تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816876326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزيده اي از خطبه هاي نماز جمعه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: گزيده اي از خطبه هاي نماز جمعه شهرستانها
اهميت مشاركت مردم در تامين امنيت ‌

زاهدان: نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مشاركت و تعامل هرچه بيشتر مردم با پليس، عامل مهمي در پيشگيري از وقوع جرم و ايجاد امنيت پايدار در جامعه است.‌

حجت‌الاسلام والمسلمين سليماني افزود: ماموران نيروي انتظامي با رعايت كامل قوانين، امنيت پايدار را در جامعه نهادينه كنند.

وي اظهار داشت: نگاه ويژه به اين مساله مهم سبب افزايش محبوبيت ماموران ناجا در بين مردم مي‌شود.

سليماني گفت: نيروي انتظامي يك نهاد اجتماعي است و مردم در چارچوب امنيت جامعه بايد در جريان اقدام‌هاي اين نهاد قرار گيرند.

ذكر الهي، سبب افزايش نعمت‌ها مي‌شود

‌* امام جمعه مسجد مكي اهل سنت زاهدان نيز گفت: شكر نعمت‌هاي خداوند و ذكر الهي موجب زياد شدن نعمت‌هاي مادي و معنوي مي‌شود.‌

مولوي در خطبه‌هاي نماز مسجد مكي اهل سنت زاهدان بيان كرد: اين وعده الهي است كه هركس خدا را ياد كند خداوند هم او را ياد مي‌كند و اين بالاترين شرف و افتخار براي انسان است كه مورد عنايت پروردگار قرار گيرد.

‌نيروي انتظامي؛ زينت حكومت، قوام مملكت و عزت دين است‌

زنجان: امام جمعه موقت زنجان گفت: نيروي انتظامي زينت حكومت، قوام مملكت و عزت دين است.

حجت الاسلام موسوي، با بيان اينكه نيروي انتظامي بازوي توانمند نظام است. افزود: اگر امنيت در جامعه نباشد، هيچ كس در امان نخواهد بود.

جهان به بركت حوزه علميه قم منور است‌

ساري: نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري گفت: جهان به بركت حوزه علميه قم منور است.‌

آيت‌الله طبرسي، افزود: نمي‌توانيم به بهانه غيبت امام زمان(عج) در دستورات ديني كوتاهي كنيم و براي اجراي هرچه بهتر فرامين الهي بايد از روحانيت حوزه علميه قم استعانت بگيريم.وي گفت: استان مازندران به دليل توفان اخير و سرمازدگي سال گذشته دچار خسارات فراواني شده كه بايد از سوي مسئولان تا حد امكان جبران شود.

شكستهاي آمريكا و اسراييل ناشي از بيداري ملتها است‌

سمنان: امام جمعه موقت سمنان بيداري ملتها در جهان را از بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و تاكيد كرد: شكست‌هاي متوالي آمريكا و اسراييل در منطقه و كشورهاي مختلف ناشي از اين بيداري است.

حجت‌الاسلام عبدوس، با تقدير از حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس گفت: شكست اسراييل در صحنه‌هاي مختلف نيز به خاطر حضور مردم و تاثير راهپيمايي روز جهاني قدس است.‌

حالات معنوي كسب شده در رمضان بايد در طول سال حفظ شود

سنندج: امام جمعه سنندج مركز استان كردستان گفت: حال و احوال معنوي كسب شده در ماه مبارك رمضان كه بركتي بزرگ براي مسلمانان است را بايد طي سال حفظ كرد.‌

ماموستا حسام‌الدين مجتهدي افزود: ماه رمضان فضايي معنوي در جامعه ايجاد مي‌كند كه منشأ بروز بركات زيادي در جامعه است.

وي عمل به دستورات الهي در قرآن مجيد را تنها راه مقابله با مفاسد در جامعه خواند و بر دروني كردن احكام اسلام در بطن خانواده‌ها تاكيد كرد.

تعيين مهريه براساس رقم سال تولد ، يك سنت غلط است‌

شيراز: نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز گفت: امروزه رسم شده كه مهريه را براساس سال تولد دختر مي‌گذارند كه اين يك سنت غلط است.

آيت‌الله حائري شيرازي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شيراز افزود: مردم نبايد نسبت به مهريه با يكديگر چشم و همچشمي كنند و بايد بدانند كه يا نبايد مهريه را سنگين قرار دهند و يا بايد اين مهريه را بپردازند.

امام جمعه شيراز با بيان اين مطلب كه آمريكا مي‌خواهد تروريسم را ريشه‌كن كند ولي هر كجا كه پا گذاشته تروريسم شدت بيشتري گرفته است، خاطرنشان شد: هرجا كه آمريكا مستقر شود، انگيزه تروريسمي در جوانان به وجود مي‌آيد و تنها راه فرار از اين مشكل، بيرون راندن آمريكا است.

اسلامي بودن؛ ويژگي‌هاي بارز نيروي انتظامي‌

شهركرد: خطيب جمعه شهركرد با گراميداشت هفته ناجا گفت: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران داراي دافعه و جاذبه توامان بوده و اسلامي بودن آن يكي از ويژگي‌هاي بارز اين نيروي خدوم است.

حجت‌الاسلام فاطمي، افزود: رفتار مودبانه و كريمانه سبزپوشان نيروي انتظامي با مردم و برخورد قاطع آنان با برهم زنندگان امنيت اجتماعي باعث شده است اين نيروي زحمت‌كش داراي جاذبه و دافعه توام باشد.

نيروهاي مسلح؛ زينت حكومت و عزت دين‌

كرمان: امام جمعه موقت كرمان گفت: امير المومنين علي(ع) نيرو‌هاي مسلح را همواره زينت حكومت و عزت دين مي‌دانستند.

حجت‌الاسلام عرب‌پور، افزود: بدون شك ايجاد امنيت در جامعه سبب مي‌شود نيروي انتظامي به يك پناهگاه براي مردم تبديل مي‌شود.

وي، امنيت در جامعه را يك مساله مهم دانست و افزود: اساسي‌ترين وظيفه اين نيرو، حفظ امنيت است.

او رعايت قانون را بدون استثنا براي همه عاملي براي جلب اعتماد مردم به نيروي انتظامي بيان كرد و گفت: اگر نيروي انتظامي رفتاري مهربانانه و دوستانه با مردم داشته باشد، مي‌تواند قدرتمندانه به وظايف خود عمل كند.

بيهودگي صدور قطعنامه شوراي امنيت عليه ايران‌

كرمانشاه: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه گفت: صدور قطعنامه اخير شوراي امنيت و همه قطعنامه‌هاي آن عليه ايران كاري بيهوده است.

آيت‌الله علما، افزود: هرگز ايران از اين فناوري نخواهد گذشت چرا كه اين علم توسط جوانان و دانشمندان ايراني در اين كشور به بهره‌وري رسيده و هرگز با اين قطعنامه عقب‌نشيني نخواهيم كرد زيرا اين برگه‌ها فاقد ارزش‌ قانوني است.

اسراييل و آمريكا؛ دشمنان مشترك جهان اسلام ‌

گرگان: خطيب موقت جمعه گرگان گفت: امروز دشمن مشترك جهان اسلام، اسراييل و آمريكاست.

حجت‌الاسلام رضايي، افزود: دشمنان حيثيت و اتحاد جهان اسلام را نشانه رفته‌اند كه بايد با وحدت كلمه دست چپاولگران را از سر اسلام كوتاه كنيم و بر شيعه و سني فرض است در جهت وحدت بين دنياي اسلام بكوشند.‌

رضايي با اشاره به هفته نيروي انتظامي خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي جزو نيروهاي با ارزش مسلح كشور هستند كه در كنار ديگر نيروهاي مسلح از فرهنگ، اقتصاد، دين، اخلاق و كيان كشور دفاع مي‌كنند.

‌برخورد قاطع نيروي انتظامي با مظاهر خلاف شرع ‌

مشهد: امام جمعه موقت مشهد خواستار برخورد قاطع نيروي انتظامي با هرگونه مظاهر خلاف شرع در جامعه شد.

حجت‌الاسلام حسيني، با اشاره به هفته نيروي انتظامي گفت: اين نيرو بايد با همكاري و نظارت دستگاه قضايي با مظاهر خلاف شرع چون آدم‌ربايي، سرقت مسلحانه و مانند آن قاطعانه برخورد كند.

وي افزود: مبارزه هرچه گسترده‌تر با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ به عنوان يكي ديگر از وظايف و اولويت‌ها بايد سرلوحه اقدامات نيروي انتظامي قرار گيرد و اين نيرو با همكاري و همياري ساير نيروهاي مسلح، جامعه را از لوث اين معضل پاك كند.

ضرورت حمايت از نيروي انتظامي‌

همدان: نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان گفت: تعريف از نيروي انتظامي به منزله تمامي خوب بودن آن نيست، ضعف‌هايي هم دارد اما نبايد آنها را بزرگ‌نمايي كرد.

آيت‌الله طه محمدي، افزود: پليس هيچ كشوري به اندازه ايران پاك، مكتبي، اهل و حافظ قرآن و مودب نيست و براي برقراري امنيت در كشور بايد از آن حمايت كرد.

شكست تلاش دشمن براي ناكامي ايران در دستيابي به انرژي هسته‌اي‌

ياسوج : خطيب جمعه ياسوج گفت: تلاش دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب به ويژه آمريكا براي ناكام كردن كشور و ملت ايران در زمينه دستيابي به انرژي صلح‌آميز هسته‌اي محكوم به شكست است.

حجت‌الاسلام والمسلمين حسيني، افزود: عزم ملت شجاع و هميشه در صحنه ايران اسلامي براي دستيابي به انرژي صلح‌آميز هسته‌اي قطعي و تغيير ناپذير است.وي همچنين افزود: پرسنل نيروي انتظامي كهگيلويه و بويراحمد براي تامين امنيت و آرامش مردم اين استان تاكنون از هيچ تلاشي فروگذار نكرده‌اند و از همين رو انتظار مي‌رود مردم استان قدردان زحمات آنان باشند.

تاكيد بر احياي فريضه زكات در جامعه‌

يزد: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد با تاكيد بر احياي فريضه زكات در جامعه گفت: متاسفانه اين امر مقداري مورد بي‌مهري و بي‌توجهي قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمين صدوقي با تبريك و تهنيت به مناسبت عيد سعيد فطر افزود: زكات امري نيست كه تنها مختص به دين اسلام باشد، بلكه در ساير اديان الهي پيش ازاسلام نيز بوده است.

خطيب جمعه يزد همچنين با اشاره به فرا رسيدن هفته جهاني سالمندان يادآور شد: احترام به سالمندان از مواردي است كه اسلام به آن توجه ويژه‌اي دارد و به همين دليل افراد جامعه بايد احترام افراد سالخورده را داشته باشند.




 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن