تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816892979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه ملي تجهيزات آبياري و ماشين آلات كشاورزي در كرج افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نمايشگاه ملي تجهيزات آبياري و ماشين آلات كشاورزي در كرج افتتاح شد
كرج - خبرگزاري مهر: دومين نمايشگاه ملي تخصصي تجهيزات آبياري، گلخانه، ادوات و ماشين آلات كشاورزي توسط معاونت آب و خاك و صنايع وزارت جهاد كشاورزي در كرج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر در كرج، اين نمايشگاه با هدف گسترش آموزش و ترويج و به منظور آشناكردن كارشناسان، مهندسان، كشاورزان، بهره وران و سرمايه گذاران با دستاوردهاي تحقيقاتي، فني و صنعتي موجود در كشور براي بهينه سازي فرآنيده توليد تا برداشت محصولات، ايجاد زمينه هاي ارتباطي ميان سرمايه گذاران بخش كشاورزي، كشاورزان نمونه و توليدكنندگان اقتصادي محصولات با صنعتگران براي گسترش و رونق بازرگاني آنها برگزار شده است.

همچنين ايجاد تمركز در حلقه فراموش شده تكنولوژي قبل و در مرحله توليد و هويت بخشي به اين قسمت مهم و تعيين كننده در زيرساختها، نمايش دستاوردها و توانمندي هاي وزارت جهاد كشاورزي به صورت متمركز و يكجا در بعد ملي از ديگر اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.

همچنين از اهداف ديگر برپايي اين نمايشگاه مي توان به انعكاس سياسي توامنديهاي صنعت كشاورزي در منطقه به خصوص در حوزه كشورهاي شمالي و غربي همسايه همچنين جلب توجه نمايندگان مجلس،‌ برنامه ريزان و تصميم گيرندگان اقتصادي كشور و تلاش براي ارتقاي نمايشگاه از بعد تخصصي ملي به يك نمايشگاه بين المللي اشاره كرد.

توجه به فرآيند حلقه هاي اساسي پيش از توليد، حضور چشمگير بخش غيردولتي انجمن توليدكنندگان ادوات كشاورزي، نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي، اتحاديه مركزي تعاونيهاي توليد روستايي، مجمع هماهنگي تشكلهاي كشاورزي، برگزاري هم انديشي و نشستهاي تخصصي علمي با حضور مسئولان دولتي، توليدكنندگان بخش كشاورزي، صنعتگران، استادان دانشگاه و دانشجويان از ويژگيهاي اين نمايشگاه است.

همچنين بالغ بر 15 هزار دعوتنامه و هشت هزار پوستر به بهره وران، كشاورزان نمونه، سازمان نظام مهندسي و تعاونيهاي توليد به طرق مختلف اعم از مراجعه مستقيم به ارگانها و بخشهاي ادارات كل در هفت استان همجوار همدان، زنجان، قزوين، قم، مركزي، سمنان و اصفهان ارسال شده است.

اين نمايشگاه در فضاي شش هزار مترمربع با شركت 104 شركت توليد كننده در بخش كشاورزي مرتبط با روشهاي آبياري تحت فشار، لوله و اتصالات، مهندسان مشاور آب، سازنده تجهيزات، سازنده سازه هاي گلخانه اي، ‌توليدكننده كود داخلي، توليدكننده سموم، ماشين آلات كشاورزي در كيلومتر هفت جاده ماهدشت كرج برپاست.

علاقمندان مي توانند جهت بازديد از اين نمايشگاه از امروز تا 19 مهرماه جاري به معاونت آب، خاك و صنايع وزارت جهاد كشاورزي مستقر در كرج مراجعه كنند.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن