تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816926883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان در تحسين حضور چشمگير مردم در صحنه هاي مختلف انقلاب : اصفهان يكي از سرمايه هاي نظام اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان در تحسين حضور چشمگير مردم در صحنه هاي مختلف انقلاب : اصفهان يكي از سرمايه هاي نظام اسلامي است
اصفهان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان از اين شهر به عنوان يكي از سرمايه هاي مهم انقلاب و نظام اسلامي ياد كرد.
مهندس عباس حاج رسوليها در شصت و هشتمين جلسه علني اين شورا به نقش حساس و كليدي اصفهان در پيروزي انقلاب اسلامي در 8 سال دفاع مقدس و عرصه سازندگي كشور اشاره كرد و گفت : تقديم 23 هزار شهيد 43 هزار جانباز و 130 هزار آزاده به انقلاب و نظام گوياي اين امر است .
وي با گراميداشت هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره شهداي انقلاب و دوران دفاع مقدس تجليل از ايثارگري ها و جانفشانيهاي جانبازان آزادگان و نيروهاي نظامي افزود : امروز به بركت خون شهدا با تلاش ابتكار و خلاقيت مردم و مسئولان شهر اصفهان از نظر مديريت شهري قويترين مديريت را در كشور داراست .
رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان به توانمندي هاي مسئولان و مردم اين شهر در عرصه هاي علمي فرهنگي عمراني و صنعتي اشاره كرد و گفت : شهر اصفهان امروز به عنوان الگوي قابل قبول در همه زمينه ها در كشور مطرح است و تمام بازديدكنندگان در اين شهر به اين امر مهم واقفند.
وي بر حفظ ارزشهاي انقلاب و تبيين ايثار فداكاري و جانفشانيهاي شهدا جانبازان ايثارگران و آزادگان در طول 8 سال دفاع مقدس و پيروزيهاي آنان در اين برهه از زمان تاكيد كرد و از توجه ويژه شوراي اسلامي شهر اصفهان به اين مهم خبر داد و افزود : طراحي و احداث بناي يادبود شهداي گمنام در كوه صفه مشاركت در احداث موزه دفاع مقدس نامگذاري پروژه هاي مهم شهر به نام سرداران شهيد دفاع مقدس و ساخت فرهنگسراي پايداري از جمله فعاليتهاي اين شورا و شهرداري اصفهان در اين زمينه است .
مهندس حاج رسوليها از تاخير در احداث موزه دفاع مقدس در شهر اصفهان انتقاد و از همكاري و مساعدت سالانه شهرداري و شوراي اسلامي شهر در اين زمينه خبر داد و اظهار اميدواري نمود با تلاش مسئولان امر بزودي شاهد بهره برداري از اين پروژه باشيم .
وي با قدرداني از حضور گسترده مردم اصفهان در راهپيمايي روز جهاني قدس گفت : اين مهم وظيفه مسئولان را براي خدمت رساني بيشتر سنگين تر مي كند و آنان نبايد از هيچ كوششي براي رفع مشكلات شهروندان دريغ كنند.
نايب رئيس شورايعالي استانها در بخش ديگري از سخنان خود بر بازسازي و احياي بافتهاي فرسوده در صورتي حل خواهد شد كه شهرداريها محور قرار گرفته و دولت هم 30 هزار ميليارد تومان اعتبار براي اين بافتها اختصاص دهد .
وي يكي از معضلات و مشكلات اصلي شهر اصفهان را وجود بافتهاي فرسوده بيان كرد و افزود : طبق بررسيهاي به عمل آمده براي احيا و بازسازي بافتهاي فرسوده اين شهر بيش از يك هزار ميليارد تومان اعتبار نياز است .
نايب رئيس شورايعالي استانها توسعه و تجهيز ناوگان عمومي كلان شهرهاي كشور را ضروري دانست و با انتقاد از عدم تحقق تمهيدات دولت در اين بخش گفت : عليرغم دستور رئيس جمهوري هنوز سهميه سال گذشته اتوبوس هاي شركت واحد اصفهان تحقق نيافته و سهميه سال جاري نيز مشخص نشده است .
وي تلاش مسئولان و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومي شهر اصفهان به ويژه ناوگان پويا و فعال اتوبوسراني را قابل تقدير دانست و گفت : عليرغم مشكلات و كمبودها و افزايش 30 درصدي حجم مسافران در شروع سال تحصيلي جديد در اصفهان با تلاش شبانه روزي و انگيزه بالاي مديريت پرسنل و رانندگان شركت واحد اتوبوسراني هيچ مشكلي در روند خدمات رساني اين ناوگان ايجاد نشده است .
رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان از تلاش مديران و مهندسان شهرداري اصفهان در عرصه عمران شهري نيز قدرداني كرد و لزوم اختصاص شبكه راديويي ويژه به منظور انعكاس فعاليتهاي شبانه روزي مسئولان و پرسنل زحمت كش شهرداري در بخشهاي مختلف را خواستار شد.
وي همچنين از تلاش و فعاليت معاونت فرهنگي ـ اجتماعي شهرداري براي سازماندهي تيمهاي ورزشي در محلات شهر اصفهان قدرداني كرد و گفت : مسابقات فوتسال ماه مبارك رمضان امسال هم با حضور 750 تيم در 10 سالن شهر و حضور 9 هزار ورزشكار به نحو مطلوبي برگزار شد .
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن