تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817018967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پژمان نوري: هنرواقعي كريمي در ديدار مقابل استقلال نمايان مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پژمان نوري: هنرواقعي كريمي در ديدار مقابل استقلال نمايان مي شود
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس با وجود اينكه از نمايش تيمش برابر پگاه گيلان راضي نيست، اطمينان دارد كه با شكست دادن استقلال در هفته نهم مي توانند براي اولين بار در ليگ هشتم صدرنشين شوند.


"پژمان نوري" بعد از بازي با پگاه در حاليكه از در اختيار گذاشتن پيراهن شماره هشت به كريمي راضي بود، به سووالات مطرح شده توسط خبرنگار ايرنا پاسخ داد.

س: قبول داريد كه پرسپوليس برابر پگاه روز خوبي نداشت؟
ج: ما در حالي بازي را شروع كرديم كه بازيكنان پگاه با "پرس" شديد، اجازه هر كاري را از بازيكنانمان گرفته بودند. رويارويي با اين شيوه براي هر تيمي دردسرساز است.

س: اما از پرسپوليس انتظار بيشتري مي‌رود
ج: من هم قبول دارم كه با آن همه تماشاگر و در حالي كه مهره هاي زيادي را هم در تركيب خود داشتيم، بايد با اقتدار بيشتري حريف را شكست مي داديم. اما قبول كنيد كه وقتي تيم مقابل فقط به فكر يك امتياز است، باز كردن دروازه دشوار مي شود.

س: اما پرسپوليسي ها در موقعيت سازي هم توفيق چنداني نداشتند
ج: هميشه بازي هايي كه قبل از شهرآورد برگزار مي شود، براي ما و حتي استقلال تهران مشكل است. بازيكنان نگران از دست دادن بازي سنتي تهران بودند و طبيعي بود كه نتوانيم با تمركز لازم به فكر اجراي برنامه هاي تاكتيكي مان باشيم.

س: يعني مشكل فقط بازي حساس هفته بعد بود؟
ج: اين مساله تاثير زيادي داشت. البته همانطور كه گفتم شاگردان ذوالفقارنسب با پرس نمي گذاشتد آزادي عمل لازم را در زمين داشته باشيم.

س: يعني همه تيم ها با اين روش مي توانند مانع از موفقيت پرسپوليس شوند؟!
ج: منظورم اين نبود. به هر حال ما بزرگترين و پرمهره ترين تيم ليگ برتر هستيم و بايد برابر هر حريفي صلابت لازم را از خود نشان دهيم.

س: البته در نيمه دوم عملكرد بهتري داشتيد.
ج: بازيكنان پگاه در 45 دقيقه دوم به لحاظ بدني دچار مشكل شدند و قواي شان تحليل رفت. به همين دليل بازيكنان تكنيكي ما هر كاري كه مي خواستند، با توپ انجام دادند.

س: "شانس" چقدر در به دست‌ آمدن اين سه امتياز تاثير داشت؟
ج: وقتي مقابل 100 هزار تماشاگر بازي مي كنيم، براي موفق شدن احتياجي به شانس نداريم. ما دو گل زديم و چندين موقعيت گل را هم هدر داديم.

س: البته "واعظي" هم چند بار پگاهي ها را از رسيدن به گل محروم كرد.
ج: بيبنيد، همانطور كه اشاره كردم نمي توان از بازيكنان پرسپوليس و استقلال توقع داشت كه در هفته قبل از شهرآورد به فكر هفته بعد نباشند و با انگيزه و ريسك هميشگي بازي كنند.

س: به نظر مي رسد با وجود عملكرد نه چندان خوب، از نتيجه اين ديدار رضايت كامل داريد.
ج:صددرصد، هيمشه در ديدارهاي قبل از شهرآورد يا مي باختيم و يا اينكه به يك امتياز قناعت مي كرديم. همين كه قبل از بازي با استقلال سه امتياز بازي را به امتيازات خود اضافه كرديم، جاي خوشحالي دارد.

س: و همچنان در كورس مدعيان باقي مانديد.
ج: پرسپوليس تحت هيچ شرايطي نمي تواند جايي در جمع مدعيان نداشته باشد. اين همه هوادار و بازيكناني كه بهترين هاي ليگ برتر هستند با هدايت يكي از قوي ترين كادرهاي مربيگري چاره اي جز مدعي بودن ندارد.

س: اما تيم هايي نظير برق شيراز و پيكان هم حرف هاي زيادي براي گفتن دارند.
ج: تلاش آنها هم قابل احترام است. اما اين را فراموش نكنيد كه اگر پرسپوليس آماده باشد، تيم هاي ديگر به سختي مي توانند رتبه اول جدول را به خود اختصاص بدهند.

س: البته اگر امتياز از دست ندهيد!
ج: در اين چند هفته امتيازات گرانبهايي را به دليل غفلت خودمان و همچنين اشتباه داوران از دست داده‌ايم. از اين به بعد بايد با دقت بيشتري برابر حريفان بازي كنيم تا با به دست آوردن امتيازات لازم، در پايان ليگ از عنوان قهرماني مان دفاع كنيم.

س: بازي با استقلال را چطور مي بينيد؟
ج:اين ديدار را بايد حساس ترين 90 دقيقه ليگ برتر دانست. هواداران در طول سال منتظر هستند تا با شكست دادن استقلال هفته ها شادي كنند. اميدوارم بتوانيم با شكست دادن شاگردان قلعه نويي هم طرفدارانمان را راضي كنيم و هم خودمان را به عنوان بهترين تيم ليگ برتر مطرح سازيم.

س: مي توانيد؟
ج: تيم ما شرايط خوبي دارد و اگر در طول بازي مشكل خاصي پيش نيايد، اين پتانسيل را در خود مي بينيم كه استقلالي ها را شكست دهيم. مي خواهيم با پيروزي بر آنها صدرنشين ليگ شويم.

س:علي كريمي توانست انتظارات را برآورده كند؟
ج: همه از علي كريمي توقع دارند كه همه بازيكنان حريف را دريبل بزند و به تنهايي حريف را شكست بدهد. اين در حالي است كه كريمي بعد از مدت ها به ليگ ايران برگشته بود و طبيعي بود كه نتواند با تمام توانايي اش در خدمت پرسپوليس باشد.

س: او مي تواند در ديدارهاي آينده انتظارات را بر آورده كند؟
ج: شك نكنيد كه كريمي در بازي با استقلال كار اصلي‌اش را شروع مي كند و همگان مهارت و هنر او را خواهند ديد. او به حدي تكنيك دارد كه در ليگ ايران يكي از بازيكنان برتر لقب بگيرد.

س: از اينكه شماره هشت را از دست داديد، ناراحت نيستيد؟
ج: به هيچ وجه، علي كريمي قبل از من در پرسپوليس بازي كرده است و سابقه بازي در ليگ هاي اروپايي را هم دارد. قبل از هر كسي خودم گفتم كه شماره "هشت" براي كريمي است و حاضرم شماره ام را تغيير بدهم.
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن