تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816992366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جام قهرمانان باشگاههاي اروپا َشيرهاي آبي لندن در سرزمين دراكولا


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جام قهرمانان باشگاههاي اروپا َشيرهاي آبي لندن در سرزمين دراكولا
تيم فوتبال چلسي انگليس معروف به "شيرهاي آبي لندن"، اميدوار است با سفر به "ترانسيلوانيا"ي روماني و سرزمين "دراكولا"، نماد داستان هاي ترسناك، دندان هاي خود را زير گلوي تيم كلوج روماني فرو كند!


به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاري فرانسه از پاريس، چلسي دو هفته پيش در اولين مسابقه خود از سد تيم بوردو فرانسه گذشت اما چهارشنبه شب مقابل تيم كلوج روماني، كار دشوارتري در پيش خواهد داشت.
كلوج كه براي اولين بار است شركت در جام قهرمانان باشگاههاي اروپا را تجربه مي كند، در مسابقه نخست خود به پيروزي غيرمنتظره مقابل آ.اس رم دست يافت.
"لوئيس فيليپه اسكولاري" بعد از اينكه شاگردانش شنبه شب به سختي توانستند 2 بر صفر مقابل استوك به پيروزي برسند، به هواداران چلسي هشدار داد كه برابر تيم كلوج، انتظار يك بازي برزيلي را نداشته باشند.
كلوج بعد از پيروزي مقابل آ.اس رم در پايتخت ايتاليا به كمك دو گل "خوآن كوليو" بازيكن آرژانتيني خود، يكي از شگفتي هاي اين فصل را آفريد.
اسكولاري اظهار داشت: مسابقه با بوردو تجربه خوبي بود اما ديدار با كلوج فرق مي كند. اگر كلوج بتواند در خارج از خانه ببرد، مثل كاري كه در رم كرد، ما در خطر خواهيم بود.
ليورپول ديگر تيم انگليسي نيز مسابقات خود را بعد از پيروزي خارج از خانه 2 بر يك مقابل ديگر تيم فرانسوي يعني مارسي، با پيروزي شروع كرده است و ركورد خوبي در ديدارهاي خود مقابل تيم آيندهوون هلند دارد.
اين در حاليست كه "هاب استيونس" سرمربي آيندهوون تاكنون نه به عنوان بازيكن و نه به عنوان مربي، سابقه پيروزي در انگليس نداشته است. به همين دليل ليورپول با اعتماد به نفس كامل آماده ديدار با اين تيم مي شود.
"رافائل بنيتز" در اين مسابقه نقش مهمي به "رايان بابل" هلندي خواهد داد. اين بازيكن اولين بار هنگام عضويت در آژاكس مقابل آيندهوون به ميدان رفته است.
بنيتز در اين باره گفت: از نظر ما رايان بازيكني است كه از همان ابتداي مسابقه مي تواند تاثير گذار باشد. ولي قبل از هر چيز بايد از نظر تاكتيكي بهتر شود.
با وجود اين، بازيكني كه آيندهوون بايد واقعا نگران او باشد‌ "فرناندو تورس" است كه هفته گذشته در جريان پيروزي ليورپول برابر اورتون توانايي گلزني خود را نشان داد.
ليورپول در اين فصل تاكنون شكست را تجربه نكرده است و بازگشت تورس به اوج آمادگي، سرمربي اسپانيايي اين تيم را نسبت به باقي مسابقات خوشبين كرده است.
تورس در قهرماني اسپانيا در مسابقات يورو 2008 چندان درخشان ظاهر نشد اما با زدن هر دو گل ليورپول در دربي مقابل اورتون، ظاهرا به آمادگي مطلوب بازگشته است.
بنيتز افزود: فرناندو از آن دسته بازيكناني است كه مي تواند نتيجه را تغيير دهد. اين خيلي به نفع ماست. او براي مدافعان تهديد است و به تنها چيزي كه نياز دارد، شرايط خوب فيزيكي است كه به همين دليل بعد از بازگشت از مسابقات اروپايي بايد استراحت كرده و بعد به تمرين بپردازد.
در ديگر مسابقه جام قهرمانان باشگاه هاي اروپا، مارسي براي سفر به مادريد و سوار شدن بر اسب هاي سياه اتلتيكو مادريد كمي نگران است.
اتلتيكو نيز براي جبران شكست يك بر صفر خود مقابل سويا اميدوار است "جان هيتينگا" مدافع هلندي و "مانيچه" هافبك پرتغالي آن به آمادگي برسند.
بنابراين گزارش، "ديه گو فورلان" مهاجم اروگوئه اي اين تيم قطعا در تركيب اصلي قرار نخواهد گرفت.
"اريك گرت" سرمربي مارسي دعا مي كند كه "باكاري كانه" مهاجم ساحل عاجي تيمش از مصدوميت رهايي يافته تا در كنار "ممدو نيانگ" سنگالي وظيفه حملات تيمش را برعهده بگيرد.
اما بوردو ترجيح مي داد با رم زخم خورده مواجه نشود. رم بعد از شكست مقابل كلوج در صدد جبران است به طوريكه هفته گذشته آتالانتا را 2 بر صفر شكست داد.
انگيزه رم با بازگشت "فيليپه مكسس" مدافع فرانسوي اين تيم بيشتر هم شده است، با وجود اين اميدي به بازي "فرانچسكو توتي" كاپيتان به دليل آسيب ديدگي يكي از زانوهايش نيست.
در عوض تيم بوردو، "وندل" ستاره برزيلي و "الو ديارا" را در اختيار خواهد داشت اما "اولريش رمه" به دليل مصدوميت قطعا بازي نخواهد كرد.
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن