تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817022678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سليمي نمين در «باز خواني يك پرونده»: از اينكه مديريت دانشگاه آزاد بنده را منافق معرفي كرد، تشكر مي كنم!


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: سليمي نمين در «باز خواني يك پرونده»: از اينكه مديريت دانشگاه آزاد بنده را منافق معرفي كرد، تشكر مي كنم!
سليمي نمين در خصوص ادعاي برخي از دانشجويان دانشگاه آزاد كه وي را منافق معرفي كردند گفت: از اينكه مديريت دانشگاه آزاد بنده را منافق معرفي كرد، تشكر مي كنم!


به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» عباس سليمي نمين كه عصر امروز به دعوت جامعه اسلامي دانشجويان دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران با موضوع بازخواني يك پرونده و اكران «مستند زمين خواري جاسبي در حصارك» سخن مي گفت: با اشاره به اينكه پس از تشكيل كميته مبارزه با تخلفات جاسبي شاهد برخي تغييرات به نفع همه جامعه بوديم، اظهارداشت: پس از شكل گيري كميته مبارزه با تخلفات جاسبي، خود دانشجويان دانشگاه آزاد و اساتيد دانشگاه آزاد بيش از هر كس ديگر از اين پاسخگويي بهره مند خواهند شد چرا كه اين پاسخويي بسياري از حقايق را روشن كند.

وي با اشاره به اينكه در اين مدت علاوه بر بحث هايي كه در مورد يك تخلف و يك پرونده خاص صورت گرفت ما شاهد اظهار نظرهاي ديگري بوده ايم تصريح كرد: به عنوان مثال آقاي عباسپور در دانشگاه شهيد عباسپور در مورد زمين هاي اهدايي هادوي صحبت كردند و گفتند آقاي هادوي قصد دارند كه زمين هاي خود را پس بگيرند و ما آن را پس نمي دهيم.

وي ادامه داد: اين اظهارنظرها و تعارضات مي تواند براي دانشجو و قشر دانشگاهي مويد برخي واقعيت ها باشد.

سليمي نمين در ادامه در خصوص هدف و نحوه شكل گيري دانشگاه آزاد اسلامي گفت: در سال 61 انديشه اي در كشور شكل گرفت كه بسيار قابل تامل است و آن اينكه در كنار مدارك رسمي كه دانشگاه ها عرضه مي كنند تشكيلاتي به وجود بيايد كه هدفش تنها رشد علمي جامعه باشد.

وي با بيان اينكه در سال 61 اساسنامه اي براي دانشگاه آزاد نوشته شد كه بر اساس آن همه مي توانند واحدهايي را در دانشگاه آزاد بگذرانند اذعان داشت: با تشكيل دانشگاه آزاد مدرك گرايي ناديده گرفته مي شد و هدف تنها رشد علمي جامعه مي شد و در اين راستا نيز دانشگاه آزاد هم نيازي نداشت كه خودش را به آموزش عالي كشور نزديك كند

وي ادامه داد: اما در سال 64 يك انديشه اي جديد بر دست اندركاران دانشگاه آزاد حاكم شد كه بر اساس آن مي بايست اساسنامه اي جديد تنظيم و به شوراي عالي انقلاب فرهنگي عرضه شود.

مدير مركز مطالعات و تدوين تاريخ ايران با اشاره به اينكه بر اساس اساسنامه اول جاسبي مي توانست رياست دانشگاه آزاد را عهده دار باشد اما با تغيير اساسنامه نيز رياست دانشگاه آزاد بايد مورد تأييد شوراي عالي انقلاب فرهنگي قرار مي گرفت افزود: اگر سوابق دانشگاه و جاسبي را نگاه كنيم متوجه مي شويم كه وي از سوي هيئت امنا به شوراي عالي انقلاب فرهنگي معرفي نشده اند.

وي با اشاره به غيرقانونمند بودن رياست دانشگاه آزاد تصريح كرد: وقتي جاسبي خود را زيرمجموعه شوراي عالي انقلاب فرهنگي نمي داند بنابراين هيچ ضرورتي نمي بيند كه ضوابط آموزش عالي كشور را بپذيرد.

سليمي نمين با تاكيد بر اينكه بازخواني پرونده دانشگاه آزاد هرگز به معناي تعرض به دانشگاه آزاد نيست گفت: دانشگاه آزاد هر چه قانونمندتر باشد هم براي جامعه و هم براي دانشجويان اين دانشگاه مفيدتر خواهد بود.

وي استخدام كردان به عنوان عضو هيات علمي دانشگاه آزاد را از جمله كارهاي پنهان و مخفي جاسبي اعلام كرد و افزود: شما در دانشگاه آزاد بايد سال ها درس بخوانيد تا استاد شويد اما آقاي عباسپور امروز اعلام مي كند كه كسي سال ها در دانشگاه آزاد استاد بوده كه فقط مدرك فوق ديپلم داشتند.

وي ادامه داد: اينكه امروز به عباسپور ماموريت داده مي شود كه اعلام كند دكتراي كردان مخدوش است و وي فاقد هيچ صلاحيتي براي آموزش در كشور است، جاي سوال دارد.

مدير مركز مطالعات و تدوين تاريخ ايران ادامه داد: اينكه تا به حال مدرك كردان ناديده گرفته شده به اين علت است كه وي در گذشته معاون رسانه ملي بوده و مي توانست براي جاسبي ابزار قدرت باشد.

وي با بيان انيكه حتي اگر مدرك افتخاري كردان درست باشد وي نمي تواند با دكتراي افتخاري در دانشگاه تدريس كند، گفت: كردان داراي قدرت و نفوذي است كه اين نفوذ در جهت تحكيم جاسبي سال ها مي توانست مورد بهره برداري قرار گيرد.

وي با بيان اينكه آيا در بين شخصيت هاي علمي كشور به جز جاسبي كسي وجود ندارد كه در دانشگاه آزاد مديريت كند تصريح كرد: اين دادو ستدها باعث شده كه جاسبي در يك مكان بسيار گسترده يعني دانشگاه آزاد حاكميت مطلق داشته باشد.

سليمي نمين با اشاره به اينكه تيم جاسبي با قدرت و نفوذي كه داشتند راه را بر كميته تحقيق و تفحص مجلس هفتم بستند اظهار داشت: ما در قوه قضائيه شاهد بوديم كه دست كم چهار صفحه راجع به تخلفات اين قوه در صحنه گزارش تحقيق و تفحص مجلس قرائت شد، اما جاسبي با قدرتي كه داشت توانست طوري عمل كند كه حتي يك سطر هم از نتيجه كميته تحقيق و تفحص در مورد دانشگاه آزاد خوانده نشد.

وي با بيان اينكه وقتي كه مديريت دانشگاه آزاد بتواند خود را از نظارت قوه مقننه دور نگه دارد بايد همه آحاد جامعه نگران باشند افزود: اگر كسي مفسده اي را رقم بزند كه بتواند خود را از مجلس عبور دهد ما بايد متوجه باشيم كه مسائل و مشكلات بسيار جدي است.

وي در ادامه در واكنش به سوال يكي از دانشجويان دانشگاه آزاد كه قصد برهم زدن جلسه را داشت گفت: من از شما دانشجويان خواهش مي كنم به رويه جاسبي عمل نكيند چرا كه رويه وي دروغ گويي است.

وي ادامه داد: به شويه اي عمل كنيد كه زيبنده يك دانشجو باشد اگر با اين شيوه عمل كرديد بنده به شما اجازه مي دهم كه سوالات و سخنان خود را اينجا مطرح كنيد.

سليمي نمين همچنين در خصوص ادعاي برخي از دانشجويان دانشگاه آزاد كه وي را منافق معرفي كردند گفت: از اينكه مديريت دانشگاه آزاد بنده را منافق معرفي كرد، تشكر مي كنم!

وي ادامه داد: شما دانشجوياني كه مرا منافق مي خوانيد به من بگوييد تا به حال چند تا از مقاله هاي بنده را مطالعه كرده ايد.

مدير مركز مطالعت و تدوين تاريخ ايران همچنين در خصوص ادعاي يكي ديگر از دانشجويان دانشگاه آزاد مبني بر اينكه همسر و خواهر خانم هاي شما عضو گروهك هاي منافقين بوده اند گفت: شما اول به من بگوييد كه اول شما اسم خانم بنده را مي دانيد يا خير؟

سليمي نمين ادامه داد: جاي بسيار تاسف است كه دانشجوياني چنين ادعايي مي كنند كه حتي اسم خانم بنده را نمي دانند من به شما توصيه مي كنم براي اينكه شان دانشجويي خودت را حفظ كنيد از كساني كه شما را به اين جلسه فرستادند از قبل اسم خانم بنده را نيز مي پرسيديد.

وي ادامه داد: به نظر مي رسيد اين موضوع بيشتر شبيه شوخي باشد چرا كه به فهم دانشجو توهين شده است، اينكه يك دانشجو در مورد كسي قضاوت مي كند كه حتي اسمش را نمي داند جاي تاسف دارد.

سليمي نمين با تاكيد بر اين كه اين شيوه ها نمي تواند دانشجو و دانشگاه را از درك حقيقت باز دارد. گفت: بهتر است به جاي جيغ و دادن كردن برويد اطلاعات خود را زياد كنيد، چرا كه بعدها مي گويند جاسبي ناتوان از پاسخ گويي به واقعيت ها بود و فقط عده اي را براي بر هم زدن نظم جلسات در دانشگاه ها اجير مي كند.

وي در پاسخ به يكي از دانشجويان دانشگاه آزاد مبني بر اينكه چرا در 25 سال اخير به فكر موضوع دانشگا ه آزاد نبوديد، گفت: ما به عنوان يك شهروند مي توانيم در مورد همه اموري كه مربوط به جامعه است دخالت كنيم و اگر تعللي در امور جامعه باشد اين تعلل را به اطلاع همه جامعه برسانيم.

وي با بيان اينكه جاسبي غيرقانونمندي را بهترين راه براي بقاي خود مي داند تصريح كرد: آقاي جاسبي داراي مفسده مديريتي است و اگر بنده نتوانم آن را اثبات كنم از منافق بدترم. «باز خواني يك پرونده»

وي ادامه داد: من از شما انتظار دارم كه شما با تظاهرات و تحصن از هيات امنا بخواهيد كه جاسبي را به شوراي عالي انقلاب فرهنگي معرفي كند، چرا كه اگر اين گونه عمل شود سلسله مديريتي دانشگاه آزاد قانونمند مي شود.

وي همچنين در پاسخ به سوال يكي ديگر از دانشجويان دانشگاه آزاد مبني بر اينكه شما اگر مدركي عليه جاسبي داريد چرا به مقام هاي بالاتر مدارك خود را ارجاع نمي دهيد، گفت: بنده سه ماه قبل مدارك و اسناد خود را براي قوه قضائيه فرستادم اما وامدار بودن برخي مسئولان در اين زمينه باعث شد كه مدارك را پيگيري نكنند.

مدير مركز مطالعات و تدوين تاريخ ايران با بيان اينكه بنده براي اولين بار در مورد غيرقانونمند بودن جاسبي به دادستان تهران نامه نوشتم گفت: متاسفانه تا به حال در مورد مفاسد جاسبي هيچ اقدامي نشده و من ناگزيرم كه اين مدارك را به افكار عمومي جامعه منتقل كنم.

سليمي نمين همچنين در پاسخ به سوال يكي ديگر از دانشجويان دانشگاه آزاد مبني بر اينكه چرا شما مي خواهيد ما را وارد سياست كنيد، گفت: بنده دانشگاه آزاد را بسيار ارزشمند مي دانم و با اين دانشگاه هيچ مشكلي ندارم اما دوست دارم اين دانشگه به عنوان مكان علمي از برخي آفت ها مصون باشد چرا كه دانشگا ه آزاد ملك شخصي آقاي جاسبي نيست. /انتهاي پيام/
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن