تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816929688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براى حضور واليبال نوجوانان در قهرمانى آسياى فيليپين - اولين آناليزور براى دختران


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: براى حضور واليبال نوجوانان در قهرمانى آسياى فيليپين - اولين آناليزور براى دختران
مهرى رنجبر

دختران نوجوان واليبال، متفاوت از تيم هاى ديگر پا به مسابقه هاى قهرمانى آسيا مى گذارند.
در سومين حضور بانوان واليبال در جمع آسيايى ها، اين بار ايرانى ها نيز شرايطى مثل بقيه تيم ها دارند، همراه داشتن آناليزور. در حالى كه مدت هاست آناليزور جزو جدايى ناپذير تيم هاى شركت كننده در مسابقه ها به حساب مى آيد اما دختران ايران براى اولين بار حضور آناليزور را تجربه مى كنند. بعد از شركت تيم هاى ملى واليبال بانوان در قهرمانى آسيا و تيم ذوب آهن در جام باشگاه هاى آسيا، نوبت حضور نوجوانان ايران بين آسيايى هاست.
در حالى كه دو تيم ديگر به همان شيوه سنتى خودشان را آماده مسابقه ها كردند اما اين بار كنار كادر فنى تيم نوجوانان يك نفر اضافه شد. يك آناليزور تا بازيكنان را در شرايط جديدترى تربيت كنند و آماده رقابت با آسيايى ها . على طلوع كيان آناليزور اين تيم محسوب مى شود.
او به درخواست ميترا شعبانيان و با موافقت فدراسيون به جمع كادر فنى اضافه شده است. هاجر نجاتى زاده نايب رييس بانوان واليبال در اين باره مى گويد: «براى اينكه تيم شرايط بهترى پيدا كند، از آناليزور دعوت كرديم تا در تمرينات تيم حاضر شود. چرا كه او كمك زيادى مى كند تا بازيكنان معايب و نقاط قوت خودشان را در تمرينات متوجه شوند و بااصلاح آن بهتر از قبل كار كنند.
بعد از تمرينات فشرد ه اى كه نوجوانان در بابلسر انجام دادند در شهرى كه آب و هوايى شبيه به مانيل پايتخت فيليپين، ميزبان دختران واليبال آسيا دارد واليباليست ها به تهران آمدند تا آخرين تمرينات را انجام دهند. همانجا نيز حضور آناليزور در تيم استارت خورد. طلوع كيان به كادر فنى اضافه شد تا خيال شعبانيان سرمربى كمى راحت تر شود تا به قول خودش حريفانش را بشناسد و بداند چطور شاگردانش را مقابل آنها بچيند. آن هم وقتى كه حالا هيچ شناختى از آنها ندارد.»
ميترا شعبانيان سرمربى تيم مى گويد: «اگر دوره هاى قبل از آناليزور استفاده مى كردند، حداقل حريفانشان را مى شناختند و مى دانستند بايد چه طور بازى كنند.»
او درباره حضور آناليزور در كنارش مى گويد: «خودم درخواست آناليزور را به فدراسيون دادم. چرا كه الان همه دنيا آناليزور دارند.
آناليزور همه اطلاعات بازيكنان را مى دهد. با تعيين نقاط ضعف و قوت تيم خود و حريف روش بازى و مقابله با آنها را تعيين مى كند در واقع حربه اى است براى اينكه مربى تيمش دست و پا بسته نباشد.»
او از حضور آناليزور در تيمش راضى است: از وقتى آناليزور به تيم آمده، وضعيت بازيكنان بهتر شده، چرا كه او به بچه ها اطلاعات لازم را مى دهد. بعد از بررسى عملكرد آنها آمار را در اختيار بچه ها مى گذارد و آنها مى دانند در تمرينات چطور كار كنند. بازيكنان با تمركز، سعى مى كنند ضعف هايشان را برطرف و قوت هايشان را پر رنگ تر كنند. تا به حال هم بچه هاى ما خيلى فرق كرده اند. پيشرفت خوبى داشته اند. اين مسأله را نمودارها تاييد مى كند كه چند درصد دريافت و سرويس آنها بهتر از قبل شده است.
البته شعبانيان براى رسيدن به خواسته اش اول كار كمى مشكل دارد: ما كمى مشكل داشتيم. تازه براى بچه ها جا انداختيم كه آناليز يعنى چه در واقع ذهنيت آنها را آماده كرده ايم تا تأثير زيادى در پيشرفت كار آنها بگذارد.
اما آناليزور تنها يار جديدى نيست كه قرار است ميترا شعبانيان و دستيارانش را در مسابقه هاى واليبال نوجوانان آسيا يارى كند. بلكه ايرج مظفرى مربى بين المللى واليبال نيز شعبانيان را كمك مى كند. مظفرى كه تجربه همراهى تيم جوانان در مسابقه هاى جوانان جهان مراكش را دارد اين بار در مانيل و در مسابقه هاى قهرمانى آسيا دختران از تجربه اش استفاده مى كند.
هر چند هاجر نجاتى زاده نايب رييس بانوان در اين باره مى گويد: هنوز استفاده از مربيان مرد در تيم واليبال دختران خيلى جدى نيست.
بيشتر ما روى استفاده از آناليزور متمركز شده ايم البته بدون استفاده از مربيان مرد با سيت كوويچ و ديگر مربيان مرد مورد تاييد فدراسيون براى نوع و نحوه تمرينات تيم مشورت مى گيريم، همين.
هفتمين دوره مسابقه هاى واليبال قهرمانى دختران نوجوان آسيا ۱۸ تا ۲۸ مهر ماه در فيليپين برگزار مى شود.
تيم ايران در اولين حضور خود در گروه C با تايلند و كره جنوبى همگروه است.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن