تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816932668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
كريمي: رفتارهاي اخير دور از خلوص نيت بود
علي كريمي بازيكن تيم ملي فوتبال كشورمان در نامه اي به رئيس فدراسيون فوتبال دلايل كناره گيري خود را از تيم ملي تشريح كرد.
در متن نامه علي كريمي خطاب به كفاشيان آمده است: به اطلاع جنابعالي مي رساند با آنكه بيش از صد بار افتخار پوشيدن پيراهن تيم ملي را داشتم همچنان اين پيراهن برايم عزيز و مقدس است. اتفاقات چند ماه اخير و موانعي كه در راه حضور من در تيم ملي به وجود آمد دور از مهر و محبت و خلوص نيت بوده. امروز احساس مي كنم تيم ملي و گردانندگان آن با نبود اين حقير آرامش و تمركز بهتري براي رساندن تيم ملي به سر منزل مقصود خواهند داشت.كريمي تصريح كرد: از اين رو با تمام علاقه و عطش كه در راه رسيدن به تيم ملي دارم نوعي احساس تحميلي مرا رنج مي دهد. فشار رسانه ها و مردم انتخاب واقعي را از انتخاب كننده بازيكنان سلب نموده از اين رو با توجه به جو فعلي ضمن عذرخواهي از مردم خوب و فهيم و تمامي آنهايي كه با محبت و مهر صادقانه مرا پذيرا شده اند به خاطر مصلحت تيم ملي و با آرزوي توفيق براي دوستان ملي پوش دعاگوي آنان در راه پرفراز و نشيب تا جام جهاني هستم.
ايران- سوريه؛ در مرحله يك چهارم نهايي نوجوانان آسيا
تيم فوتبال نوجوانان سوريه با كسب تساوي يك بر يك برابر كره جنوبي حريف تيم نوجوانان ايران در مرحله يك چهارم نهايي رقابت هاي قهرماني نوجوانان آسيا شد. از اين رو مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون فوتبال به منظور تقويت روحيه تيم نوجوانان كشورمان در ديدار حساس روز يكشنبه (فردا) مقابل سوريه عازم ازبكستان شد.تيم فوتبال نوجوانان كشورمان كه به عنوان صدرنشين گروه A راهي مرحله يك چهارم نهايي مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا شد، در اين مرحله به مصاف سوريه تيم دوم گروه B خواهد رفت كه تيم برتر اين ديدار ضمن صعود به مرحله نيمه نهايي جواز حضور در جام جهاني 2009 نيجريه را نيز بدست خواهد آورد.
از همين رو با توجه به حساسيت و اهميت ديدار فرداي تيم نوجوانان كشورمان براي صعود به مراحل پاياني مسابقات قهرماني آسيا و راهيابي تيم نوجوانان به جام جهاني، مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون فوتبال به منظور افزايش روحيه تيمي و ايجاد انگيزه ملي پوشان نوجوانان فوتبال ايران ديروز (جمعه) عازم تاشكند شد تا تيم كشورمان در ديدار روز يكشنبه با روحيه اي مضاعف مقابل سوريه صف آرايي كند.
دنيزلي سرمربي تيم بشيكتاش شد
سرمربي پيشين تيم پيروزي تهران با قراردادي يك و نيم ساله هدايت تيم بشيكتاش استانبول را بر عهده گرفت.
به نوشته روزنامه «حريت» چاپ تركيه، دنيزلي با اعلام اين كه قرارداد وي با بشيكتاش سفيد امضا شده و درباره دستمزد هيچ صحبتي با باشگاه نكرده است از انتخاب دو بازيكن مطرح سال هاي گذشته اين تيم به نامهاي «سرگن يالچين» و «تايفور» به عنوان دستياران خود خبر داد. مسئولان بشيكتاش پس از استعفاي «ارطغرل سالام» از سمت سرمربيگري اين تيم، با فرانك رايكارد و رونالد كومان گفت و گوهايي را انجام داده بودند كه به دليل مطالبات مالي بي نتيجه ماند. تيم فوتبال بشيكتاش هم اكنون در پايان هفته ششم سوپرليگ تركيه با 14 امتياز در رده سوم قرار دارد.
تيموريان بازي با كره شمالي را از دست داد
آندرانيك تيموريان بازيكن ملي پوش تيم فوتبال كشورمان بازي مقابل كره شمالي را از دست داد.تيموريان كه يكي از 26 بازيكن دعوت شده به اردوي تيم ملي فوتبال ايران براي بازي مقابل كره شمالي بود در حاشيه تمرين تيم فوتبال فولام انگليس دچار آسيب ديدگي شد كه به دليل اين آسيب ديدگي بازي ايران مقابل كره شمالي را از دست داد. كادر پزشكي فولام، در معاينات اوليه آسيب ديدگي رباط پاي تيموريان را تاييد كردند، اما هنوز ميزان دقيق مصدوميت مشخص نيست.
ليت بارسكي ابقا شد، منافي و فروزاني بازگشتند
سرمربي تيم فوتبال سايپا عليرغم كسب نتايج ضعيف در ستمش ابقاء شد. پس از نشست سه ساعته هيئت مديره سايپا براي بررسي وضعيت سرمربي تيم فوتبال سايپا سرانجام اعضاي اين هيئت مديره ضمن تاكيد بر ادامه حضور پيرليت بارسكي سرمربي آلماني سايپا خواستار تقويت كادر فني اين تيم شدند.در اين نشست ابتدا پيرليتبارسكي گزارشي از عملكرد خود را ظرف دو ماه حضور خود در تيم سايپا ارائه كرد و به ارائه توضيحاتي در مورد دلايل ناكاميهاي اخير سايپا پرداخت.در ادامه اعضاي هيئت مديره پس از بحثهاي طولاني و ارائه نقطه نظرات خود تصميم گرفتند به منظور پوشش خلأ موجود بين بازيكنان و كادرفني، دو مربي ايراني به كادر فني سايپا اضافه شود. بر اين اساس جواد منافي و رضا فروزاني كه در ابتداي حضور ليتبارسكي نيز مدتي با اين مربي آلماني همكاري داشتند و با نظر سرمربي تيم از جمع كادرفني كنار گذاشته شده بودند بار ديگر به جمع مربيان اين تيم اضافه شدند.
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن