال" (2548) واگذاركرد و امير باقري در برابر استاد بزرگ جوان هند "چاندا سانديپان" (2579) به تساوي رضايت داد.

در بخش بانوان نيز آتوسا پوركاشيان با اقتدار استاد بين المللي "ناتاليا پوپوا" (2264) را شكست داد. شادي پريدر در حساس ترين بازي اين دور استاد بين‌المللي "نادژا آزاروآ" (2308) را شكست داد. شايسته قادر پور در برابر استاد بين المللي "تاتيانا برلين" به نتيجه تساوي رضايت داد. مونا ماهيني استاد فيده "النا كليمتس" را مغلوب ساخت.

* دور پنجم
بخش مردان: ايران 3 - 1 مغولستان
بخش بانوان: ايران 2.5 - 1.5

قائم‌مقامي، مرادي و باقري به ترتيب در برابر حريفاني با درجه هاي بين المللي 2346، 2272 و 2283 به پيروزي رسيدند. شجاعت قانع نيز در دومين بازي خود در اين رقابت ها نتيجه را به نيرومندترين شطرنجباز تيم مغولستان (2458) واگذار كرد.

در بخش بانوان آتوسا پوركاشيان در برابر استاد بين المللي "ايلديكو مادل" (2376) به تساوي دست يافت. شادي پريدر با مهره سياه نتيجه را به استاد بزرگ نيرومند مجارستان "آنيتا گارا" (2312) واگذار كرد. شايسته قادرپور استاد بزرگ نيرومند "آنا رودولف" (2318) را مغلوب ساخت و مونا سلمان ماهيني با غلبه بر استاد بين المللي "ورونيكا اشنايدر" (2315) پيروزي 2.5 بر 1.5 تيم ملي ايران در برابر تيم نيرومند مجارستان را رقم زد.

شايسته قادرپور و مونا سلمان ماهيني با كسب 4.5 امتياز از 5 بازي در بين 100 شركت كننده در مكان هاي دوم و چهارم مسابقات قرار دارند.
 پنجشنبه 25 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن