تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821376347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفت از خدمت بالاترين درجه خادمي است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: معرفت از خدمت بالاترين درجه خادمي است


مشهد – خبرگزاري ايسكانيوز : خدمتگزاران بارگاه منور امام رضا (ع) طي مراسمي ويژه در آستان قدس رضوي، قبل از آغاز خدمت روزانه و شبانه با حضرتش پيمان مي بندند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران «ايسكانيوز»: خادمان بارگاه ملكوتي ثامن الحجج (ع) در ايام «شكرگزاري توفيق خدمت در محضر امام رضا (ع) » پس از مراسم قرآن خواني، مداحي و سخنراني، پيمان نامه «منشور خدمت» را هم دل و هم صدا قرائت مي كنند.
حجت الاسلام والمسلمين مجتبوي سخنران مذهبي ، در مراسمي كه به همين مناسبت در رواق مباركه دارالكرامه برگزار شد، گفت: توفيق خدمت گزاري در اين حريم مقدس، بزرگترين هديه اي است كه خداوند از ميان 6 و نيم ميليارد جمعيت جهان و يك و نيم ميليارد جمعيت مسلمانان به خادمان اين بارگاه اعطا كرده است.
اين خادم بارگاه منور رضوي با بيان اينكه معرفت از خدمت، بالاترين درجه خادمي است، افزود: خداوند در قرآن بارها به پيامبرانش مي فرمايد كه نعمت هاي مرا به بندگانم متذكر شويد.
حجت الاسلام والمسلمين مجتبوي، ويژگيهاي يك خدمتگزار را صبر، اخلاق نيكو و فهم و بصيرت بالا عنوان كرد.
در پايان اين مراسم پيمان نامه «منشور خدمت» قرائت و در هر بند آن صداي تكبير خادمان در رواق دارالكرامه بلند شد.
خدمتگزاران بارگاه امام رضا (ع) با امام خود پيمان مي بندند كه خدمتگزاري خالصانه زائران – كه بندگان خاص خداوند و ميهمانان ويژه اين بارگاه منور هستند – را به عنوان يك عبادت ارزشمند و وسيله تقرب الي الله تلقي نموده و تمامي زحمات و تلاشهايمان را به پيشگاه ولي نعمتمان حضرت امام علي بن موسي الرضا (ع) تقديم و جز رضايت و تاييد آن حضرت آرزويي نداريم.
گفتني است از 10 تا 17 شوال علاوه بر رواق دارالكرامه مراسم مشابهي با عنوان سلسله همايش هاي «معرفت ولايي» با حضور خادمان بارگاه ملكوتي ثامن الحجج (ع) ساعت 17 در كتابخانه و حسينيه امام رضا (ع) و 30: 19 در طبقه سوم مهمانسراي حضرت برگزار مي شود. //120
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن