تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816888786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور : 27 طرح بزرگ صنعتي در خراسان شمالي اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: رئيس جمهور : 27 طرح بزرگ صنعتي در خراسان شمالي اجرا مي شود
رئيس جمهور برخورد با مسئله هسته اي ايران را از سوي مدعيان دموكراسي به خاطر دوري استكبار از ايمان و عدالت دانست و خطاب به غربي ها گفت: با تحريم نمي توانيد ملت ايران را بشكنيد.
به گزارش ايرنا دكتر «محمود احمدي نژاد» كه روز چهارشنبه در جمع پرشور مردم استان خراسان شمالي در شهر بجنورد سخن مي گفت، اظهار داشت: مدعيان دموكراسي و ليبراليسم و مدعيان جدايي دين از زندگي بشر كه همواره پرچمدار جنگ بوده اند، فكر مي كنند كه ملت ايران مثل خود آنهاست و اگر ترشرويي و بداخلاقي كنند، اين ملت از حق خود عقب نشيني خواهد كرد.
وي خطاب به مدعيان دموكراسي و مخالفان انرژي هسته اي ايران، گفت: شما اشتباه مي كنيد، با تهديد و تحريم نمي توانيد ملت ايران را بشكنيد، من با افتخار اعلام مي كنم كه براي شكستن شما، همين خراسان شمالي و جوانان اين ديار كافي هستند.
دكتر احمدي نژاد خاطرنشان كرد: ما خدا را سپاسگزاريم كه ملت ايران، ملتي شجاع و هوشمند است كه با همدلي و وحدت پشت سر رهبري هوشمند و گرانقدر ايستاده و هيمنه پوشالي قدرت هاي بزرگ را درهم شكسته و دروغ و باطل بودن آنها را در معرض ديد جهانيان قرار داده است.
رئيس جمهور تاكيد كرد: اين قدرتهاي پوشالي، دست و پا زده و فرياد مي زنند و ملت ايران را متهم مي كنند اما به فضل الهي آنها در سراشيبي سقوط هستند و كسي قادر نيست آنها را از اين وضعيت نجات بخشد.
احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به سفر اخير خود به آمريكا افزود: در سفر به نيويورك با گروه هاي مختلف گفت وگو كرديم و رسانه هاي گوناگون را مورد بررسي و ارزيابي قرار داديم.
رئيس جمهور گفت: آنچه ما ديديم سراسيمگي دولتمردان آمريكا بود، آنها اعتمادشان را از دست داده اند، موج مشكلات و تخريب اقتصادي آنچنان شديد است كه هيچ كس در دنياي استكبار اميد حل اين مشكل را ندارد.
احمدي نژاد افزود: امروز وضع اقتصادي آنها صدبرابر بيش از آن چيزي است كه منتشر مي شود و اجازه مي دهند ملتها باخبر شوند.
رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به طراحي نهايي جزئيات طرح تحول اقتصادي گفت: ما لايحه را آماده كرده ايم و تقديم مجلس مي كنيم و نمايندگان هم علاقه مندند و پيگير طرح تحول اقتصادي هستند.
احمدي نژاد گفت: دولت به عنوان خدمتگزار شما، مشكلات اقتصادي، علت برخي عقب افتادگي ها، تبعيض و فاصله ها را ريشه يابي كرده است و برنامه اي جامع به عنوان طرح تحول اقتصادي در چارچوب چشم انداز نظام و سياستهاي اصل 44 قانون اساسي براي اصلاح و جهش در اقتصاد فراهم كرده است.
رئيس جمهور افزود: اصلاح وضع بانكها، مالياتها، گمركات، توزيع كالا در كشور، وضع توليد و اصلاح وضع يارانه ها بخشهاي مختلف طرح تحول اقتصادي است كه در مصاحبه تلويزيوني سه شنبه شب بخشهايي از آن را بيان كردم.
وي با بيان اين كه طرح تحول اقتصادي عمدتا به نفع كساني است كه در 50سال پيش از منابع و ثروتهاي ملي كمتر بهره برده اند اضافه كرد: اين طرح عمدتا به نفع مناطقي است كه از سرمايه گذاري كلان كمتر استفاده كرده اند و به نفع خانواده هايي است كه با فشارهاي اقتصادي مواجهند.
رئيس جمهور با بيان اينكه دريافت كنندگان وام هاي كلان حدود چهار هزار نفر هستند گفت: در حالي كه بدهكاران اصلي بانك ها چهار هزارنفرند، نود و هشت درصد مردم يا وام نگرفته اند و يا دو سه ميليون وام گرفتند و قسطش را هم پرداخت مي كنند.
احمدي نژاد با اشاره به توزيع نامناسب يارانه ها در كشور گفت: نبايد هفتاد درصد يارانه ها فقط به سي درصد جامعه برسد، يارانه بايد در متن مردم توزيع شود.
رئيس جمهور مردم استان خراسان شمالي را سرچشمه اخلاق، فرهنگ، ادب و شعور ايران زمين خواند و تصريح كرد: پاكدلي، صفاي روح، ايمان زلال، جوانمردي و سلحشوري از ويژگي هاي برجسته مردم اين ديار است.
احمدي نژاد در ادامه سخنراني خود در سفر به استان خراسان شمالي با بيان اينكه دولت نهم توليد ثروت، پيشرفت اقتصادي و ايجاد اشتغال براي جوانان خراسان شمالي را درنظر دارد افزود: به همين منظور 27طرح بزرگ صنعتي براي استان درنظر داريم كه بايد در همه شهرستانها، بخش ها و مناطق مختلف استان خراسان شمالي عادلانه توزيع شود.
وي گفت: دولت براي اجراي اين 27طرح صنعتي 900ميليارد تومان كمك تسهيلاتي تخصيص داده است.
احمدي نژاد همچنين با اشاره به اينكه در دور نخست سفر به استان خراسان شمالي براي افزايش تخت هاي بيمارستاني و تعميرات و تجهيزات اقدامات زيادي شده است افزود: در اين سفر براي جمعيت 800هزار نفري استان خراسان شمالي، ساخت يك بيمارستان 320تختخوابي هم به تصويب هيئت دولت مي رسد.
رئيس جمهور در ادامه با بيان اينكه بسياري از مصوبات دولت در سفر نخست هيئت دولت به خراسان شمالي بر اساس گزارشها اجرا شده و يا در دست اجراست گفت: دولت در اين دوره از سفر خود به خراسان شمالي امشب در دو كارگروه تخصصي مشكلات استان خراسان شمالي و كارهايي را كه بايد براي آن اجرا شود بررسي مي كند كه نتايج آن به اطلاع مردم اين استان خواهد رسيد.
رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع مردم بجنورد با بيان اين كه استان خراسان شمالي استاني ادب خيز و فرهنگ پرور است گفت: احداث دانشكده هاي علوم قرآني، هنر و علوم انساني از مصوبات دور دوم سفر هيئت دولت به اين استان است.
وي با تاكيد بر اين كه نيروگاه برق استان به زودي افتتاح مي شود؛ اضافه كرد: همچنين دولت تكميل طرح هاي آب رساني و تسريع در اجراي اين طرح ها را در اين سفر در دستور كار خود دارد.
احمدي نژاد به ديگر برنامه هاي دولت در دومين سفر به استان خراسان شمالي اشاره و اضافه كرد: تعيين 12منطقه نمونه گردشگري در اين استان از ديگر مصوبات هيئت دولت خواهد بود.
رئيس جمهور با بيان اين كه در سفر اول دولت تصويب كرد مطالعه احداث راه آهن «مشهد- بجنورد-گرگان» در دستور كار قرار گيرد؛ گفت: اين مطالعات در مرحله پاياني است و قرارداد اجراي اين راه آهن با پيمانكار مشترك ايراني و خارجي امضا شده است و عمليات اجرايي اين طرح بزرگ به زودي آغاز مي شود.
احمدي نژاد به توجه ويژه دولت به طرح هاي مربوط به جوانان اشاره و اضافه كرد: در دور اول مصوب شد كه در هر شهرستان اين استان دو سالن ورزشي هركدام براي دختران و پسران تاسيس شود و قرار شد كه در برخي از بخش ها و شهر بجنورد هم بر اساس بررسي ها بيش از دو سالن احداث شود كه اجراي اين مصوبه با جديت در حال پيگيري و در مواردي برخي طرح ها در حال اتمام است.
رئيس جمهور در ادامه اضافه كرد: 16سالن ورزشي و طرح هاي ورزش روستايي در استان خراسان شمالي بزودي به مرحله بهره برداري خواهد رسيد.
به گزارش خبرنگار ما از بجنورد استاندار خراسان شمالي در تشريح برنامه هاي سفر رئيس جمهور گفت: 225 پروژه در دومين سفر رئيس جمهور و هيات دولت به خراسان شمالي با اعتبار 450 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد.
محمدحسين جوانبخش ساماندهي سايت اداري استان، تكميل و تجهيز فرودگاه بجنورد، راه اندازي شبكه استاني سيما، تامين اعتبار 9هزارميليارد ريالي در قالب 27 پروژه صنعتي و 500 ميليارد ريالي براي عمران شهري، ايجاد منطقه ويژه اقتصادي، تامين تخت هاي بيمارستاني تا حد متوسط كشوري و استخدام 500نفر جهت هم ترازشدن چارت اداري استان را از جمله پيشنهادات اين سفر اعلام كرد.
استاندار خراسان شمالي گفت: ديدار با مردم، بازديد از چند پروژه قابل افتتاح و يك روستاي محروم، ديدار با خانواده هاي شهدا،ايثارگران و جانبازان، تشكيل كارگروه هاي تخصصي مسكن، آب، كشاورزي، صنعت و معدن و... از برنامه هاي روز اول سفر رياست جمهوري و ديدار با علماي شيعه و سني و ملاقات با مردم و جلسه هيات دولت و مصاحبه پاياني رئيس جمهور با خبرنگاران از برنامه هاي روز دوم سفر خواهد بود.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن