تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816924679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشاورز در نشست مطبوعاتي امروز تشريح كرد: جدايي كانون وكلاي مركز از اتحاديه سراسري و نحوه برگزاري آزمون وكالت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كشاورز در نشست مطبوعاتي امروز تشريح كرد: جدايي كانون وكلاي مركز از اتحاديه سراسري و نحوه برگزاري آزمون وكالت


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي

رييس اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري از برگزاري آزمون وكالت 87 در تاريخ هشتم آذرماه سال جاري خبر داد و گفت: ثبت نام آزمون اتحاديه به استثناي كانون مركز به صورت اينترنتي خواهد بود و در مجموع 1162 نفر پذيرش مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار حقوقي ايسنا، بهمن كشاورز در مصاحبه‌ي مطبوعاتي صبح دوشنبه در مورد آزمون ورودي وكلاي دادگستري عضو اتحاديه‌ي سراسري، عنوان كرد: آزمون ورودي كانون‌هاي وكلاي دادگستري عضو اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري به استثناي كانون مركز برگزار مي‌شود، اكثريت هيات مديره‌ي كانون وكلاي مركز تصميم گرفتند كه آزمون‌شان را جدا از اتحاديه و به صورت مستقل برگزار كنند.

وي در ادامه توضيح داد: آزموني كه ما برگزار مي‌كنيم شامل كانون‌هايي است كه نام خواهم برد و ظرفيتي كه هر كانون براي جذب كارآموز در سال 78 دارد را بيان مي‌كنم. آذربايجان شرقي 150 نفر، آذربايجان غربي 66 نفر، اردبيل 30 نفر، اصفهان و چهار محال بختياري 130 نفر، خراسان 125 نفر، خوزستان و لرستان 60 نفر، فارس، بوشهر و كهگيلويه و بويراحمد 300 نفر، قزوين 20، قم 25 نفر، كردستان 22 نفر، كرمانشاه و ايلام 34 نفر، گلستان به مركزيت گرگان 80 نفر، گيلان 30 نفر، مازندران 50 نفر، استان مركزي به مركزيت اراك 20 نفر و همدان 20 نفر كه جمع اين تعداد به 1162 نفر مي‌رسد.

كشاورز در ادامه، گفت: اينها كانون‌هايي هستند كه اتحاديه آزمون‌شان را به صورت متمركز در يك روز يعني هشتم آذر ماه برگزار خواهد كرد كه به طور همزمان در مراكز اين كانون‌ها آزمون برگزار مي‌شود اما كانون مركز تا آخرين اطلاع كه از طريق سايت‌شان به دست آورده‌اند ظاهرا در اول آذر ماه آزمون‌شان را برگزار خواهند كرد.

رييس اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري، خاطرنشان كرد: كانون وكلاي دادگستري مركز مشتمل است بر استان تهران، سمنان، سيستان و بلوچستان، يزد، كرمان و بالاخره هرمزگان. در مورد تعداد افرادي كه كانون وكلاي مركز جذب خواهد كرد به طور رسمي به ما اطلاعي داده نشده است. شايد حدود 1100 نفر باشد.

وي در ادمه گفت: ما بنا داشتيم كه آزمون اتحاديه را در روز اول آذر ماه برگزار كنيم و با سازمان سنجش نيز پيشاپيش صحبت و مكاتبه شده بود. كانون محترم مركز نيز ظاهرا همين روز را براي برگزاري آزمونش تعيين كرده بود. نتيجه اين بود كه جوان‌هاي علاقه‌مند به ورود به حرفه‌ي وكالت از يك شانس محروم مي‌شدند. به عبارتي ديگر ضمن اينكه متاسفيم كه كانون مركز چنين تصميمي گرفتند و فعلا از نظر برگزاري آزمون از اتحاديه جدا شدند در شوراي اجرايي به اين نتيجه رسيديم كه از اين تصميم اتحاديه يك نتيجه‌ي مثبت گرفته شود كه به نفع داوطلبان باشد؛ لذا موكدا با سازمان سنجش مذاكره كرديم و از زماني كه قبلا تعيين شده بود انصراف داديم و گفتيم زودتر يا ديرتر از كانون مركز آزمون‌مان را برگزار مي‌كنيم.

كشاورز گفت: هدف از اين تصميم اين است كه 16 كانون در يك روز امتحان بدهند و كانون مركز در روز ديگري آزمونش را براي شش استان مذكور برگزار كند. به اين ترتيب شانس داوطلبان دو برابر مي‌شود و كساني كه در منطقه‌ي بومي خودشان امكان امتحان دادن دارند هم در آن منطقه و هم در كانون مركز مي‌توانند شركت كنند.

ثبت‌نام امسال از طريق اينترنت است

زمان انتشار پيش آگهي، اواخر اين هفته يا اوايل هفته‌ي آتي

رييس اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري، درباره‌ي روش ثبت‌نام آزمون وكالت سال 87، گفت: روش ثبت‌نام امسال از طريق اينترنت است به همين دليل مي‌توانم به دوستان بگويم نگران دير شدن و عدم ثبت‌نام نباشند. يك پيش آگهي منتشر خواهد شد كه در آن مدارك لازم براي شركت‌كنندگان اعلام مي‌شود كه احتمالا زمان انتشار آن اواخر اين هفته يا اوايل هفته‌ي آتي خواهد بود.

كشاورز در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه پرسيد آيا جدا شدن كانون وكلاي مركز از اتحاديه خلاف اساسنامه‌ي اسكودا نيست؟ گفت: من ترجيح مي‌دهم بزرگواران كانون مركز خودشان پاسخگوي اين سوال باشند چون اتحاديه نقشي در اين قضيه نداشت و تاكنون نيز از سوي كانون وكلاي مركز هيچ اعلام رسمي در مورد برگزار شدن جداگانه‌ي آزمون به ما نشده است.

نامه‌اي از كانون مركز براي اصلاح اساسنامه رسيده است

وي ادامه داد: در تاريخ 5/6/87 نامه‌اي از كانون مركز به بنده ارسال شده است به شماره‌ي 9000 / ب كه به ضميمه‌ي آن يك نسخه از طرح پيشنهادي كانون وكلاي مركز براي اصلاح اساسنامه را فرستادند كه در همدان طرح شود.

كشاورز با بيان اينكه مسوولان كانون وكلاي مركز در همايش فارس نيز حضور نداشتند، عنوان كرد: در مورد حضور نمايندگان كانون مركز در همايش همدان نيز اطلاع رسمي نداريم.

تا زماني كه جدايي يك كانون تصويب نشده باشد آن را عضو اتحاديه مي‌دانيم

رييس اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري، در مقابل اصرارهاي خبرنگار ديگري مبني بر اينكه پاسخگوي اين سوال باشيد كه آيا جدا شدن كانون مركز از اتحاديه خلاف قوانين اسكودا هست يا خير؟ گفت: اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري در حال حاضر بزرگ‌ترين NGO ايران است. بديهي است چنين جدايي به هيچوجه از نظر ما مقدور نيست. از نظر اتحاديه تا زماني كه جدايي يك كانون تصويب نشده باشد آن را عضو اتحاديه مي‌دانيم.

وي افزود: درباره‌ي دليل جدايي كانون مركز از اتحاديه آنچه از اساسنامه مي‌فهميم اين است كه اكثريت اعضاي هيات مديره‌ي كانون وكلاي مركز – اقليتي هستند كه با جدايي آزمون و با جدايي از اتحاديه موافق نبودند – معتقد بودند كه تعداد آراء در هيات عمومي اتحاديه بايد تابعي از تعداد اعضاي هر كانون باشد و سقفي گذاشته مي‌شود كه حداكثر 40 درصد آراء به آن كانون تعلق دارد.

كشاورز خاطرنشان كرد: قبلا هم اين بحث مطرح شده بود كه جناب آقاي كاتوزيان فرمودند با توجه به اينكه قانونگذار خودش قبلا اين مورد را پيش‌بيني كرده و 12 عضو براي كانون مركز و پنج عضو براي ساير كانون‌ها تعيين كرده است و در اتحاديه نيز عينا اين موضوع در اساسنامه رعايت شده است و در شوراي اجرايي هم خودشان بر مبناي ابتكار دو عضو براي كانون مركز و يك عضو براي ساير كانون‌ها تعيين كرده‌ايم اين تعادل رعايت شده است. بحث تغيير نصاب موجب و موردي ندارد و يكي از دوستان در آن جلسه گفت اگر مبناي استدلال را اين بگذاريم مثلا در سازمان ملل متحد هيچوقت نوبت به هند نخواهد رسيد. زيرا چين كفايت مي‌كند.

بسيار ناگوار است كه كانوني از اتحاديه جدا شود

رييس اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري، يادآور شد: شايد مسائل ديگري هم باشد اما براي ما بسيار ناگوار است كه هر كانوني از اتحاديه جدا شود چون اتحاديه با خون دل و گرفتاري بسياري به وجود آمده است و اميدوار هم هستيم كه اين اتفاق نيفتد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين اقدام كانون مركز به ساير كانون‌ها تسري نخواهد يافت، عنوان كرد: همه‌ي كانون‌ها به اين جمله‌ي يدالله مع الجماعه معتقدند و همچنين مي‌دانند كه عقل جمعي بر عقل فردي غلبه دارد و با آحاد بودن قدرتي مي‌دهد كه تنها بودن فاقد آن است. فكر نمي‌كنم كانوني مايل باشد چنين موضعي انتخاب كند و من اميدوارم تصميم‌گيري‌ها چنان باشد كه حركتي را كه هيچيك از وكلا و جامعه‌ي وكالت به آن علاقه‌مند نيستند در همين مقطع متوقف شود.

كشاورز در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه آيا اتحاديه ابزاري براي الزام كانون مركز به عضويت در اتحاديه در دست دارد، گفت: اتحاديه‌ي كانون‌ها را خود كانون‌ها ايجاد كرده‌اند و اگر بخواهيم از نيروي بزرگي برخوردار شويم بايد از برخي مزاياي خود بگذريم كه اين كار از طرف تمام كانون‌ها از جمله كانون مركز اتفاق افتاده است و در مورد الزام‌آور بودن مصوبات هم وجود داشت اما در برخي موارد كانون‌ها به دلايل خاصي نمي‌توانند يك مصوبه را اجرا كنند؛ پس آن را آنطور كه مي‌توانند اجرا مي‌كنند اما اينكه بخواهيم با زور كانوني را مجبور كنيم كه عضو اتحاديه بماند اين مسئله با طبع كار اتحاديه سازگار نيست.

اختلافي بين كانون‌ها وجود ندارد

اميدوارم كانون مركز در موضع خود تجديد نظر كند

رييس اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري، در پاسخ به اين سوال كه آيا جدا شدن كانون مركز از اتحاديه به اتحاديه به عنوان يك نهاد مستقل خدشه وارد نمي‌كند؟ گفت: اختلافي بين كانون‌ها وجود ندارد. 16 كانون هيچ اختلافي با هم ندارند فقط كانون مركز موضع خاصي در مورد اتحاديه اتخاذ كرده‌اند كه اميدواريم در آن تجديدنظر كنند.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري كه پرسيد اگر تنش‌ها و اختلافات به همين شكل ادامه پيدا كند،طبيعتا يد واحدي كه بايد باشد وجود نخواهد داشت، از يك طرف هجمه‌اي كه به اين شغل وارد مي‌شود و از طرفي ايجاد نهاد موازي وجود دارد شايد اگر يد واحد اتحاديه وجود داشت قدرت چانه زني بيشتر كانون بيشتر مي‌شد ولي الان بيشتر نگاه رسانه‌ها معطوف به اين مي‌شود كه در داخل اتحاديه چه اتفاقي افتاده است كه چنين ثمراتي دارد؟ گفت:‌ اين هجمه‌ها دقيقا اينطور است و شايد اين اتفاقي كه دارد مي‌افتد از نوع همان هجمه‌ها و داستان‌ها باشد اميدواريم كه يكجوري حل شود.

اعزام يك هيات عالي‌رتبه براي رفع سوءتفاهمات به كانون مركز

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا امكان آن وجود نداشت كه جلسات مشترك با كانون مركز گذاشته شود تا به نوعي با ميانجي‌گري اختلافات بين كانون مركز و اتحاديه برطرف شود، گفت: هيات عالي‌رتبه‌اي متشكل از صفاري رييس كانون مازندران، صادق آل‌محمد رييس كانون خوزستان، عامري رييس سابق كانون خراسان و نايب رييس فعلي اسكودا، فرهودي‌نيا رييس سابق كانون وكلاي آذربايجان شرقي در آن زمان و رييس فعلي كانون آذربايجان شرقي در حال حاضر ونماينده كانون آذربايجان شرقي در آن زمان در شوراي اجرايي اسكودا و سركار خانم فاطمه ميرشكرايي از كانون قزوين كه خزانه دار اتحاديه هم هستند اين هيات تشكيل شد كه از طرف شوراي اجرايي ملاقاتي با هيات مديره‌ي محترم كانون وكلاي مركز داشتند و مفصلا صحبت و سعي كردند برخي از مسائل موجود و احيانا سوءتفاهمات را رفع كنند.

وي ادامه داد: هنگامي كه اين هيات از اين ملاقات بازگشتند گفتند كه به نظر مي‌رسد مشكلات رفع شده باشد و اولين جلوه‌ي آن اين است كه گويا قرار است آزمون به صورت سراسري برگزار شود و بقيه‌ي مسائل بعدا مورد بحث قرار گيرد. اگر اين قدم برداشته مي‌شد قدم بزرگي بود ولي متاسفانه استنباط دوستان ما كه فكر مي‌كردند مشكل حل شده است درست نبوده و در جلسه‌ي بعدي هيات مديره‌ي كانون مركز به ادامه‌ي وضع سابق تصميم گرفته شده و اسامي مخالفين و موافقين در اين نامه موجود است.

آنچه بر ما بوده، كرده‌ايم

رييس اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري، تاكيد كرد: ما آنچه توانستيم كرديم و شوخي نيست كه نمايندگان پنج – شش كانون بزرگ در اين هيات حاضر بودند و وقت گرفتند و مذاكره كردند تا مسئله حل شود ولي مسئله در همان نقطه‌ي قبلي باقي ماند. آنچه بر ما بوده كرده‌ايم.

كشاورز با بيان اينكه در مورد همايش همدان نامه‌اي به كانون وكلاي مركز در تاريخ 9/7/87 نوشته‌ام، گفت: اساسنامه‌ي پيشنهادي كانون مركز در همايش همدان مطرح خواهد شد اما مستلزم اين است كه اعضاي كانون مركز حضور داشته باشند و از آن دفاع كنند.

تعداد كارآموزان بر مبناي واقعيت‌هاي عملي و ملموس تعيين مي‌شود

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا حجم پيشنهادي كانون‌ها براي پذيرش كارآموز با توجه به حجم فارغ‌التحصيلان حقوق كم نيست، عنوان كرد: ما (كانون‌ها) بر مبناي واقعيت‌هاي عملي و ملموس اتخاذ تصميم مي‌كنيم به اين معني كه كميسيون‌ها با توجه به اطلاعاتي كه دارند تصميم مي‌گيرند و آمارهاي وزارت دادگستري نيز در اختيار آنهاست. قانون اجباري شدن وكيل قانون خوبي است ولي با اين حجم تاكنون مشكلي وجود نداشته است.

رييس اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري، خاطرنشان كرد: وكلاي 187 هم كمك مي‌كنند اما تعداد بسيار زيادي از وكلاي معاضدتي را كانون‌هاي وكلا تعيين مي‌كنند. متاسفانه هماهنگي ميان كانون، دادگستري و دانشكده‌هاي حقوق وجود ندارد. به خاطر دارم كه در سال 57 سه دانشكده‌ي حقوق وجود داشت اما الان حدود 80 دانشكده‌ي حقوق داريم بايد اين مشكل در سطح كلان حل شود.

كشاورز با تاكيد بر اينكه مبناي سوالات آزمون اتحاديه صرفا قانون است، خاطرنشان كرد: مكاتب و مسائل مناقشه‌اي و مسائلي كه چند نظر كاملا مختلف در مورد آن مطرح است مورد سوال قرار نمي‌گيرند و از طراحان بانك سوالاتي كه در اختيارمان هست نيز اين خواهش را كرده‌ايم كه اين موضوع را مدنظر قرار دهند. من معتقدم امتحان را بايد آسان برگزار كرد اما با توجه به سهميه‌اي كه وجود دارد به هر حال بهترين‌ها گزينش مي‌شوند.

وكلاي رفتارهاي توهين‌آميز برخي قضات را گزارش كنند

رييس اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري، درباره‌ي اقدامات كانون وكلا در زمينه‌ي رفتار توهين‌آميز برخي قضات با وكلا، اظهار كرد: در زماني كه تصدي كانون را داشتم مصرا از دوستان خواستم هر گونه رفتاري از اين دست را با ذكر جزييات و فوري اعلام كنند و ما نيز به مقامات قضايي حسب مورد و با توجه به شدت برخورد اعلام مي‌كرديم و هميشه هم موجب ترتب آثار شده است.

وي افزود: اكنون نيز از اعضاي اتحاديه درخواست كرديم كه از اعضاي هر كانون بخواهند كه با اين موارد با ديده‌ي اغماض ننگرند و به اتحاديه اعلام كنند كه گاهي اين كار انجام شده و ما نيز پيگيري كرده‌ايم. البته مقام قاضي محترم است و در آن جلسه نبايد هتك حرمتي به قاضي شده باشد.

كشاورز در پاسخ به اين سوال كه اگر استدلال ماده‌ي 187 اين است كه تعداد وكيل كم است چرا در همان جلسات تبصره‌ي يك اين موضوع را مطرح نمي‌كنند كه تعداد بيشتري وكيل پذيرش شود، گفت: كار كميسيون مبنا و ماخذ دارد و چارت سازماني هر سازمان قضايي و نيازهاي آن را برآورد مي‌كند. اينكه پنج هزار يا 500 هزار و يا پنج ميليون نفر وكيل تربيت شود خارج از حد قانوني است و ما نيز نمي‌توانيم كاري بكنيم. مبناي ما كميسيون تبصره‌ي يك قانون كيفيت اخذ پروانه‌ي وكالت است.

رييس اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري، در پاسخ به اين سوال كه تعداد اعضاي پيشنهادي كانون وكلاي مركز در اساسنامه‌ي پيشنهادي‌شان به همدان چه تعداد بوده است؟ گفت: در متن اين پيشنهاد آمده است هر هيات عمومي هر كانون عضو به نسبت هر 60 نفر كامل يك راي و حداكثر 40 درصد از كل آراء را داراست و نظر هيات مديره‌ي هر كانون توسط رييس و نايب رييس اعلام مي‌شود در حالي كه اكنون در اسكودا هر عضو هيات مديره از راي فردي خودش برخوردار است و مستقل عمل مي‌كند. اگر چنين طرحي به تصويب برسد نتيجه اين مي‌شود كه مثلا اگر دو كانون نسبتا پر جمعيت در مورد موضوعي تصميم بگيرند به 15 كانون ديگر نقشي ندارند.

وي درباره‌ي اينكه برخي از وكلاي مشاور از عنوان وكيل پايه يك استفاده مي‌كنند، خاطرنشان كرد: پايه اصطلاح حقوقي است كه در متن قانون كيفيت اخذ پروانه و قانون استقلال آمده است كه ما اين موضوع را به قوه‌ي قضاييه اعلام كرديم و در مورد كانون‌هايي كه در مورد برخي تشكل‌ها از عنوان كانون وكلا استفاده كرده بودند تذكر داديم كه اصلاح شد. در مورد وكيل دادگستري هم اين تذكر داده شده است كه بايد به عنوان مشاور حقوقي ماده‌ي 187 تصريح داده شود و اگر اين كار را نمي‌كنند تخلف است و اميدواريم كه زماني فرا برسد كه اين تشكيلات در كانون‌ها ادغام شود.

اصلاح اساسنامه‌ي اسكودا ، دستور اصلي همايش همدان

رييس اتحاديه‌ي سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري در پايان، خاطرنشان كرد: همايش همدان 23 تا 26 مهر ماه با ميزباني كانون همدان برگزار مي‌شود. دستور اصلي آن اصلاح اساسنامه‌ي اسكودا است و در صورتي كه زمان اجازه دهد به بررسي تشكيل كميسيون‌هاي تخصصي اسكودا به صورت واقعي و مجازي پرداخته مي‌شود.

انتهاي پيام
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 467]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن