تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817181987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راهنماي خريد mp3 پلير


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: براي انتخاب پخش كننده همراه مناسب، فقط كافي است بر اساس نيازتان يك انتخاب كنيد پس ابتدا نيازتان را تعيين كنيد.
سپس به راهنمايي خريد «نوع MP3 پليير» (که در انتهاي همين مطلب آمده) مراجعه كنيد و نوع MP3 پليير را مشخص كنيد و درپايان با توجه به امكانات اضافي مانند FM و ضبط صدا و امكان انتقال اطلاعات و لوازم جانبي مانند دوام باتري، هدفون و كيف نوع برند را مشخص كنيد.


Ùچه انتخاب هايي داريم؟
پيش از هر چيز ديگري ، شكل ظاهري يك پخش كننده همراه جلب نظر مي كند. اگر يك پخش كننده همراه تمام امكانات را داشته باشد ، ولي شكل ظاهري آ ن مورد پسند شما نباشد ، از آن لذت بخواهيد برد.
از شكل ظاهري كه بگذريم ، به طور خلاصه پخش كننده هاي همراه را به چهار دسته مي توان تقسيم كرد.
· HardDrive Based Player
· Micro Hard Drive Based Player
· Flash Based Player
· MP3 CD Player

HardDrive Based Player & اين نوع پخش كننده همراه داراي هرد ديسك با ظرفيت بالا هستند كه توانايي نگهداري حجم زيادي موزيك دارند.
حجم اين پخش كننده ها تا 80 گيگابايت هم هست كه باعث ذخيره 1500 ساعت MP3 روي آن ها مي شود. اين پخش كننده ها داراي صفحه نمايش و كليدهاي بزرگي بود كه باعث راحتي كار با آن مي شود. از طرفي به دليل استفاده ازهاردديسك داراي قطعات مكانيكي است نسبت به ضربه حساس هستند و توان مصرفي بالايي نيز دارند.
باتري اين دستگاه ها اغلب از نوع Lithium ion هست و پس از هر شش تا 8 ساعت كار كرد نياز به شارژ مجدد دارند.

Micro hard Drive Based player: اين مدل از هارد ديسك هاي يك اينچي استفاده مي كند و تاظرفيت 8 گيگابايت توليد مي شوند. كوچكتر و سبكتر از نوع قبلي هستند ولي همچنان به ضربه حساس اند. درضمن انرژي كمتري نيز مصرف مي كنند.

Flash Based Player: اين مدل بيش تر استفاده مي شود هم به دليل ارزاني و هم به دليل ابعاد و وزن كمتر. در حال حاضر تا ظرفيت 7 گيگابايت يافت مي شوند و به دليل عدم وجود قطعه مكانيكي ، انرژي بسيار پايين تري نسبت به دو مدل قبلي مصرف مي كند. داراي صفحه نمايش كوچكي هستند و كار با آن ها كمي سخت است اين مدل براي ورزشكاران بسيار مناسب است.

MP3 CD Player: در اين نوع پخش كننده ها مكاني براي ذخيره موزيك وجود ندارد و بايد موزيك هاي خود را بر روي CD ريخته و داخل دستگاه قرار دهيد. قيمت پايين دستگاه و CD در اين مدل از مزايا و ابعاد بزرگ و مصرف انرژي زياد از معايب اين نوع پخش كننده هاي همراه هستند.


Ùقابليت ها:
سازندگان پخش كننده هاي همراه براي پيشي گرفتن از رقبا به محصول خود امكانات جانبي بيشتري اضافه مي كند. از جمله اين امكانات موارد زير است:

Radio: اكثر پخش كننده هاي همراه داراي راديو FM هستند و امكان ضبط برنامه هاي راديويي را نيز دارند.

Line-in Recording: جهت ضبط موزيك از طريق يك ورودي استريو و تبديل همزمان آن به فرمت MP3 از اين قابليت استفاده مي شود.

Voice Recording: برخي از پخش كننده هاي همراه داراي يك ميكروفون كوچك داخلي اند كه امكان ضبط صداي محيط ، يك مصاحبه يا يك سخنراني را دارند.

Data Storage: بسياري از پخش كننده هاي همراه مي توانند يك وسله انتقال اطلاعات از يك كامپيوتر به كامپيوتر ديگري باشند.

TV-Out: در پخش كننده هاي همراه تصويري داشتن كانكتور خروجي صوت و تصوير جهت اتصال به تلويزيون براي پخش فيم و اسلايديك قابليت مهم محسوب مي شود.

Contact: برخي از پخش كننده هاي همراه مي توانند يك پشتيبان ازدفتر چه تلفن شما و تمامي اطلاعات كه در Outlook داريد ، در خود ذخيره كنند و در زماني كه دسترسي به كامپيوتر خود نداشته باشد از آن استفاده كنيد.
Ùنوع MP3 پليير
در انتخاب هر وسيله اي سلايق و نظرات متفاوتي وجود دارد و هر كس بر اساس نياز خود دست به انتخاب مي زند. ما در اينجا تنها شما را راهنمايي مي كنيم و اينكه هنگام خريد بايد به چه نكاتي توجه كنيد. در اينجا در مورد خريد MP3 پليرها صحبت مي كنيم.

پياده ها: اگر از آن دسته افرادي هستيد كه زياد پياده روي مي كنيد هنگام خريد بايد توجه كنيد كه دستگاه حجم كمي داشته باشد و وزن آن نيز كم باشد نوع حافظه MP3 پلير هم بهتر است فلش باشد تا هنگام راه رفتن به آن آسيبي نرسد.

ورزشكاران: اگر ورزشكار هستيد بايد پليري را انتخاب كنيد كه با استفاده از دست بتوان به راحتي از آن استفاده كرد بيش تر از آنكه نگران حجم و ظرفيت آن باشيد يك نمونه با حافظه فلش تهيه كنيد. همچنين به يك بازوبند و يا كمربند براي دستگاه نيز احتياج خواهيد داشت.

مسافران: در مسافرت گوش دادن به آهنگ خيلي مي چسبد در اين مورد توصيه مي كنيم پليري با ظرفيت بالا انتخاب كنيد تا بتواند اكثر اهنگ هاي شما را در خود جاي دهد. همچنين اگر مي خواهيد در هواپيما يا اتوبوس سرو صداي بيرون به گوشتان نرسد از هدفون هاي توگوشي استفاده كنيد.

هدفون ها: هدفون ها داراي كيفيت متفاوتي هستند و اين بستگي به هزينه اي دارد كه شما مي كنيد بعضي از هدفون ها از قيمت بالايي برخوردارند اما در عوض از صداي بلندي برخوردارند و همچنين نمي گذارند صداي اضافي از بيرون وارد گوشتان شود. اين كار به دو صورت انجام مي شود. بعضي از هدفون ها از مدل هاي Noise-canceling به صورت الكترونيكي جلوي صداهاي بيروني را مي گيرند. و بعضي ديگر مدل sound-isolating هستند كه يك لايه ابري اضافه دارند كه داخل گوش را مي گيرند و نمي گذارد صدا از بيرون به گوشتان برسد. هر دو مدل خيلي خوب هستند،اما هنگام ترديد در خيبالان و يا شهر از آن ها استفاده نكنيد چون خطرناك است.

لوازم جانبي اضافي: پليرها از امكانات و لوازم متفاوتي بهره مند هستند. و در هر مدل و مارك اين امكانات متفاوت است. از جمله آن ها مي توان به كمنترلرهاي روي كابل هدفون براي كنترل از راه دور دستگاه تان، كيف هاي مخصوص آن ها، آداپتورهاي Flash memory، فرستنده راديوي Flashmemory, FM، در گاه هاي ورودي، كيت هاي USB/Fire wire باتري هاي قابل شارژ اضافي، آداپتورهاي ماشين و غيره اشاره كرد.
همچنين با استفاده از آداپتورهاي كاست مي توانيد از پلير خود در ماشين هم استفاده كنيد و از آن لذت ببريد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن