تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816895190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
اخاذي 12 ميليوني با فيلم هاي غيراخلاقي
باند فساد و عاملان تهيه و توزيع فيلم هاي غيراخلاقي در تبريز دستگير شدند. با تلاش ماموران پليس امنيت عمومي آذربايجان شرقي، عاملان تهيه و توزيع فيلم هاي مبتذل در تبريز شناسايي و متلاشي شد. سرهنگ رحمان ايماني نژاد رئيس پليس امنيت عمومي آذربايجان شرقي گفت: به دنبال ارائه گزارش هاي مردمي به مركز فوريت هاي پليس 110 مبني بر وجود باند فسادي كه اقدام به اغفال مردان و زنان كرده و بعد از تهيه فيلم از اعمال نامشروع آن ها و ورود به حريم خصوصي، اقدام به اخاذي مي كند، موضوع در دستور كار پليس امنيت عمومي استان قرار گرفت. وي افزود: بعد از بررسي ها و تحقيقات به عمل آمده و اطمينان از صحت موضوع، ماموران با هماهنگي و مجوز مقام قضايي وارد منزل فوق شده و ضمن دستگيري عاملان تهيه فيلم هاي غيراخلاقي موفق شدند، يك زن و يك مرد را دستگير كنند. سرهنگ ايماني نژاد با اعلام اين كه زن و مرد دستگير شده با مراجعه به ادارات، موسسات و مراكز مختلف، اقدام به اغفال افراد مي كردند، گفت: متهمان در تحقيقات به عمل آمده به اخاذي مبلغ 12 ميليون تومان اعتراف كردند.

كشف صدها كيلو هرويين در مرز ايران -تركيه
محموله بزرگ مواد افيوني كه ماهرانه داخل يك دستگاه تريلي جاسازي شده بود در مرز ايران -تركيه كشف شد. پليس امنيت مرزي تركيه اعلام كرد: يك تريلي كه از بازرگان ايران وارد شده بود در منطقه «گوربولاغ» متوقف و از آن350 كيلوگرم هرويين كشف شد. همچنين ماموران، راننده خودرو مورد نظر را دستگير كرده اند و بازجويي از وي ادامه دارد. پليس تركيه به اين مسئله كه تريلي، متعلق به كدام كشور بوده است اشاره اي نكرد اما گفته مي شود مواد مخدر آن از افغانستان قاچاق شده بود. همچنين پليس استانبول در عمليات ديگري كه 20 روز عليه قاچاقچيان و فروشندگان خياباني مواد مخدر صورت گرفت 444 نفر را دستگير كرد.به گزارش ايسكانيوز،از اين سوداگران مرگ 212 كيلو هرويين، پنچ كيلو شيره ترياك، 219 كيلو ترياك و 6/88 كيلوگرم كوكيين به دست آمد.

انهدام باند سرقت ميني بوس و اتوبوس
باند 2 نفره سرقت خودرو هاي ميني بوس و اتوبوس با دستگير شدن يكي از متهمان و تحت تعقيب بودن فرد ديگر متلاشي شد.از ابتداي سال جاري ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ از وقوع يكسري سرقت ميني بوس در حوالي جنوب شهر با خبر شدند.ماموران با بررسي بيشتر شكايت شاكيان دريافتند باندي بزرگ دست به سرقت اين خودرو ها زده و احتمالا براي مشخص نشدن اين سرقت ها اقدام به اوراق كردن خودرو ها كرده اند.تحقيقات براي شناسايي اين باند سارق خودرو از ابتداي امسال آغاز شد اما تا 28 شهريور به نتيجه قابل قبولي نرسيد ولي تحقيقات ادامه داشت تا اينكه در تاريخ 28 شهريور، مردي با برقراري تماس با ماموران پليس مدعي شد جندين نفر در حال اوراق كردن خودرو او هستند. ماموران به سرعت خود را به محل ذكر شده در اتوبان خاوران رساندند و دريافتند 2 جوان به نام هاي مجتبي و يعقوب در حال اوراق كردن يك خودروي ميني بوس هستند.ماموران اقدام به دستگير كردن 2 متهم كردند اما يكي از انها به نام مجتبي از صحنه متواري شد و ماموران توانستند تنها يعقوب و فرد ديگري به نام علي برادر مجتبي را دستگير كنند.يعقوب مدعي شد به همراه مجتبي اقدام به سرقت 10 خودروي ميني بوس و يك خودروي اتوبوس كرده اند و با استفاده از محيط گاراژ خانوادگي مجتبي و برادرانش اقدام به اوراق كردن خودرو ها كرديم.در حال حاضر تحقيقات براي دستگيري مجتبي ادامه دارد همچنين يعقوب به جرم سرقت خودرو و اوراق كردن آن ها مجرم شناخته شده است.

پدر سنگدل، مادر را در مقابل چشمان دختران خردسالش سر بريد
پدر بيرحمي در كرمانشاه سر همسرش را در مقابل چشمان دو دختر يك و پنج ساله اش از بدن جدا كرد. سرهنگ اسفنديار اميدي رئيس پليس آگاهي استان كرمانشاه در گفت وگو با ايسنا، به تشريح اين حادثه دلخراش پرداخت و گفت: قاتل اين كار را با استفاده از دو چاقو انجام داده، يعني پس از كند به نظر آمدن چاقوي اول، با استفاده از چاقوي تيزتري كار را تمام كرده است. وي انگيزه قاتل را شك او نسبت به ارتباط همسرش با فرد ديگري اعلام و تصريح كرد: قاتل با چاقو، ضرباتي را به بدن همسرش وارد كرده است. سرهنگ اميدي افزود: مرد پس از انجام قتل، با خانواده همسرش تماس گرفته و موضوع را به آن ها اطلاع داده و ماموران پليس نيز از طريق خانواده مقتول از موضوع باخبر شدند. وي با اشاره به سلامت كامل رواني قاتل بر اساس آزمايشات انجام شده، تصريح كرد: قاتل استفاده از هرگونه ماده روانگرداني را انكار كرده، اما آزمايشات براي درست و يا غلط بودن ادعاي او انجام شد كه نتايج هنوز بررسي نشده است. رئيس پليس آگاهي استان در خاتمه با بيان اين كه اين قتل در محله حافظيه رخ داده است، درباره مشخصات قاتل و مقتول اظهار كرد: مقتول 35 ساله و قاتل نيز 30 ساله بوده و بر اساس تحقيقات، مقتول، همسر دوم قاتل بوده است.

پيمان رفاقت با خون شكست
قرار مجرميت پسري كه دوستش را طي درگيري در خيابان از پا درآورد روز گذشته در دادسراي جنايي پايتخت صادر شد. افسر نگهبان كلانتري 151 يافت آباد 21 فروردين 1385 مرگ مشكوك «سلمان» 24ساله را به دادسراي جنايي پايتخت خبر داد.سپس بازپرس «محمد شهرياري» كشيك جنايي و افسران دايره 10 اداره آگاهي مركز به محل مورد نظر رفتند و با ديدن جنازه كارد آجين، رسيدگي به ماجرا را در دستور كار خود قرار دادند.شواهد نشان مي داد «سلمان» به دست دوستش «مهدي - ب» از پا درآمد و در پي افشاي اين مسئله، جاني 21 ساله با تلاش 19 ماهه پليس جنايي در خانه پدربزرگش در رباط كريم رديابي و بازداشت شد.وي در دادسراي ناحيه 27 تهران به رفيق كشي اعتراف كرد: «من و سلمان بر سر جاي پارك ماشين به جان هم افتاديم و ناخواسته دوستم را كشتم.باور كنيد هرگز نمي خواستم بميرد.»به دنبال بازسازي صحنه جرم، روز گذشته قرار مجرميت «مهدي» از سوي «شهرياري» بازپرس شعبه هفتم دادسراي جنايي تهران صادر شد.به گزارش ايسكانيوز،خانواده داغدار براي قاتل اشد مجازات خواسته است.

دعانويس معتاد شياد در دام پليس
كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي خراسان رضوي موفق شدند، مرد شيادي را كه با هدف قرار دادن اعتقادات مذهبي مردم از آن ها سو»استفاده و مبالغ هنگفتي را كلاهبرداري كرده بود، دستگير كنند. چندي قبل كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم اقتصادي با دريافت گزارشات مردمي در جريان فعاليت مشكوك مردي به نام «عليرضا» قرار گرفتند كه با اجاره كردن خانه اي در يكي از محلات مشهد و با اغفال برخي شهروندان اقدام به كلاهبرداري از آن ها در پوشش دعانويسي و رمالي مي كند. براي روشن شدن موضوع كارآگاهان پليس وارد عمل شده و پس از چند روز تحقيقات نامحسوس و كنترل رفت و آمدهاي اين فرد متوجه شدند، مظنون با شيوه و شگردهاي خاص و سو»استفاده از اعتقادات مذهبي افراد با دعانويسي و رمالي به بهانه حل مشكلات، از آن ها كلاهبرداري مي كند. تحقيقات بيشتر مشخص كرد كه اين فرد از متهمان سابقه دار در اين زمينه بوده و قبل از اين نيز به اتهام كلاهبرداري و حمل و نگهداري مواد مخدر روانه زندان شده است. با توجه به حرفه اي بودن متهم و اين كه وي براي فرار از دست پليس تنها به افراد خاصي وقت ملاقات مي داد، كارآگاهان پليس با نفوذ در شبكه او يكي از افراد خود را به عنوان مشتري به خانه كلاهبردار فرستاده و در نهايت وي به صورت ضربتي و غافلگيرانه به دام افتاد. به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي كشور، نكته قابل توجه اين كه كلاهبردار به مواد مخدر اعتياد داشته و كارآگاهان در بازرسي از منزل او مقادير قابل توجهي ترياك، شيره ترياك و كريستال كشف و ضبط كردند. در ادامه و با شناسايي تعداد زيادي از مالباختگان مشخص شد كه متهم با فريب ده ها نفر از شهروندان و دادن وعده هاي واهي به آن ها، ميليون ها تومان كلاهبرداري كرده است. سرانجام با تكميل پرونده، كلاهبردار حرفه اي با صدور قرار بار ديگر روانه زندان شد.

مادر داغدار به قاتل پسرش زندگي دوباره بخشيد
پسري كه دوستش را قرباني دعواي مستانه كرد روز گذشته با گذشت مادر مهربان قرباني، از يك قدمي چوبه دار به زندگي بازگشت. پليس و قاضي جنايي وقت پايتخت، ظهر 18 شهريور 1379 از كشته شدن پسر 24 ساله اي به نام «ابراهيم» درخيابان «هفت چنار» باخبر شدند و به آنجا رفتند.سپس جنازه به پزشكي قانوني فرستاده و فاش شد او در يك درگيري مستانه قرباني خشم دوستش «علي» شده است.همان روز با برملا شدن اين مسئله، مجرم 25 ساله دستگير شد و گفت: «ابراهيم» مست بود و چون حال طبيعي نداشت روي من دست بلند كرد كه در اوج خشم،چاقو كشيدم.به دنبال اين اعترافها و بازسازي صحنه جرم، كيفرخواست صادر و «علي» در شعبه 1602 دادگاه جنايي وقت تهران به اشد مجازات محكوم شد.راي به تائيد شعبه 32 ديوان عالي كشور رسيده و ضرباهنگ مرگ به صدا درآمده بود كه ورق برگشت.سرپرست دايره اجراي احكام دادسراي حنايي تهران اعلام كرد: مادر داغدار ابراهيم، بدون هيچ قيد و شرطي و فقط به خاطر رضاي خدا از خون خواهي گذشت و به قاتل پسرش زندگي دوباره بخشيد.
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن