تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817362723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به بازيكنان تيمم اعتقاد دارم اما... سرمربي تيم بسكتبال ابومسلم خراسان: آن طور كه بايد و شايد حمايت نمي‌شويم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: به بازيكنان تيمم اعتقاد دارم اما... سرمربي تيم بسكتبال ابومسلم خراسان: آن طور كه بايد و شايد حمايت نمي‌شويم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

با وجودي كه كمتر از سيزده تا آغاز مسابقات ليگ برتر بسكتبال باقي مانده، سرمربي تيم ابومسلم خراسان از ناآمادگي تيمش براي شركت در اين رقابت‌ها خبر مي‌دهد.

مجيد ولي‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با ابراز نارضايتي از شرايط موجود تيمش اظهار كرد: ما تمرينات‌مان را از دو هفته قبل شروع كرديم كه البته اين زمان براي تيمي كه قرار است در مسابقات ليگ برتر شركت كند، خيلي دير است. اما، خوشبختانه طي همين مدت توانستيم با حمايت‌هاي مديركل تربيت بدني استان خراسان كه هميشه به ما لطف داشته است قسمتي از كارها را انجام داديم.

وي با بيان اينكه با اين وجود هرگز آن طور كه بايد و شايد از اين تيم حمايت نشده است، تصريح كرد: ما تنها تيم بومي حاضر در مسابقاتي بوديم كه طي سال‌هاي گذشته برگزار مي‌شد اما، امسال نه تنها نتوانسته‌ايم بازيكناني كه به خارج از استان رفته‌اند را بازگردانيم بلكه ديگر بضاعت سال گذشته را هم نداريم. به شخصه دوست داشتم پس از دو سال كار با يك تيم جوان، امسال نتيجه‌ي كارم را با آن تيم مي‌ديدم اما، حالا با جدايي تعدادي از آن نفرات نه تنها خيلي از آنها را ديگر در اختيار نداريم، به لحاظ توان فني هم با افت شديد مواجه شده‌ايم.

سرمربي تيم ابومسلم از حضور سيزده بازيكن در تمرينات تيمش خبر داد و خاطرنشان كرد: البته نمي‌خواهم ارزش بازيكنان حاضر در تيم را ناديده بگيرم، همه مي‌دانند كه من به اين نفرات اعتقاد دارم چرا كه مي‌دانم آنها هميشه زحمت مي‌كشند و مطمئن هستم در بدترين شرايط هم دوست ندارند مقابل تيم‌هاي حريف ضعيف ظاهر شوند اما، با اين حال دليل نمي‌شود كه افزايش كيفيت را بدون عقد قرارداد با بازيكنان بخواهيم.

وي يادآور شد: قطعا هر تيم ليگ برتري براي موفقيت به فضايي خالي از حاشيه، خيالي راحت و آرامش فراوان نياز دارد كه ما فعلا از وجود همه‌ي اين فاكتورها كم بهره‌ايم.

ولي‌پور در پايان متذكر شد: در شرايطي كه همه مي‌دانيم هنوز هم بازيكنان خارجي تعيين كننده يك تيم برتر در ميدان هستند و حتي چهره‌ي قهرمان را معرفي مي‌كنند، تيم ابومسلم فعلا نتوانسته در اين رابطه كاري كند و حتي از سرمايه‌هاي خود هم بدرستي استفاده نكرده است. ميلاد مزرعه يكي از بازيكنان مطرحي است كه حاضر است به احترام امام رضا (ع) و ارادتي كه نسبت به اين امام دارد يك چهارم مبلغ قرارداد واقعي‌اش را از ما بگيرد اما، تيم ابومسلم به دليل و جود ابهام در پرداخت‌هايش بلاتكليف است.

انتهاي پيام
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن